WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Ha meiden.

Zo te lezen gaat het best goed met jullie Mier en Pink! Fijn!

Pink wat gaaf hé een dikke vette plus! Begint het al tot je door te dringen? Ik heb echt wel 10 testen gedaan denk ik in de eerste weken. Echt raar om te zien vond ik dat omdat ik het gewoon niet durfde te geloven.

Mier, deze week je NOD  ik duim duim duim voor je!

Hier gaat het goed. De tijd vliegt voorbij jammer genoeg. Vandaag met collega's afgesproken en weer over het werk gepraat. Kan het me nog niet voorstellen hoe het straks zal gaan. Maar goed nog even niet aan denken.
Hoeveel werken jullie eigenlijk normaal gesproken? Fulltime?

Nou ik ga er weer vandoor...

x-vlinder

Wat kl#te voor je Mier!!!!!! En wat vroeg alweer na 23 dagen!! Terwijl je cyclus toch eerst rond de 27 dagen zat toch?
Ik kan nu maar één ding zeggen en dat is: het is de hoogste tijd dat het januari wordt, en dan hebben jullie misschien nét dat ene zetje nodig.......

Pink

Vlinder, ik werk full-time, met adv dagen op woensdag (23 in totaal) dus heel erg luxe. En natuurlijk alle vakanties!! Als alles goed gaat, wil ik terug naar 3 dagen. Je hebt ook niet altijd de keus die je graag wilt he? Hypotheek enzo. Natuurlijk hebben we daar van tevoren naar gekeken hoor, maar met 3 dagen houden we toch net even iets meer over dan met 2 of 2,5 dag.

He meiden,

heb jullie gemaild waar ik het hele weekend heb gezeten,

Pink, lees dat je heerlijk aan het genieten bent, enne meerdere keren testen heeft volgens mij iedereen hier gedaan!!

Mier, wat ontzettend k#t voor je ongi bent geworden! Denk aan je!

Liefs
Pippie

Lieve Miertje,
Heb je al gesmst, maar vind het echt ontzettend K#T voor jou en ook voor je mannetje. Hoop dat je toch nog een beetje positief vooruit kan kijken, jullie krijgen nu snel hulp.
En mag je straks lekker niet snowboarden :) Dikke knuffel.

Pink, meid, vind het zo fijn dat jullie wachten nu beloond wordt. Ja ja, straks een ukkie. Hoop dat Mier je snel volgt. Geniet er lekker van. De kwaaltjes komen vast wel, ha ha!
Tja en het werken... dat is straks anders en je moet idd de afweging maken wat haalbaar is en wat je zelf wil. Ik ben geen type voor 2 dagen werken... pff zou gek worden van thuis zitten, ook al heb ik een schat van een dochter. Daarnaast kan ik in mijn functie ook niet minder werken en ik moet zeggen, het valt me echte reuze mee. Straks zal het wel een paar maanden aanpoten zijn, maar ja.. is niet anders.

Hier weinig te melden. Heb hoofdpijn na een hectische dag. Vanochtend lang over gedaan door de mist om op mn werk te komen en heb de hele dag geen rustig moment gehad... pffff, lekker op tijd naar bed dus.

Ga nog even bij de mama;s kijken.

Liefs

Hallo,

Het is me allemaal wat. Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Veel van ons hebben op dit moment zorgen over het een en ander en ik zou iedereen zo graag willen helpen maar kan jammer genoeg alleen hier wat schrijven en jullie mailen. Dat ga ik ook nog doen hoor vandaag!

Sterkte allemaal!

x-vlinder

He meiden,

ff snel een berichtje vanaf het werk.

Mier wat k#t dat je alweer ongi bent geworden. Je verwachtte het al wel maar je hebt toch de hoop dat het nou eens niet zo zou zijn. Gelukkig komt januari wel steeds dichterbij en kunnen jullie wat gericht aan de slag.

Pink de cytes zitten in je eierstokken (mits je cytes hebt natuurlijk) en is vrij normaal na IVF/ICSI omdat je zoveel stimulatie hebt. Ze kunnen helemaal geen kwaad en helpen zelfs mee mee het op pijl houden van de juiste hormonen. Na verloop van tijd worden ze minder en kleiner, maar dat kan ff duren. Ik had er nog 3 zitten met de echo van 19 weken en nu zou ik het niet weten. Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik mij lichamelijk weer een beetje normaal voelde.

vs

Terug
Bovenaan