Wiebelmeiden 7

Hey Meiden,

Zo wat is hier druk gekletst zeg vandaag. Gezellig weer!!!
Hier nog steeds geen RD's te bekennen. Het word steeds spannender, ergens denk ik ja ik ben zwanger kan niet anders en aan de andere kant denk ik, zal wel weer niet mijn ongi zal binnekort wel weer komen. Het is dus erg dubbel, word gek van die onzekerheid. Maar goed het is albijna weer donderdag en dan ga ik weer testen. Hoop zo dat de test positief is en dat ik ook weer lekker kan gaan shoppen enzo en aan iedereen kan gaan vertellen dat onze 2de spruit eindelijk werkelijkheid gaat  worden. Maar ja genoeg gezeurt!!!!

Wat niet meer precies wie wat schreef hoor, hahaha was teveel om te onthouden.

Las wel dat iemand volgens mij Mier gek is op Mac Donald. Nou ik ook daar mag je me voor wakker maken.
Ukkie die wiegje staat al klaar,alleen nog een wandplankje.
En een echo voor twinkel dacht ik.
Oooh en dan die opmerking van een kindje over grote borsten, hihihihihi

Nou ik ga weer misschien tot later
Liefs xxx

Hoop ook dat de Rd's snel weer komen bij jou hier Mier dan kan je weer verder en hopelijk dan weer heeeeel snel zwanger!!!

ook al mac-gek! lekker mmmmmmm

spannend spannend spannend nog paar daagjes en dan heb je zekerheid hoop ik!

ik hoop gewoon dat het niet al te lang meer op zich laat wachten dat ik weer zwanger ben hoor

xxx

He girls,

wij zijn officieel begonnen met de icsi behandeling. Zondagochtend werd ik wakker van de krampen dus wist ik al hoe laat het was. Ofwel dag 1. Vanochtend gelijk gebeld om dat te zeggen en kort daarop "ons" schema gekregen. Ik moet nu eerst zo'n 3 weken aan de pil. De 11e moet ik dan op controle komen om te zien of mijn eigen cyclus is onderdrukt. Dus dit betekent een echo, bloed, lichamelijke check up en dan gaan ze ook gelijk testen hoe een evt terugplaatsing lukt. Als alles goed zit kunnen we de zaterdag erop met de FSH hormonen beginnen. En als dat allemaal goed gaat, kunnen ze ruim een week later eitjes gaan oogsten en is het hopen dat er een bevruchting plaats vindt enzo.
Het is allemaal wel spannend maar ik zie het wel positief in gelukkig. Alhoewel er eigenlijk geen dag voorbij gaat dat ik niet om de een of andere reden met tranen in mijn ogen zit.

liefs
vs

Patricia: je houdt het wel spannend. Mijn duimen draaien overuren

Ukkie: je bent er dus bijna helemaal klaar voor. Heb je nog leuke dingen gepland voor je verlof?

Anoek: je weet ook niet van rustig zitten

Twinkel: haha, wat kunnen die kleintjes toch leuke opmerkingen maken

Mier en Mac goede combi dus

Bo: nog even afwachten, hopelijk is het deze keer raak

oeps, ik moet gaan. Manlief is ook  klaar om naar huis te gaan

groetjes

Heeyy!!!

Zo daar ben ik ook weer ff. Vandaag lekker rustig aan beetje opruimen in huis en ff boodschappen wezen doen. Verder weinig nieuws hier. Nog steeds geen RD's. Wel zijn mijn vriend gister, het lijkt wel of je borsten wat steviger en iets groter zijn. Ook vond hij mijn tepels wat donkerder. Hopelijk is het een goed teken. Ben nu ook wel erg zenuwachtig hoor voor donderdag, kan ik eindelijk weer testen.

@Vs, Wat spannend allemaal!! Trek je het nog wel een beetje zo daar zonder famillie??? Ik denk in ieder geval aan he, misschien helpt het!!! Kan me goed voorstellen dat je erg emotioneel bent hoor de laatste tijd. Het is niet niks allemaal. Wel erg fijn om te lezen dat je het allemaal positief tegemoet gaat. Ga voor je duimen meid dat het snel mag lukken.

Liefs xxx

hey meiden,

die topic over dat roken! dat gaat wel heel ver! echt niet normaal!

hoe is het met iedereen?
ik voel me stikberoerd,en heb vannacht geen oog dicht gedaan,en mijn viend ook heel de nacht wakker gehoudenvanmorgen al in bad gelegen met flink veel vicks-badgel,gestoomd,vitamine c en multivitaminen genomen maar niks helpik hoop dat ik er snel van af ben want dit is echt niks.
de huisarts belde me vanmiddag nog ivm de miskraam,wel netjes! het was in haar vakantie gebeurd dus vandaar zo laat!

xxx

vs; wat een spannende/heftige tijd! dat je elke dag met tranen in je ogen zit is ook echt niet gek,want het is niet niks hoor! ik denk aan je! als je je hart wil luchten dan zijn we hier voor je op het forum,je mag me ook mailen!

patricia het is bijna DONDERDAG!

XXX

Terug
Bovenaan