WIEBELMEIDEN 8

Nou, met 19, waaronder kids, denk ik dat je het best druk hebt hoor. Wij hebben de verjaardag van mijn mannetje (was in maart) ook niet al te groot gevierd. Hij vierde het samen met mijn broertje (zijn goede vrienden) en ik vond het wel best. Mooi bij mn ouders thuis, scheelde ons een hoop troep. Ik was toen hoogzwanger dus hoe meer rust hoe beter, haha.

Heb trouwens net wat oude wiebelmeiden-topics teruggelezen! Is echt leuk om te doen joh! Hoe lang we elkaar al kennen zeg! En in het begin zaten er nog andere meiden bij, maar we zijn eigenlijk al een hele tijd met een vast groepje! Vind het wel bijzonder en erg leuk!!!

Ik ga zo maar eens een wasje ophangen, er komt vandaag weinig uit mn handen (afgezien van typen hier, haha).

Liefs, Ukkie26

Hey Mier,

Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!

Minder dat je arm blauw is. Wel fijn dat je volgende week al zo vroeg terecht kan in het ziekenhuis voor de uitslag van je bloed prikken. Ga voor je duimen voor een goede uitslag.

Liefs xxx

Hey Mier,

Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje! Druk dus vanavond, 19 man is toch een heel huis vol!
En wat een leuk kado! Gelukkig dat ze het goed opgelost hebben, en dat je nu toch al 1 hebt (ook al is het niet de goeie) Kun je hem in ieder geval zn kado geven!
Ben je nog fanatiek aan het bakken geweest voor de verjaardag, of heb je het daar te druk voor de laatste tijd?

Liefs Tara

Ha Mier.

GEFELICITEERDmet je mannetje.

Ben benieuwd wat hij van het cadeau vindt?

Veel plezier vanavond.

x-vlinder

tara en vlinder dank je wel!

hij vond zijn cadeau echt super! we konden het geluukig wel aan iedereen laten zien.

pink hoe is het?

xxx mier

Haai!

Mier, fijn dat je mannetje het cadeau mooi vond. Ik vind dat ook onwijs gaaf hoor, foto op canvas. Hoe groot had je 't gedaan? En is het de oldtimer die op je hyves staat bij de foto's? Ben je op de motorkap gaan liggen, in een uitdagende pose? Haha...

Pink, hoe is het met jou? Hoe was je vakantie? Zeker lekker bruin geworden...

Hier alles prima. Vanochtend hebben we ons huis officieel verkocht: contract getekend. Het koopcontract van het huis dat we hebben gekocht hadden we woensdag getekend...erg leuk en spannend. Ga zo even naar de bouwmarkt, kijken naar behang enzo, voor in de kamers...

Fijn weekend!

Liefs, Ukkie26

hoi ukkie,

ik had 60X90 cm af laten drukken,wel een mooie grote maat!
iedereen vond het ook echt mooi!
nu alleen nog een plekje ervoor zoeken!

vandaag lekker naar Den Bosch geweest! echt overal zwangeren om me heen.....ik wil ook!!!!! nog een week geduld....
nog leuke slippers gekocht van havanas! en een shirt en een tondeuse voor mijn vriend.

xxx mier

Terug
Bovenaan