WIEBELMEIDEN 8

Hoi,

Ben ik ook weer! NIet lang vrees ik, want Benthe ligt weer te huilen in haar bedje. Gisteravond ging het heel goed en nu weer huilen... maar ja, ze heeft de fles van 18 uur niet goed gedronken, dus zal zo wel een fles willen.
Vandaag even lekker wezen shoppen met zn 3tjes. Hebben nu ook de wii-fit, je weet wel dat bord van de reclame. Kan nu yoga oefeningen doen, aerobics en spiertrainingen... goed voor weer "in shape" komen ;-)

Mier, nog gefeliciteerd met je mannetje. Gaaf dat ie je cadeau leuk vond. Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ik heb laatst een foto avn onze bruiloft laten afdrukken op canvas maar dan via de site van de hema. Die kwam bij Kassa laatst als beste uit de bus ;-)
Spannend voor jou nu. Nog een week en dan weet je meer. Keep my fingers crossed!!

Weten jullie zeker dat Pink al terug zou komen. Ze ging toch 2 weken? Dan komt ze volgend weekend pas weer thuis....

Liefs

anoek pink is echt terug hoor

gaaf dat jullie de wii fit hebben gekocht! een vriendin van mij heeft die van mij ook!

ja nog een week geduld  het mag van mij al wel zo ver zijn hoor!

oh ja ukkie het is die volkswagen golf die ik op canvas heb laten zetten!

xxx mier

uhhh beetje verkeerd getypt! een vriendin van mij heeft ook de wii fit!

Hahahahaha...ja zag later op hyves dat Pink idd al terug is :)

Pink hoe was je vakantie?

X

Hey!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker geluierd en veel gelezen. Ook fijne gesprekken gehad over alles wat komen gaat, dat kun je toch niet loslaten, zelfs niet tijdens de vakantie.
28 juli hebben we ons laatste gesprek met de gyn en 4 augustus hebben we een gesprek met de ivf-verpleegkundige. Ik zal in augustus ws met de pil moeten beginnen. Ik weet niet of ik meteen prikinstructie krijg of dat ik daar nog een andere afspraak voor moet maken.

Meiden ik reageer deze week weer even op jullie berichtjes, ik ga me nu douchen want we moeten op verjaardagsvisite!

Pink

Mier een beetje laat maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!
Gister lekker wezen shoppen.. heerlijk!   Nog en kleine week wachten zeker op je nod?? Spannend, hoop het zo voor je!

Pink weer terug van lekkere vakantie? Nou je hebt iig beter weer als ons gehad, want hier is het weinig bijzonders.
Logisch dat jullie het er tijdens de vakantie veel over gehad hebben, het is toch iets waar je veel mee bezig bent en wat je niet zo maar even van je af kan zetten.
Schiet nu wel op trouwens, spannend hoor allemaal. Hoop zo voor jullie dat  jullie het zelfde resultaat als vs krijgen!

Liefs bo

wisten jullie dat jeroen en diana van babyboom (ajax-stel) een dochter hebben gekregen! ze is vrijdag geboren en ze heet sara irene!
echt leuk en zooooooo gegund!

dank je wel bo! nog idd een week geduld,vrijdag de uitslag!

pink het begint idd al erg op te schieten voor jullie!
en het blijft altijd in je hoofd,ook op vakantie! het is niet dat je het zomaar weg kan stoppen....

xxx mier

Terug
Bovenaan