WIEBELMEIDEN 8

A

Anoniem

Guest
WIEBELMEIDEN 8 ALWEER!!!

en nog maar met zijn 2en over!! pink en mier...de rest zijn en worden al wiebelmama!

Ha Mier en Pink.

Ook wij blijven gewoon komen hoor bij de wiebelmeiden 8 alweer. Uiteraard zijn jullie ook altijd welkom bij de wiebelmama's en we hopen met z'n allen dat jullie daar ook heel snel als wiebelmama zullen zijn!

Pink hoe was het gister?

Mier voor jou nog even wachten op volgende week donderdag. Heb je al je vragen op een rijtje gezet?

Succes, want ik en alle andere gunnen jullie het zoooooooooooooooo enorm!

x-vlinder

thanx vlinder

ik heb idd   al wat dingen op papier staan,vooral over mijn cyclus!

xxx mier

Hoi meiden,

Gisteren was wel een informatieve avond. Het was er superdruk, niet vreemd dus dat de wachtlijsten zo lang zijn!!
Vanmorgen gebeld en we starten in week 40, dat is de week van 29 september!!!!! Hebben we in ieder geval iets om naar toe te leven....
Zondagavond gehoord dat mijn broertje en zijn vriendin zwanger zijn, had alles verwacht behalve dat. Ze vonden het zelf ook heel moeilijk om te vertellen, dus er zijn van alle kanten heel wat traantjes gevloeid. Begin nu wat aan het idee te wennen dat ik tante word en dat het eerste kleinkind van mijn ouders in ieder geval niet van ons is...........

Liefs Pink

Jeetje, nummer 8 alweer. Gaat echt hard! Hoe lang zijn we al wiebelmeiden op dit forum? Een ruim jaar ofzo?

Pink, wat een drukte in het ziekenhuis. Inderdaad niet raar dat de wachtlijsten lang zijn. Heb je er een goed gevoel bij dat jullie eind september starten?
Ik kan me voorstellen dat de mededeling van je broertje en zijn vriendin moeilijk te verwerken is. Maar ook voor jou en je mannetje komt er ooit een kleintje hoor!

Mier, ik zal hier ook nog meelezen en reageren hoor, wees niet bang! Ook voor jullie sterkte, ik hoop dat de gyn volgende week donderdag iets voor jullie kan betekenen.

Hier gaat alles goed. Eigenlijk had ik vanaf gisteren weer moeten werken (verlof was vrijdag op), maar ik heb nog vakantie. Gelukkig maar, ik vind Lise nu nog wel wat jong om naar het KDV te brengen. Maar: we hebben (nog steeds) geen plek voor augustus en september. Oeioei, hoe we dat oplossen...ik moet namelijk vanaf augustus weer werken...
Ga donderdag maar eens naar kantoor en e.e.a. met mn leidinggevende bespreken.

Meiden, ik ga gauw weer verder waar ik mee bezig was: opruimen (ja, bah).

Liefs, Ukkie26

Lieve Pink,

Jeee... dat moet als een donderslag bij heldere hemel geweest zijn voor jou en je mannetje. Zeker als je niet wist dat ze er mee bezig waren. Moet erg heftig zijn voor jullie. Hoop dat je het een plekje kan geven.
Wel fijn dat jullie 'traject' nu echt concreet wordt. Nog 3 maandjes en dan mogen jullie beginnen. Hoop echt zo erg hard dat jij net als Vs bij de 1e keer zwanger raakt.
Meid, heel veel sterkte voor jou en je mannetje. Ik denk aan jullie.

Dikke knuffel,
Anoek

pink wat een enorme domper voor jullie
september is gelukkig ook al gauw in zicht!
hoe ver is je vriendin van je broer?
veel liefs en knuffels aan deze kant voor jullie

Lieve Mier,

Ik denk ook aan jullie en duim ook heel hard voor jullie! Maar dat weet je natuurlijk al ;-) Je mag me altijd "lastigvallen" dat weet je hé?!

Ook ik blijf hier gewoon komen hoor. Ik ben wiebelmeid van het 1e uur en dat blijf ik ook!
Heb inmiddels ook 2 wiebelende konijnen, ha ha! Inmiddels hebben ze wel een gelukkige huwelijk gesloten, dat soms nog wordt "geconsumeerd" ;-)
Met Benthe gaat het ook super! Ze huilt amper en is een heel tevreden meisje. Ook mijn zwangerschapsverlof zit erop. Vandaag zou mn eerste werkdag zijn als ik geen ouderschapsverlof had opgenomen. NOg 3 weken en dan moet ik echt. Bij mij de luxe van overstappen naar een ander KDV, terwijl ik op een ander al een plek had...

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan