A
Anoniem
Guest
Nou, met 19, waaronder kids, denk ik dat je het best druk hebt hoor. Wij hebben de verjaardag van mijn mannetje (was in maart) ook niet al te groot gevierd. Hij vierde het samen met mijn broertje (zijn goede vrienden) en ik vond het wel best. Mooi bij mn ouders thuis, scheelde ons een hoop troep. Ik was toen hoogzwanger dus hoe meer rust hoe beter, haha.
Heb trouwens net wat oude wiebelmeiden-topics teruggelezen! Is echt leuk om te doen joh! Hoe lang we elkaar al kennen zeg! En in het begin zaten er nog andere meiden bij, maar we zijn eigenlijk al een hele tijd met een vast groepje! Vind het wel bijzonder en erg leuk!!!
Ik ga zo maar eens een wasje ophangen, er komt vandaag weinig uit mn handen (afgezien van typen hier, haha).
Liefs, Ukkie26
Heb trouwens net wat oude wiebelmeiden-topics teruggelezen! Is echt leuk om te doen joh! Hoe lang we elkaar al kennen zeg! En in het begin zaten er nog andere meiden bij, maar we zijn eigenlijk al een hele tijd met een vast groepje! Vind het wel bijzonder en erg leuk!!!
Ik ga zo maar eens een wasje ophangen, er komt vandaag weinig uit mn handen (afgezien van typen hier, haha).
Liefs, Ukkie26