A
Anoniem
Guest
Hey Meiden,
Zo wat is hier druk gekletst zeg vandaag. Gezellig weer!!!
Hier nog steeds geen RD's te bekennen. Het word steeds spannender, ergens denk ik ja ik ben zwanger kan niet anders en aan de andere kant denk ik, zal wel weer niet mijn ongi zal binnekort wel weer komen. Het is dus erg dubbel, word gek van die onzekerheid. Maar goed het is albijna weer donderdag en dan ga ik weer testen. Hoop zo dat de test positief is en dat ik ook weer lekker kan gaan shoppen enzo en aan iedereen kan gaan vertellen dat onze 2de spruit eindelijk werkelijkheid gaat worden. Maar ja genoeg gezeurt!!!!
Wat niet meer precies wie wat schreef hoor, hahaha was teveel om te onthouden.
Las wel dat iemand volgens mij Mier gek is op Mac Donald. Nou ik ook daar mag je me voor wakker maken.
Ukkie die wiegje staat al klaar,alleen nog een wandplankje.
En een echo voor twinkel dacht ik.
Oooh en dan die opmerking van een kindje over grote borsten, hihihihihi
Nou ik ga weer misschien tot later
Liefs xxx
Zo wat is hier druk gekletst zeg vandaag. Gezellig weer!!!
Hier nog steeds geen RD's te bekennen. Het word steeds spannender, ergens denk ik ja ik ben zwanger kan niet anders en aan de andere kant denk ik, zal wel weer niet mijn ongi zal binnekort wel weer komen. Het is dus erg dubbel, word gek van die onzekerheid. Maar goed het is albijna weer donderdag en dan ga ik weer testen. Hoop zo dat de test positief is en dat ik ook weer lekker kan gaan shoppen enzo en aan iedereen kan gaan vertellen dat onze 2de spruit eindelijk werkelijkheid gaat worden. Maar ja genoeg gezeurt!!!!
Wat niet meer precies wie wat schreef hoor, hahaha was teveel om te onthouden.
Las wel dat iemand volgens mij Mier gek is op Mac Donald. Nou ik ook daar mag je me voor wakker maken.
Ukkie die wiegje staat al klaar,alleen nog een wandplankje.
En een echo voor twinkel dacht ik.
Oooh en dan die opmerking van een kindje over grote borsten, hihihihihi
Nou ik ga weer misschien tot later
Liefs xxx