WIEBELMEIDEN 8

Jaaaaaaaaaaa, ik heb vakantie!!! Of beter gezegd: wij hebben vakantie, want mijn mannetje zit ook in het onderwijs, dus dat treft!
Lekker even ontspannen en genieten en niks doen en lezen en uit eten en lekker samen! Heerlijk!!

Pink

Oh Pink, wat lekker vakantie!! En het is ook nog eens lekker weer!
Wanneer vetrekken jullie?
En hoe is het nu met jullie?

MIertje, nog een paar daagjes meid en dan kunnen jullie je verhaal doen bij gyn.
Duim voor je dat ze meteen al actie ondernemen!

Hier alles ok!Zaterdag romantisch uit eten geweest met mn mannetje en mn ouders hebben opgepast. Was een erg geslaagde avond!!

Liefs Anoek

Zo.... er is vaak over gesproken.. hoe lang bestaan de wiebelmeiden nu al en hoe zat het ook alweer precies??? Ik heb even wat speurwerk gedaan.

De voorloper van de 1e wiebelmeiden was "Wie moet er ook nog een week wachten op nod, en zijn ook zenuwachtig?? gestart door Mier op 23 mei 2007. Van de huidige wiebelmeiden sloten Pink, Twinkel, Ukkie en ik zich aan. Op 4 juni 2007 werd het eerste wiebelmeiden-topic gestart door mij (al was de naam verzonnen door Poppie). Kortom; Mier, Pink, Twinkel en Ukkie, we zijn al meer als een jaar samen!!!!!!!!!!! Aan de ene kant denk ik voor MIer en PInk heel dubbel, maar meiden, we hebben wel altijd veelsteun aan elkaar gehad én ook gelachen! Op naar het volgende jaar- samen met al onze babies! Dus ook voor jullie Pink en MIer!!

Liefs Anoek

Pink wat heerlijk vakantie!!! Wat een luxe dat jullie alle 2 zo lang vakantie hebben. Nou geniet ervan! Ga je nog weg?

Mier nog 2 dagen en dan weet je hopelijk meer... Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Grappig om te lezen hoe de wiebelmeiden zijn ontstaan, dat wist ik niet want toen was ik er nog niet bij, maar jullie kletsen dus  alweer ruim een jaar met elkaar. Erg leuk!

Liefs bo

Ja, we zijn idd al heel lang bij elkaar! Apart eigenlijk, ik ken jullie niet persoonlijk, maar toch weten we al heel veel van elkaar. Natuurlijk is het wat echter geworden door de foto's en de hyves, want ik heb nu bij de meesten een gezicht!
En ik hoop zeker dat Mier en ik ons ook bij jullie aan kunnen sluiten!! Het liefst zo snel mogelijk! Voor mij op z'n vroegst begin november!!!!!!!!!

Liefs Pink

Oh ik hoop het zo voor jullie Pink! We zijn er dan nog steeds hoor! En ik blijf zeker ook bij de wiebelmeiden komen!! Ik hoop dat de andere wiebelmama's dat ook zullen doen!

Ja idd super dat jullie allebei zo lang vrij zijn zeg! Dat is zeker de luxe van het onderwijs. Naast Griekenland nog andere plannen? Nog wat klussen in huis of is bij jullie wel alles af? Wij wonen hier nu 4 jaar en kan nog zat klusjes opnoemen, ha ha!!

Liefs

hallo meiden,

Meer als een jaar alweer... das al best lang! Ben zelf geloof ik in wiebelmeiden 4 ingestapt, maar ook dat is alweer een mooi tijdje terug.

Pink, wat leuk dat je mannetje ook in het onderwijs zit. Jullie hebben dus altijd lekker lang (en vaak) samen vakantie. Ik weet best dat jullie in het onderwijs ook   veel uren maken hoor, maar zo van de zijlijn lijkt het  me wel heerlijk om zo vaak vakantie te hebben!    

Wisten jullie trouwens al dat babyboom weer vervolgt wordt? Donderdag a.s. begint het weer. Het zijn nu 6 afleveringen zag ik op de website. ik ga wel weer kijken, vond het altijd wel leuk (vaak ook erg emotioneel) om te zien.

liefs Tara

Terug
Bovenaan