Wiebelmeiden 7

Ohoh, sorry sorry!

Heb een typfout gemaakt, een nogal lullige, pijnlijke misschien.

Ik bedoelde: kijk maar naar een deel van de wiebelmeiden, die waren ook NIET allemaal in 1 keer zwanger...

Sorry sorry, ik bedoelde het goed hoor!

Liefs,

Jaaa we hebben GEWONNEN!!!!!!!!!!!

Hebben jullie ook zo genoten van het voetbal gisteren? Ik ben echt geen voetbal-liefhebber, maar kijk wel standaard naar het Nederlands elftal. Wat een mooie wedstrijd?

Hoe is het hier?Vakanties al bijna in zicht.... sorry Mier.. jij moet denk ik nog ff wachten tot je volgende vakantie of had je nou ook in aug vrij?

Hoe is het verder hier?

Liefs

Bedankt voor jullie berichtjes!
Nog drie weekjes werken en dan is het zomervakantie, zes weken lang!!! Heerlijk!! Wij gaan naar Karpathos, een Grieks eiland, heerlijk!!!

23 juni hebben we een info-avond over ivf/icsi, zal mijn vragen nog even op papier zetten. Als ze daar nog niet beantwoord worden dan neem ik ze mee naar eind juli, wanneer we nog een gesprek hebben om onze laatste vragen te stellen en wanneer we de week horen waarin we kunnen starten...

Met jullie baby's alles goed lees ik. Ik lees echt al jullie verhalen hoor!!!!!

Mier, hoe is het met jou? Alweer iets meer rust gevonden nu je weet dat je over een maandje naar de gyn gaat?

Liefs Pink

bedankt voor jullie lieve woorden

pink het brengt me idd wel wat rust omdat ik hoop dat ze nu wat actie gaan ondernemen!

anoek na deze week nog 10 weken werken en dan hebben we 3 weken vakantie!
nog niks gepland staan maar ja dat was vorig jaar ook niet en toen waren we toch nog naar egypte geweest. we zien het wel! er is zo iets geboekt als we weg willen.

xxx mier

Hey Meiden,

Vroeg me af hoe het met jullie gaat?? Mier ik zie je ook helemaal niet op msn??

Hier gaat het goed. We genieten lekker van een weekje vrij. Lisa heeft namelijk vakantie!!

Liefs xxx

Hallo meiden,

Ook ik heb deze week lekker een weekje vrij.
Heerlijk hoor.
Hierna nog 5 weken werken en dan een hele poos niet.
Wel onwerkelijk hoor.

@Pink, goed hoor dat je al je vragen opschrijft. Vaak vergeet je toch nog wat te vragen en schiet het je weer te binnen als je thuis bent.
Ik had toen ook een briefje met vragen in mijn tas zitten bij de gyn.

@Mier, moeilijk is het idd om vooruit te plannen wanneer je nog niet zeker weet hoe het ervoor staat tegen die tijd mbt zwanger zijn.  Wij hebben er wel rekening mee gehouden en durfden in december ook nog geen vakantie voor augustus te plannen, alhoewel we er toen niet vanuit durfden te gaan dat we snel zwanger zouden worden.
Achteraf gezien was het die maand dus wel zover en hadden we een vakantie geboekt voor mei naar Griekenland. Dat kon wel gewoon doorgaan.
Ik hoop dat de  gyn jullie echt actief  verder kan helpen.
Nog een  paar weekjes en dan weten jullie meer.

Liefs, Twinkel3  

Hai meiden,

hoe is het hier?

Pink, leef je al naar de vakantie toe? En heb je al je vragen voor de 23e al op papier? Vind het wel slim hoor, dat je dat doet. Anders vergeet je misschien iets te vragen en dat zou vervelend zijn...

Mier, met jou alles goed? Nog 10 weekjes werken las ik, en dan weer vakantie! Enne...je hoeft ook niet alles van tevoren te plannen hoor, een last-minute is snel geboekt, hihi.

Met ons gaat het prima (nog steeds). Het hele kleine is er echt wel af bij Lise, ze kijkt heel wijs uit haar ogen en volgt alles wat er gebeurt: een echt nieuwsgierig meisje. Ook brabbelt ze heel veel, echt schattig.

De opvang is nog steeds niet geregeld voor augustus en september: ze zitten vol. Ik kan 1 dag in de week thuiswerken, maar voor de overige 2 dagen (mn mannetje en ik gaan beiden 4 dagen werken) zitten we nog flink omhoog... hopelijk komt er een (goede) oplossing.

Fijne dag!

Liefs, Ukkie26

Nee, ik heb de vragen nog niet op papier! Heb ze wel in mijn hoofd, maar zal ze morgen opschrijven. Heb nu twee avonden oudergesprekken gehad, superdruk dus!
Verder hier weinig nieuws, heb wel zin in de infoavond in het ziekenhuis, is allemaal iets gerichter dan die algemene praatjes. Ik hoop dat we nog wat meer duidelijkheid krijgen! En dan maar hopen dat de zomer voorbij vliegt! Nou niet echt natuurlijk, maar ik wou de maanden soms wel voorbij toveren....

Liefs Pink

Terug
Bovenaan