WIEBELMEIDEN 8

Hoi Pink.

Volgens mij kom je vandaag terug van vakantie.  Schrik maar niet van het weer hier.

Hoe is het geweest in Greece? Ben benieuwd naar alle verhalen of hebben jullie lekker gerelaxed en met jullie neus in de beoeken gezeten?
Waren jullie naar Rhodos?

x-vlinder

Goedemorgen!

Mier, vandaag bloed prikken. Vindje 't spannend? Of meer de uitslag? En hoe gaat het verder met je, trek je 't nog een beetje?

Pink, fijne vakantie gehad? Lekker genoten en met een bruin kleurtje weer in 't land? Vast bruiner dan de mensen die niet op vakantie zijn geweest: het was hier echt rotweer de afgelopen week...bah.

Wij zijn druk bezig een keuken uit te zoeken. Nouja, we hebben 'm wel gevonden (vrees ik) maar ik denk dat het wat duur uitvalt. En het geld is een keer op...

Verder gaat het hier prima, zowel met moeder als met kind.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

hey meiden,

ik ben vanmorgen bloed wezen prikken,mijn arm is er blauw van... get is bij mij altijd zo n ramp het prikken,ze kunnen nooit mijn aders vinden.
volgende week vrijdag moet ik terug voor de uitslag.

pink is naar karpathos,ik ben naar rhodos geweest vllinder
ben ook wel benieuwd hoe het is geweest! waarschijnlijk wel heel goed want het weer is daar zoiezo goed.

xxx mier

oh ja vlinder ik moet voor de uitslag langs komen want ze wilde het niet telefonisch!
dus volgende week vrijdag om 8:30 in het ziekenhuis al zijn,vind het wel lekker zo op tijd.

vandaag is mijn mannetje jarig  ik had een foto op canvas laten bestellen van zijn oldtimer! echt heel leuk alleen ik had gevraagd ofdat ze het wilde bewerken maar dat is niet gedaan,baal baal!!! ik heb al gemaild dus hoop dat ze hem opnieuw willen doen.

xxx mier

Gefeliciteerd Mier, met je mannetje!  

Wat onwijs balen trouwens, bestel je een gaaf cadeau doen ze 't niet goed! Gewoon doordrukken hoor, dat het nog bewerkt moet worden!

En wat vervelend dat je een hele blauwe arm hebt van het bloedprikken! Hoop voor je dat de uitslag goed is!

Liefs, Ukkie26

dank je ukkie

ik heb een mail terug gekregen en ze gaan het opnieuw doen,wat super zeg!!!
deze doek mag ik houden! wat aardig he!!
dus als iemand een canvas doek wil bestellen

herinnerringenoplinnen.nl

echt niet duur en ze doen het netjes,jammer dat het nu niet helemaal goed is gegaan bij mij maar wel super oplossing!

ben benieuwd wat mijn mannetje er straks van vind....

xxx mier

Ha Mier,

da's netjes opgelost van ze! Wij hebben een tijdje geleden een foto van Lise op canvas laten drukken, ook via die website. Ook wij zijn er erg tevreden over. Dus inderdaad: een aanrader.

Heeft je mannetje straks in ieder geval een cadeau (of een voorproefje). Gaan jullie het nog (groot) vieren?

Net even boodschappen gedaan, maar 't is hier niet lekker: het waait hard, bah. Nouja, het zonnetje kan helaas niet altijd schijnen. Maar zomerweer: nou nee.

Fijne dag!

Liefs, Ukkie26

grappig van dezelfde!
echt wel netjes van ze

hier is het ook slecht! nu is het droog maar we hebben al wat regen gehad

we vieren het niet groots hoor,mijn moederen vriend  komen en zijn ouders mijn zussen en zijn zussen en de kids dus totaal met ons erbij 19 man,meer als zat hahaha

xxx mier

Terug
Bovenaan