Wiebelmeiden 7

anoek heb je trouwens wonderolie al geprobeerd want dat wekt weeen op en schijnt echt een wondermiddel te zijn (bij kruidvat te koop) misschien een idee

xxx

He meiden,

we hebben weer goed nieuws gekregen. Er zijn 7 eitjes bevrucht!!! Dit is echt veel meer dan waar we op hoopte een aantal weken terug. Van de 11 eitjes waren er 9 rijp en hebben ze het zaad bijgevoegd. Nu hopen dat morgen blijkt dat de cellen ook delen.

Mijn buik voelt nog steeds opgezet en wat pijnlijk aan. En liggen is het prettigst (dus ik ga zo weer richting de bank). Maar de punctie is me eigenlijk 100% meegevallen maar dat komt ook omdat ik er natuurlijk helemaal niets van heb meegekregen.

liefs
vs

vs wat een goed nieuws weer zeg!! super! echt geweldig zeg!

xxx mier

Hallo!!

Vs, alweer zulk goed nieuws. Wat fijn zeg! Hoop dat de eitjes nu goed gaan delen. Hoeveel gaan ze dan terugplaatsen? Of hebben jullie daar zelf nog inbreng in?

Mier, geen 5 april dus, ha ha! Of het moet nu wel erg snel gaan...maar erg onwaarschijnlijk. Misschien dan de 8e maar;-) Enne... wonderolie??? Wat is dat en hoe gebruik je het? Geloof er allemaal niet zo in hoor. Kind komt wanneer de tijd rijp is en als de baarmoedermond verstreken is kan er pas iets gebeuren of gestimuleerd worden..Ik ben ook nog geen 40 weken, dus moet nu nog maar rustig afwachten... alhoewel dat erg moeilijk is, hihi!

Vandaag weer pech... lekke band met de auto. Gelukkig heeft de anwb een noodreperatie uitgevoerd.. mocht het vannacht los gaan en we moeten onverwachts naar het zkh dan kunnen we in elk geval weg, ha ha!

Verder flink gebaald van het shitweer hier. Twinkel, zal wel lekker shoppen geweest zijn in de regen. Je was tenslotte ook in brabant! Was het wel leuk en heb je veel gekocht?!! NOg bij Lief geweest?

Nou meiden, weltrusten en tot morgen maar weer! Of niet... hihihi!

Liefs Anoek

Hallo meiden,

Ik ben echt helemaal blij om te lezen dat er 7 eitjes bevrucht zijn Vs!
Geweldig hoor! Nu maar hopen dat ze goed gaan delen.
Wel een gek idee eigenlijk dat er dus eigenlijk al 7 kindjes in wording klaar liggen voor jullie! Het zou toch wat zijn als je zwanger zou zijn van alle 7 (hihi).
Mijn duimen draaien hard door voor jullie meid!

Den Bosch was ondanks de regen heel gezellig meiden.
Ik ben nog wel in de Lief-winkel geweest, maar heb er niets gekocht.
Het is toch allemaal of duidelijk voor jongens of duidelijk voor meisjes, dus ik kon de verleiding om te gaan kopen wel weerstaan.
Ik heb nog wel een zomerjas voor mezelf gekocht bij H&M.
Daar ben ik helemaal blij mee.

Vandaag ga ik met mijn man nog naar Enschede. Bij Prenatal ligt het boxkleed klaar voor ons en ik denk dat ik maar vast een voedingskussen ga kopen om mee te kunnen nemen in bed, want mijn onderrug blijft echt mijn zwakke plek.
Wie weet is een "steuntje in de rug" dan wel prettig.

Een echt shopweekendje dus!

Liefs, Twinkel3

Yoehoe.....

VS wat geweldig om te lezen dat het er allemaal goed uit ziet!

Dat zal al een hele opluchting zijn. Nu op naar de deling! Stukje voor stukje komt het dichterbij.

Blijf positief denken he meid!

x-vlinder

anoek  we gaan voor de 8e of het moet nu al zo zijnhet kan in ieder geval niet lang meer duren!

twinkel leuk is die liefwinkel he,ik had een oranje shirtje met lief gekregen van mijn moeder met een wit liefbroekje,ik vind dat dat voor allebei wel kan.
wel heerlijk geshopt dus,heerlijk!

xxx mier

VS, wat fijn dat alles tot nu toe zo voorspoedig loopt! Ik duim voor je dat alle bevruchte eitjes zich goed delen.

Mier, ik heb ook dat witte broekje van lief met oranje shirtje! Ik vind hem ook leuk voor zowel jongen als meisje.
Wanneer is jou NOD weer? Over een ruime week toch?

Hier verder alles goed. Donderdag 20 weken echo. Ben dan ook precies 20 weken. Wel spannend hoor!

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan