WIEBELMEIDEN 8

Hallo,

Mier je kan inderdaad de samenlevingstest laten doen. Baad het niet dan schaad het niet. Ze kunnen er meteen veel op zien tenminste bij ons was dat zo.  

Is het zaad al eens getest van je mannetje?   Ik zou het anders zowieso nog een keer laten controleren want de kwaliteit kan ondertussen wel veranderd zijn.

Met een SOT is het zo dat het zaad heel uitgebreid bekeken wordt dus meteen als het gebracht wordt en daarna steeds na een aantal uren/dagen. Het wordt aleen gedaan als het zaad van je mannetje van verminderde kwaliteit is dus dat is wel belangrijk om eerst te weten.

Voor jou zijn er denk ik verder weinig onderzoeken die overblijven op de samenlevingstest na.

Veel succes ermee!

x-vlinder

Oh MIer,

sorry, lees nu pas dat je pijn had aan armen en schouders en dat je buik wel meeviel. Had alleen het laatste stukje (van je buik) gelezen. Sorry, beetje lullig.

En heeft de gyn gezegd wat ze over 2 weken gaat doen? Want de uitslag van gisteren heb je eigenlijk al toch? Ik hoop dat ze toch gewoon verdergaan met zoeken en jullie gaan helpen, en niet zeggen van: nou, in januari ben je de eerste. Dat zou zoooooo balen zijn!

Voel je je niet ongelofelijk duf van de narcose?

Liefs,Ukkie26

Oeps zie net je berichtje!

Ik zou een samenlevingstest aan vragen als ik jullie was.

x-vlinder

Hé Mier,

Die ellendige kijkoperatie heb je achter de rug meid.
Ik kan me voorstellen dat je er tegenop hebt gezien.
Hopenlijk verdwijnt de pijn van de operatie nu ook snel, maar doe het nog maar wel even rustig aan hoor.

Tja, aan de ene kant heb je dus een heel mooie uitslag gekregen maar ik kan me ook zo voorstellen dat je misschien liever een kleine verstopping had gehad die nu verholpen zou zijn. Dat zou dan tenminste wat verklaren.
Zo'n SOT is dan wellicht nog wat om te doen, maar verder is het dan toch weer afwachten. En dat is vaak het vervelendste, steeds maar weer dat wachten en hopen.
Ik heb trouwens al wel eens gehoord dat je na een kijkoperatie of HSG meer kans hebt om zwanger te worden in de maanden erna. Ik hoop dat dat dan eens voor jullie mag gelden!

Ik las dat je de hele ijzerhandel weer inhebt inmiddels !
Lekker bling bling meid.

Wat lief trouwens dat Ronnie nog een kadootje voor je heeft gekocht.
Voor hem is het ook wel lastig denk ik dat hij hierbij zo aan de zijlijn moet staan terwijl zijn vriendinnetje zeer heeft. Echt een schat hoor.
Wat was het trouwens Mier (tja, ik ben nu eenmaal erg nieuwsgierig!)

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

hahahaha ukkie geef niet
nee ik ben totaal niet duf! toen ze me wakker maakte in de uitslaapkamer zooo toen was ik echt duf maar toen ik al naar de kamer ging niet meer,en kreeg gelijk brood,mmmmm lekker ik had zo n honger,ik heb 2 boterhammen op en 2 ontbijtkoeken,ze stonden ervan te kijken hoe fit ik was hahaha!
toen ik naar huis ging moest ik in een rolstoel!!! ik wilde dat niet,ik zeg ik loop wel hoor want dat gaat wel maar mocht absoluut niet lopen! dus ik naar beneden met die rolstoel(echt voor lul) hahaha mijn vriend vond het wel leuk,die zat flink gek te doen met dat ding! dus toen beneden aangekomen,ik uit dat ding en naar de auto gelopen,nou dat viel vies tegen! je denk oohhhh dat gaat wel maar dus niet! ik had het niet gered zonder dat ding denk! in de auto kreeg ik veel pijn omdat je dan rechtop zit! de verpleegkundige zei dat ik het echt rustig aan moest doen en goed naar mijn lichaam moest luisteren!

vlinder ik ga idd zo n samenlevingstest wel aanvragen,maar deze ronde wordt zoiezo niks want ik moet over 2 weken terug naar de gyn en ik heb volgende week mijn eisprong! weet niet ofdat ik er nu wel zo n zin in heb met al die pijntjes daar onderin en op mijn buik! het is nogal gevoelig....

xxx mier

ja echt een schat!
ik had een kadobon gehad van cesure,weet niet ofdat je het kent! maar het is een drogisterij/parfurmeriezaak maar doen ook schoonheidsbehandelingen! dus weet nog niet wat ik ga kopen/doen,ze verkopen ook biotherm en roc dus dat is ook wel leuk of een lekker geurtje (ook altijd goed)

van moeder en schoonmoeder allebei een bos bloemen gehad dus ik ben weer goed verwend!

en die ijzerhandel valt wel mee hoor  ik heb de kleinste piercings in,dus die vallen niet zo op!

moet er niet aandenken om mijn naveliercing er terug in te doen! au au au

Hey Mier,

Lekker hoor, dat je het weer achter de rug hebt. Kan me goed voorstellen dat je erg zenuwachtig was.  Wel dubbel idd, aan de ene kant fijn dat ze niets vinden en aan de andere kant dan weer die vraagtekens waarom het maar niet lukt...
Ben beniewd wat je gyn zegt volgende keer, en zo'n samenlevingstest lijkt me idd wel een goede vervolgstap.
Rustig aan hè, en laat je lekker verwennen!

liefs Tara  

ja het is raar! 18 aug. weer naar de gyn!
ben benieuwd,denk dat ze nu weinig meer kunnen doen dan dat nog!
komt natuurlijk omdat ik even zwanger ben geweest!
maar als je 35 + ben dan helpen ze je wel gelijk en dat vind ik wel oneerlijk!

xxx

Terug
Bovenaan