WIEBELMEIDEN 8

Ha lieve meiden.

Jee wat grappig om te lezen hoe de wiebelmeiden ontstaan zijn. Ik ben nu denk ik een klein jaartje mee aan het schrijven.

Ik weet nog dat Mier me uitnodigde om mee te komen schrijven hier. Ik heb haar eerst op een ander topic ontmoet.

Nu schrijf ik eigenlijk bijna alleen hier mee en niet op andere topics. Ja heel af en toe een kleine reactie als ik tijd over heb (tijd over?????). Ik vind dat wel genoeg! Klets liever met jullie goed dan op allerlei topics half.

Mier nog een paar dagen en jullie mogen naar de gyn. Alvast veel succes!

x-vlinder

Ja, we hebben hier samen al heel wat meegemaakt met z'n allen.
Vaak heb ik achter mijn laptop gezeten met een lach of met een traan.
Ik vind het wel heel bijzonder dat we elkaar zo vaak spreken en hier ons verhaal kwijt kunnen. Vaak weten jullie nog meer dan vrienden van mij, omdat ik jullie ook veel vaker spreek. Heel bijzonder vind ik dit.

Jullie zijn me dan ook erg dierbaar hoor meiden!

Op naar het volgende jaar wiebelmeiden, met hopenlijk ook snel zwangerschappen voor Mier en Pink!

Liefs, Twinkel3

Ha meiden,

jeetje, inderdaad, ruim 1 jaar alweer wiebelmeiden! Wat gaat dat snel zeg! En hier ook hoor: jullie weten veel meer dan mijn omgeving. Over zwanger worden, aantal rondes, zwanger zijn en kwaaltjes en ga zo maar door. Heerlijk, zo'n forum.

Mier, over 2 daagjes gaan jullie naar de gyn. Ik hoop echt dat 'ie wat voor jullie kan betekenen (meer dan alleen een praatje zeg maar), dat 'ie een plan heeft om zo snel mogelijk jullie wens te vervullen. Sterkte meid!

Pink, lekker, vakantie! Geniet ervan samen met je mannetje! Wanneer gaan jullie weg?

Best veel van ons zitten in het onderwijs he..Pink, Twinkel, Vlinder...poe.

Mier, Pink, Twinkel, Anoek: 1 jaar alweer! Onze eerste verjaardag is zomaar voorbijgegaan!

Ik hoop dat we hier nog veel jaren, maar dan natuurlijk als wiebelmama's (en misschien over een paar jaar wel weer een paar als wiebelmeiden ) zullen posten. Vind het erg gezellig en ik kijk bijna elke dag wel hoe het gaat!

Wij zijn ondertussen nog druk op huizenjacht. Nouja: we zijn aan het bieden op een huis. Alleen de verkoper is niet echt bereid tot onderhandelen...dus als ze nu niet fatsoenlijk op ons bod reageren (lees: een goed tegenvoorstel doen) overwegen we stevig ons terug te trekken...Jammer want we willen het huis graag hebben...Ik houd jullie op de hoogte!

Verder gaat het hier prima. Vandaag is de laatste maand van mn verlof begonnen: 4 augustus moet ik weer werken. Aan de ene kant heb ik er zin in (heb vorige week bijna een hele dag met Lise op kantoor gehobbeld) aan de andere kant heb ik niet zo'n zin in Lise wegbrengen of achterlaten. Maar dat zal wel wennen.

Nou, geniet van het mooie weer en tot snel!

Liefs, Ukkie26 (ik zou hier bijna wel mn eigen naam neer kunnen zetten maar dat doe ik toch maar niet: je weet maar nooit wie er meeleest en wat de plannen zijn)

Mier, hoe is het met je? Heb je hier al een tijdje niet gezien... moet ik me zorgen maken?

Sterkte voor donderdag alvast.

Liefs, Ukkie26

Wij gaan donderdag weg. Vrijdag vliegen we 's ochtends vroeg, dus we slapen eerst een nachtje in een hotelletje bij Schiphol. Beginnen we de vakantie in ieder geval uitgerust!
Ik heb er echt wel zin in. Stapel boeken mee, we hebben beide rond de 2000 bladzijden. Moet lukken toch?

Mier, hoe laat moet je donderdag? Wij gaan uurtje of 2 's middags weg, zou je het meteen willen laten weten als je thuiskomt? Dan weet ik het nog voordat ik wegga!!!

Ukkie en Anoek, dikke knuffel voor jullie kleine mooie meiden en de rest geniet lekker van de bewegingen in je buik!!!

Liefs Pink

al een jaar schrijven we met elkaar!! wauw!
we weten veel van elkaar,leuk hoor!!! dat we nog jaren!!!contact hebben!!!

donderdag naar de gyn. (eindelijk) we zullen zien! weer ongesteld geworden en nog wel na 4 dagen overtijd!!! dus een cyclus van 31 dagen

pink wij moeten smorgens om half 9 dus laat het nog wel weten hoe het geweest is!!
jij gaat dan heerlijk op vakantie joh!!! ben jaloers!!!! geniet er van he

bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal

en je hoef je verder geen zorgen te maken hoor ukkie

ben alleen een beetje emotioneel de laatste tijd en er hoef maar iets te gebeuren en ik moet  dus vandaar maar niet te vaak op het forum!

xxx mier

Ja idd een jaar alweer! Ook voor mij zijn jullie dierbaar geworden. Zeg maar een soort digitale vriendinnen... iehhhh klinkt  wel een beetje creepy

Mier, echt K#T dat je ongi bent geworden... Ik had stille hoop... Ook ik was dus vanochtend de pineut, alleen was ik er blij mee omdat mn cyclus weer op gang is gekomen en voor jou is het gewoon zwaar kl#te.... Hoop dat die gyn gaat doen waar ie voor betaald wordt  Ik denk aan je!

Pink, wanneer hebben jullie een volgende afspraak staan om verder te praten in het zkh?

Hier vandaag lekker van het warme weer genoten, ondanks de dikke voetjes en het zweet op mn voorhoofd (erfenisje van de zw..) Met Benthe gaan wandelen en op de kinderboederij geweest. Ze vond de blatende geiten maar niks, ha ha! Vogels vond ze wel interessant. Als echte dierenvriend kan mn dochter niet jong genoeg beginnen toch?

Liefs

Mier, fijn om weer even wat van je te horen! Spannend donderdag.....

Anoek, wij hebben 28 juli ons laatste gesprek. Rond die tijd wordt ook bekend wanneer ik met de pil moet beginnen en krijgen we een afspraak voor prikinstructie. De uitslag van het chromosomenonderzoek zal ergens half augustus komen, maar ze zeiden al dat daar waarschijnlijk niks uit komt. En dat de oorzaak bij mijn mannetje waarschijnlijk ligt bij zijn operaties van vroeger....

Lekker genieten van het mooie weer, ik zal de laatste wasjes draaien, heb net mijn haar nog even gekleurd, nog 5 minuten inwerken. Dom eigenlijk, het wordt toch weer lichter door de zon, maar het zag er voor mijn gevoel niet meer uit!!

Pink  

Terug
Bovenaan