WIEBELMEIDEN 9!!!!!

He meiden,

Heb net al bij de mama's gereageerd, wilde alleen even aan Mier vragen hoe het met haar is??? Moet weer een enorme teleurstelling voor je zijn.....
Denk aan je,
Knuffel Pippie

Inderdaad iedereen heeft z'n eigen drukte en zorgen. Ik denk aan jullie.....

Vraagje: hadden jullie in het begin ook af en toe een soort van rekpijn onderin de baarmoeder dat uitstraalt naar de zijkanten richting de lies? Ik ben vanmiddag even naar een vergadering op het werk geweest en daarna even kleine boodschapjes. Toen voelde ik het al en nu heb ik er wel last van. Is wel normaal denk ik??????

Pink

Hallo,

Ik ben er vanavond regelmatig denk ik.

Pink ik heb het zelf niet gehad maar heb het wel vaker gelezen dat mensen dit ook hadden. Misschien dat iemand anders van de meiden je vraag kan beantwoorden. Het lijkt mij dat het van de behandeling en de verandering is hoor!

Wanneer heb je precies een echo?

Mier, hoe is het nu met je? K*T zeg!

x-vlinder

hey,

ik voel me weer zwaar teleurgesteld!
nu zit ik in de 12e ronde na de miskraam,de 12e ronde waar ik vorig jaar in zwanger was geraakt,vorig jaar weet ik nog goed dat ik het toen al zo lang vond duren en was blij dat het eindelijk raak was. nu een jaar verder en nog niks,geen baby geen zwangerschap,helemaal niks... na de miskraam dacht ik nog al duurt het maar de helft van mijn rondes wat ik het 1e jaar heb gehad,maar nee hoor,misschien duurt het nog wel langer als de 1e x.
zie nu ook best op tegen de IUI!

ik reageer een andere x wel op jullie berichtjes,voel me zooo k#t

xxx mier

Ahhhhhhh Mier toch.

Ik kan het me helemaal voorstellen. Maar laat de moed niet zakken hoor! Het gaat echt goedkomen hoor...met...of zonder hulp.

Voor je het weet is het januari en er is echt heeeel veel mogelijk in deze tijd vergeet dat niet!

x-vlinder

Ohhh lieve mier, geef de hoop niet op meisje. Echt, ook jouw tijd komt. Het is gewoon zo balen dat de gyn jullie niet eerder wil helpen dan dec/jan... wat ik overigens stom vind, maar dat terzijde.
Ik zou je het liefst een dikke knuffel komen brengen, maar wordt dan nu maar een digitale....KNUFFEL!!!!!!!

Liefs Anoek

Pink, hier zo'n meid die je vraag kan beantwoorden... ja ik had het ook. Het lijkt een soort spierpijn in je lies. Dit heeft te maken met het oprekken van de banden. Bij mij was het met een week of 11 zo erg dat ik gewoon bijna niet kon lopen van de pijn. Ik waggelde alsof ik 9 maanden zwanger was.Dus volgens mij gewoon bandenpijn. De een heeft er meer last van dan de ander.

Btw, ik weet niet hoe Mier zich er over voelt, maar miss moeten we toch even een beetje rekening houden met wat we bij de meiden schrijven. Er komt steeds meer over zw en babies, terwijl we dat met een reden hier niet teveel zouden doen. Ik wil graag  dat iedereen zich prettig genoeg voelt om haar verhaal te komen doen, bij de mama's en/of de meiden.

Ik heb weinig te melden en zal het ook hier bij laten... Heb het zo ontzettend druk op mn werk en vanavond nog bezoek gehad, dus ga zo lekker mn bedje in. Ben echt moe. Nog 1 dagje en dan weekend. Morgenavond hopelijk meer tijd en puf om te posten.

Liefs Anoek

Oh Miertje....ik vind het ronduit KUT (sorry voor mn woodgebruik)voor je. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar helaas kan ik ook niet meer dan je een digitale knuffel geven. 12 rondes sinds de miskraam is wel erg veel idd, ik hed ook zo gehoopt dat het deze keer sneller zou gaan. Hopelijk is iui net dat zetje wat julie nodig hebben. Logisch dat je er tegenop ziet, maar er gaat   iig wel weer wat gebeuren.
Erg frustrerend, want bij jullie was/is er juist niets te vinden waarom het niet lukt en toch ben je nu als enige over.... Blijf volhouden hoor, jullie wachten moet gewoon beloont worden!

heel veel liefs Tara

Terug
Bovenaan