WIEBELMEIDEN 8

Spannend Pink, hoop op een goeie uitslag!
En rustig aan doen hè? Moet je ook nog weer naar het zh voor controle?

liefs Tara

4 van de 5 embryo's zijn mooi doorgedeeld en zitten inmiddels al in de vriezer!

Pink

Morgen weer op controle, bloedprikken en echo. Voel me verder goed (naar omstandigheden natuurlijk, hoef nog niet boodschappen te doen of te shoppen....)
dus ik hoop dat de bloeduitslagen dat ook laten zien.

anoek,tara,pippie en patricia bedankt voor jullie berichtjes!

pink wat een geweldig nieuws!!

anoek  vervelend dat Benthe weer overgegeven heb! misschien toch een griepje in aantocht,ook al kan je dat bij zulke kleintjes toch ook niet altijd zeggen.
uit ervaring van mijn kleine neefjes en nichtjes! mijn ene neefje heeft dat altijd al wel makkelijk gehad dat het er zo uitkwam.

en trouwens weer verbetering aan deze kant! echt fijn!

xxx mier

Pink,

wat goed zeg, dat de overige 5 goed zijn gedeeld en nu in de vriezer zitten! Ik hoop echt dat de teruggeplaatste zich ook goed deelt en in gaat nestelen...eigenlijk ben je al half zwanger...spannend!!!

Mier, fijn te horen dat het met jou ook een stuk beter gaat. Op naar januari!!!

Ik ga snel: schoonmama is jarig en ik moet het cadeautje nog inpakken .

Morgen naar Marco Borsato (en eerst werken).

Tot zaterdag!

Liefs, Ukkie26

OOOOOOOOooooooooo

Pink wat goed dat ze zo goed zijn doorgedeeld. Dat geeft hoop voor  het wondertje  in je buik!

Mier bedankt voor de mail. Wel vervelend zeg.
Hoe is het verder met jou?

x-vlinder

Hoi Meiden,

Zo de visite is de deur weer uit en nu lekker f weer bankhangen. Morgen ga ik gezellig naar Ikea met mijn schoonmoeder.
Zaterdag gaat mijn schoonvader beginnen met het verfen van onze slaapkamer. De slaapkamer word donker paars met licht paars. Ben benieuwd als het af is!!

Mier, ik heb geen mailtje gehad. Voel je je beter??

Pink, Rustig aan he?!?!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan