Wiebelmeiden 7

Sorry,sorry sorry

We zijn je niet vergeten hoor Pink!!!
Volgende week dus de info avond voor jullie, toch weer een volgende stap lijkt mij.
Nog 2 weekjes en dan hebben jullie ook vakantie toch? Ga je gelijk aan het begin van de vakantie naar Griekenland? Hopelijk wordt dit voor jullie de laatste keer op zomervakantie met zn 2tjes. Enne... als het hier een beetje mooi weer is dan zijn die 6 vakantieweken van je zo voorbij. En na vakantie begint het échte traject toch?

Je mag ook gerust bij de mama's posten hoor, daar lees je  ook mee toch?  

liefs Tara  

twinkel zulke dingen zijn idd niet te plannen!

ukkie ja een last minute is zo geboekt met zijn tweetjes!!! (en hoop dan onderhand ook is ukkie(s) in mijn buik)

pink nog een paar dagen voor jou! ik nog 2 weekjes wachten!!

patricia ben niet vaak meer op de computer te vinden....

xxx mier

Hoi,

Ik ben ook wat minder op de computer te vinden. Niet zoveel zin in... beetje hangerig. Wordt echt tijd dat ik weer ga werken, ha ha... het begint nu serieus weer te kriebelen, hoe lief en geweldig ik Benthe ook vind hoor!

Miertje, nog 2 weekjes. Gelukkig gaat de tijd snel of ervaar je dat niet zo? Hoop zo dat je dan wat hulp zal krijgen.

Pink, ook voor jullie komt er nu wat schot in of niet. Het wordt steeds concreter. Eerst nog op vakantie? Je vragen inmiddels wel op papier gezet voor maandag?

X

Hallo.

Ik denk vaak aan jullie hoor meiden...ook al ben ik er niet zo vaak.

x-vlinder

Hallo Pink en Mier,

Hoe is het met jullie?
Nog even drukke weken voor de zomervakantie lees ik Pink.
Ik heb de voorbereidingen voor de 10-minutengesprekken nu klaar en heb ze maandag en dinsdag over een week. De laatste eindspurt naar de vakantie is altijd een flinke in onderwijsland, zo gaat het volgens mij overal.

Zitten jullie vanavond ook op het puntje van jullie stoel met Ned-Rus?
Wij hebben vanavond een feestje, maar er is wel gezorgd voor voldoende TV's, dus ik hoop maar dat we flink kunnen juichen!
(En dat uit de mond van een anti-voetbal type - haha).

Fijn weekend!

Liefs, Twinkel3

Hoi Pink,

Wil je even succes wensen voor morgen. Is het overdag of s avonds? Al je vragen al op papier? Hopelijk wordt er nu nog meer duidelijk voor jullie. Het wordt zo steeds concreter en de dag waarop jullie kunnen beginnen dichterbij!

Mier, voor jou nog 1,5 week...lange dagen waarschijnlijk. Zet je ook je vragen/ verhaal op paier zodat je niks kan vergeten?

Hier alles ok!

Liefs Anoek

Pink, succes morgen. Hopelijk worden een aantal vragen voor je beantwoord en zorgen die je hebt weggenomen. Je komt steeds een stapje dichterbij, ook al gaat het waarschijnlijk veel te langzaam.

Mier, ik denk aan je

liefs
vs

Terug
Bovenaan