WIEBELMEIDEN 8

nu wel patricia! ik dacht dat ik hem ook doorgestuurd had,maar niet dus! sorry!

ja gaat eigenlijk wel goed! ben lekker aan het opknappen! alleen vanmiddag met het eten is het in mijn rug geschoten,dus heb net effe midalgan erop gedaan dus nu brand het lekker dus dan zal het wel snel bijtrekken.

xxx mier

Hallo,

Mier, fijn dat je je iedere dag weer wat beter voelt!

Pink, wat goed dat er 4 embryo's goed doorgedeeld zijn. Fijn!

Liefs Pippie

Pink, 4 vd 5 goed gedeeld! Mooi hoor! Hopelijk kunnen ze voorlopig in de vriezer blijven! Pas ontdooien evt voor spruit 2 of kunnen ze niet zo lang bewaart worden? Heb eigenlijk geen idee. Als ze van de week bloed prikken, prikken ze dan al op HCG???
Ik vind het zo spannend, dat het voor jullie al helemaal niet meer te houden is of wel.
Lekker rustig aan doen en laat je manneke je maar goed verwennen!

Mier, bedankt voor de mail.
Het gaat echt met de dag beter of niet? Lekker. Denk je alweer aan werken of gaat dat nog even duren? Ook jij nog wel rustig aan doen he ook al voelt het inmiddels al stukken beter.

Ben net weer terug van de borrel. Morgenavond komt een vriendin en mn man is dan naar een bruiloft, dus heerlijk vrouwenpraat, ha ha! Benthe heeft na vanochtend dat beetje niet meer gespuugd gelukkig. Ze moet nog een fles en hopelijk blijft die ook binnen. Morgen doen we het nog even lekker rustig aan met haar, want zaterdag gaan we met mn ouders en broertje en zn vriendin hele dag op pad.

Liefs

ik hou me nog wel even rustig,als ik even wat heb gedaan dan ben ik weer zo moe,en als ik moe wordt zie je dat mijn gezicht ook weer slechter wordt!
dus nog even dimmen dus...

Mier, wat geod dat het steeds beter gaat! Maar neem wel je rust hoor...hoe eerder je dit kwijt bent hoe beter! Kun je de dagen nog een beetje doorkomen of begin je   je al te vervelen?

Pink,   4 van de 5 klinkt erg goed zeg! Nu hopen dat die ene in je lijf ook zo lekker zn best doet! Succes in het ziekenhuis, hopelijk  weer zulke goede uitslagen!

liefs Tara  

hey tara,

ja elke x thuis is ook zo maar hetzelfde he!
wil me volgende week nog even rustig houden en de week daarop het maar weer een beetje oppakken! tenminste als er nog steeds verbetering op blijf treden!

hoe is het met viggo?

xxx mier

Hoi meiden,

Er staat dus een PC op de afdeling (eigenlijk voor de kinderen, maar het is hier gelukkig rustig op de afdeling).

Ik heb jullie gemaild met meer informatie.

Veel liefs aan jullie allemaal!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan