WIEBELMEIDEN 8

Jeetje pink, je broer en zn vriendin ook zwanger.... Dat moet wel een klap voor jullie zijn!   Gelukkig is bij jullie nu wel duidelijk wanneer het traject gaat beginnen, en hopelijk is het gelijk de 1e keer  raak (duim,duim) Nog een paar dagen, en dan heb je vakantie! Geniet ervan!

Mier, nr 8 alweer! We blijven bij jullie hoor! Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis voor jullie gaan doen. Heb je zelf al een idee? Hou de moed erin hoor! Ook jij en pink zullen wiebelmama's worden!

liefs Tara

Hallo.

Pink wat fijn dat er een datum is nu voor jullie. Ik hoop dat het voor  jullie inderdaad net als  bij vs de eerste keer succesvol zal zijn! Ik ken meer mensen hoor waarbij het de eerste keer meteen goed is gegaan.
Ik kan me voorstellen dat het bericht van je broer een zwaar moment is geweest. Ik weet niet of hun ook op de hoogte zijn van jullie situatie maar ze zullen er ook alle begrip voor hebben dat er wat tranen vloeien. Gewoon laten stromen hoor...hoort erbij en lucht op!

Voor jou nog een week Mier. Ook voor jullie hopelijk snel wat duidelijkheid. Dat wachten is echt vreselijk. Tijd voor actie voor jullie volgens mij?

x-vlinder

bedankt voor jullie lieve berichtjes ukkie anoek  tara en vlinder

tara ik weet niet wat ze gaan doen,maar ze moeten in ieder geval maar ergens mee actie ondernemen....

xxx mier

Ja Vlinder, zij zijn op de hoogte, daarom vonden zij het ook zo moeilijk. Mijn broer was dus ook in tranen......

Hee Pink fijn dat je nu een datum hebt om naartoe te leven, hoop dat met de vakantie er tussen de tijd voorbij zal vliegen en dat het allemaal in 1x goed zal gaan!
Kan me heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is om te horen dat je broertje vader wordt, heel dubbel, maar  het steekt behoorlijk en dat wil je niet, maar dat is heel begrijpenlijk hoor.

Mier nog een kleine week en dan mag je naar de gyn. Hoop zo dat ze wat gaan doen wat helpt. Wat ik me afvroeg heb jij de vorige keer ook een HSG gehad? Dat weet ik niet meer? Ze zeggen dat je de maanden na een HSG extra vruchtbar bent...
Nou nog even en dan weet je meer!

Liefs bo

nee ze hebben nog geen hsg gedaan dus misschien dat ze dat nu eens doen

xxx mier

Zo, ff weer omhoog!

Hoe is met de wiebelmeiden?

Mier, nog een paar dagen en dan weer naar de gyn. Hoop echt dat ze nu een plan gaan maken met verschillende dingen waarmee ze jullie kunnen helpen. Je hebt nou wel lang genoeg gewacht...

Pink, jou vakantie is begonnen toch? Wanneer ga je naar griekenland? Alvast heel veel plezier, en geniet ook van elkaar

liefs tara (37+3)

Ja, Pink - jij hebt nu als het goed is al zomervakantie.
Lekker hoor meid!
Wij moeten nog 3 weken tot aan de vakantie, dus het einde van het schooljaar is ook al in zicht.
Lekker dat jullie nog op vakantie gaan naar Griekenland.
Gaan jullie naar één van de eilanden of naar het vaste land?
Ik vind Griekenland ook altijd een heerlijk land om naar toe te gaan.

@Mier, hoe lang moet jij nog werken tot je volgende vakantie?
Ben je je al aan het oriënteren op vakantiebestemmingen, of wordt het eventueel een last minute? Deze week wordt het in Nederland ook nog flink warm, dus kunnen we ook thuis wat in vakantiesferen komen.
Nog 5 dagen en dan hebben jullie de afspraak bij de gyn.
Ik ben erg benieuwd hoe hij jullie verder gaat helpen. Tijd voor actie lijkt mij.

Tot snel.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan