WIEBELMEIDEN 8

Hoi,

Even een kort bericht want het gaat hier niet zo best...
Benthe heeft gisteravond nog behoorlijk gespuugd, maar dat niet alleen... zowelmijn man als ik zijn vannacht ontzettend ziek geweest. Overgeven en diarre...echt vreselijk. Nu gaat het nog niet echt, maar ja, die kleine moet natuurlijk wel verzorgd worden.. Mannetje slaapt nu, dus denk dat ik straks weer even ga. Mooi balen dus. Had gehoopt dat we iets verkeerds gegeten zou hebben en ons in de loop van vandaag beter zouden gaan voelen, maar het lijkt er nog niet op....Benthe doet het tot nu toe gelukkig wel heel goed!

Liefs

bedankt voor je mailtje twinkel! vond het leuk dat je me gisteren zo onverwachts belde!

anoek wat vervelend zeg zo ziek! heel het gezinnentje ligt gelijk plat!
doe allemaal maar rustig aan! hoop niet dat jullie heel het weekend ziek zijn!
want volgens mij keek je er zo naar uit om lekker lang weekend te hebben,en als je dan met zijn allen zo ziek ben is niks! dat zie je liever anders!
nou ik wens jullie veel beterschap en dat jullie maar snel opknappen!

xxx mier

Hoi meiden,

Sorry ben hier even niet geweest. heb net  alles bij gelezen.

Pink heb wel veel aan je gedacht de afgelopen week, maar wat een goed nieuws  Zal al een hele opluchting voor jullie zijn dat het wel werkt enzo!
Doe maar goed rustig aan en ik hoop zo dat je over een kleine twee weken weer met goed nieuws kan komen!!!
Hoe voel je je nu?

Mier gelukkig dat je je weer wat beter voelt en dat het dit keer niet zo lang zal duren als de volgende keer.
Wel vervelend dat je door je rug bent gegaan. Gaat dat al wat beter?

Anoek wat balen dat jij en je man nu  ziek zijn, hoop dat jullie snel weer opknappen.
Gelukkig dat Benthe zich wel  goed voelt.

Ik ga zo me mail nog even lezen als er tijd voor is, ben nu op me werk.. Vrijdag is altijd wel  een rustig dagje op me werk en dan kan ik vaak wel even stiekum op t forum,  maar moet natuurlijk wel wat doen haha!
Verder gaat alles goed  met me!

Liefs bo

ohhhhhh bo toch je zit gewoon onder je werk te internetten!! HAHAHA

mijn rug doet echt onwijs pijn kan bijna niet lopen,snap je toch niet! doe bijna niks en in mijn rug! waarschijnlijk omdat ik dat niet gewend ben! nou ja het zal wel weer overgaan!
moet eigenlijk nog om een boodschap op de fiets,toch nog maar even doen!

xxx mier

Yeah, Pink wat een goed nieuws zeg! Eentje teruggeplaatst en 4 in de vriezer. Dat ziet er allemaal heel hoopvol uit. Nu dus afwachten tot de zwangerschapstest. Voel je je lichamelijk weer een stuk beter of gaat het nog steeds moeizaam? Ik duim heel hard voor je dat er nu een ingenesteld en delende embryo in je zit.

Mier, goed zeg dat het weer een stuk beter met je gaat. Alleen wel balen dat je nu last van je rug hebt.

Ik kom van het weekend wel weer meer schrijven (ook bij de mama's) en ga nu eens aan het werk.

liefs en ik denk aan jullie
vs

Terug
Bovenaan