Wiebelmeiden 7

Hoi Pink,

Hoe is ie eigenlijk met jullie? Geeft het wat rust dat je weet dat er straks wat gaat gebeuren? Of lijken de maanden eindeloos te duren?
Hoop zo dat de icsi bij jullie straks net zo succesvol is als bij Vs....

liefs Tara

Nog een poging!!

http://www.9maand.com" target="_new">http://ncban.9maand.com/100985" alt="Niet Commerciele Banner" border="0">

Mier wat fijn dat jullie over 4 weekjes heen kunnen! 't Is emotioneel inderdaad zwaar! Ik ben er ook weer heel erg (lees: TE veel) mee bezig.... Blegh!!! Kan het helemaal niet loslaten!! Ben nog steeds wel redelijk positief hoor!! Heb gisteren de spuiten gezien bij mijn vriendin die ook ICSI heeft gehad. Daar zie ik niet tegenop. Maar ik denk dat het geestelijk wel een zware periode zal worden........

Pink

bedankt voor jullie lieve woorden  moet er spontaan van

pink we zitten allebei in het zelfde schuitje nog dus denk dat wel allebei wel hetzelfde voelen,ook heel veel  voor jou!!! en we duimen heeeeeeeeeeeeeel hard voor elkaar he

xxx mier

Lieve Mier en Pink,

Ik kom even dikke knuffels brengen voor jullie! Weet dat we er voor jullie zijn en als jullie hier minder zijn, dan begrijp ik dat heel goed.

Lieve meiden, houd vertrouwen!

Dikke knuffel
Anoek

Hallo Pink en Mier,

Ook ik weet soms niet hoe ik de woorden kan vinden om jullie een beetje op te beuren.
Waarschijnlijk is er ook niets wat we direct voor jullie kunnen doen, behalve dan een luisterend oor bieden hier op het forum.
Ik wou dat we nog veel meer voor jullie zouden kunnen betekenen!

Goed van je Mier dat je terug bent gegaan naar de ha, ik kan me voorstellen dat alleen wachten en maar hopen op weer een zwangerschap tot aan december je veel te lang duurt. Hopenlijk heeft het je wat rust gegeven dat jullie 3 juli naar de gyn. kunnen gaan.
Ik hoop dan ook dat deze echt actief wat met jullie zwangerschapswens kan gaan doen.

Jullie zijn veel in mijn gedachten meiden.

Alle goeds voor jullie gewenst!

Veel liefs, Twinkel3

Ff omhoog halen, we stonden op pagina 2...

Hoe is het hier meiden? Trekken jullie het nog? Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is dat jullie zwangerschapswens maar niet in vervulling gaat. Even een (waargebeurd) verhaal om jullie misschien moed te geven:

een vriendin van mij is bijna 2,5 jaar bezig geweest met zwanger worden. Eerst 1,5 jaar zelf proberen, het laatste jaar in het ziekenhuis. De laatste (8e) IUI-poging is raak en inmiddels is ze alweer 14 weken zwanger!

Meiden, het kan echt hoor, ook voor jullie! Kijk maar naar een deel van de wiebelmeiden, die waren ook allemaal in 1 keer zwanger! En kijk naar Patricia en VS!

Natuurlijk zou ik het liefst voor jullie hebben dat het de volgende ronde raak is, zonder gyn en ziekenhuis enzo. Maar als dat niet zo is en jullie wel die weg inslaan, houd dan wel moed en hoop!

Een warme knuffel,

Ukkie26

Terug
Bovenaan