Hoi!
Wat is het hier gezellig druk geweest zeg!
patricia, haha, wat een verhaal van je mannetje. Nou, de mijne zou het echt flink moeten ontgelden hoor! Wij "drinken en driven" niet zeg maar, dus als hij dat tóch zou doen zou ik echt pissig zijn...pfoe.
Strijken om half 2 's nachts? Nu al last van erge nesteldrang? Zó gek heb ik het niet gemaakt hoor! Haha...
Mier, alles goed met je? Ben je weer een beetje aan het bijkomen van je eerst werkweekje?
Anoek, wat een lullige situatie met je "door-rood-rijd-actie". Ik mag toch hopen dat je daar geen boete voor krijgt...Afwachten...
Pink, ben je al een beetje aan het genieten?!!
Wij zijn druk aan het inpakken voor ons weekje weg. We vertrekken morgen rond een uur of 1 ofzo, hangt er een beetje van af hoe laat Lise dr fles heeft. Maar ppffffff, wat een "troep" moet je meenemen zeg, met een kleintje op vakantie. Ook wel heel leuk hoor, hebben er onwijs veel zin in!
Lise probeert echt te kruipen! Het lukt nog niet echt (ze zit op handjes en knietjes en dan weet ze 't niet meer, strekt haar benen en lanceert zichzelf)...zooo schattig. En oei, wat gaat het hard!
Nou, ik ga verder de laatste spullen inpakken. Als ik hier niet meer kom: Mier, succes deze week met werken (rustig aan!) en misschien wordt het toch ff spannend, deze week weer je NOD toch?!
Pink, ik hoop dat je geen last van misselijkheid krijgt...en anders: je weet waar het voor is en ik kan je zeggen: het is het dubbel en dwars waard!
Patricia, jij een fijne vakantie!
Meiden, tot later!
Liefs, Ukkie