Wiebelmeiden 7

twinkel lief dat je voor me duimt,het zal idd geweldig zijn! wij zijn er ook aan toe!!

xxx mier

De punctie is goed gegaan. Ik heb er helemaal niets van meegekregen door de narcose die nu nog niet geheel is uitgewerkt (slaap). Ze hebben 11 eitjes "geoogst" dus dat is een heel mooi aantal.

liefs vs

Fijn VS weer een positief bericht!! Nu gaan we met zn allen heel hard duimen voor veel bevruchte eitjes!! Hoeveel plaatsen ze er maximaal terug? Geloof hier in NL 2, maar weet ik niet zeker... Hoop het zo voor je!!!

O ja en de 18e is niet mn uitgerekende datum Twinkel ;-) Dat is de 10e, maar maakt niet uit, zou mooi zijn als Mier en Vs de stokjes overnemen van Ukkie en mij!! Hoeft niet precies op dezelfde dag, maar zo rond dezelfde data zou wel leuk zijn!!

Pink, hoop ook voor jullie dat jullie snel duidelijkheid hebben wanneer jullie mogen gaan starten met de behandelingen. Bij vs gaat het nu ineens heel snel allemaal. Hoop datdat voor jullie ook zal zijn. Ik denk aan je.

Liefs Anoek

Fantastisch vs!

Nu op naar de bevruchting en uiteindelijk de terugplaatsing?

x-vlinder

Hoi vs,

Hoe voel je je the-day-after? Nog last (gehad) van de narcose? Doe het lekker rustig aan hé?!! Wel heel spannend allemaal. Hoor je maandag pas hoeveel eitjes bevrucht zijn of morgen al?
Hoop dat al het positieve van afgelopen week doorzet naar volgende week, meid!

Liefs Anoek

Wow 11 eitjes!!!!!! Ben benieuwd hoeveel er bevrucht worden. In NL plaatsen ze 1 of 2 terug, ik heb laatst in het ziekenhuis gehoord dat ze in de VS soms ook wel meer terugplaatsen, spannend!!! Ik denk aan je.....

Pink

hey,

wat is het hier rustig geweest vandaag zeg!

twinkel hoe was je dagje den bosch? lekker geshopt?

anoek heb je nog een leven naast het forum? hahaha  het is vandaag 5 april he!

vandaag heb ik gewerkt dus heb nu morgen een dagje vrij (kan het geen weekend noemen) vind het niet zo erg hoor om te werken op zaterdag.

xxx mier

Terug
Bovenaan