WIEBELMEIDEN 9!!!!!

We hebben elkaar gevonden Mier

Pink, lekker al beginnende kwaaltjes! Kan me voorstellen dat het nu ook fijn is om de ontlading te delen! Doe je het nog wel even rustig aan?! Zo te horen al wel een heel stuk beter dan vorige week.

X

Hoi!

Wat is het hier gezellig druk geweest zeg!

patricia, haha, wat een verhaal van je mannetje. Nou, de mijne zou het echt flink moeten ontgelden hoor! Wij "drinken en driven" niet zeg maar, dus als hij dat tóch zou doen zou ik echt pissig zijn...pfoe.

Strijken om half 2 's nachts? Nu al last van erge nesteldrang? Zó gek heb ik het niet gemaakt hoor! Haha...

Mier, alles goed met je? Ben je weer een beetje aan het bijkomen van je eerst werkweekje?

Anoek, wat een lullige situatie met je "door-rood-rijd-actie". Ik mag toch hopen dat je daar geen boete voor krijgt...Afwachten...

Pink, ben je al een beetje aan het genieten?!!

Wij zijn druk aan het inpakken voor ons weekje weg. We vertrekken morgen rond een uur of 1 ofzo, hangt er een beetje van af hoe laat Lise dr fles heeft. Maar ppffffff, wat een "troep" moet je meenemen zeg, met een kleintje op vakantie. Ook wel heel leuk hoor, hebben er onwijs veel zin in!

Lise probeert echt te kruipen! Het lukt nog niet echt (ze zit op handjes en knietjes en dan weet ze 't niet meer, strekt haar benen en lanceert zichzelf)...zooo schattig. En oei, wat gaat het hard!

Nou, ik ga verder de laatste spullen inpakken. Als ik hier niet meer kom: Mier, succes deze week met werken (rustig aan!) en misschien wordt het toch ff spannend, deze week weer je NOD toch?!

Pink, ik hoop dat je geen last van misselijkheid krijgt...en anders: je weet waar het voor is en ik kan je zeggen: het is het dubbel en dwars waard!

Patricia, jij een fijne vakantie!

Meiden, tot later!

Liefs, Ukkie

@Ukkie, Jij ook een fijne vakantie!!! Ja erg he wat je allemaal mee moet nemen met een kleintje erbij. Als ze wat ouder zijn word het er ook niet echt minder op moet ik zeggen. Hier hebben we ook een halve landverhuizing. Lisa heeft natuurlijk de eigen DORA koffer en een tasje met knuffels, zonder gaat ze echt niet mee, hahaha!!! Voor mijzelf ook de nodige dingen bij me, want ja je wilt er wel leuk bijlopen toch??

Wij vertrekken morgen om half 11, kan haast niet meer wachten!!! Deze aangestrande potvis (vind ik zelf) ligt morgen heerlijk te dobberen in het zwembad!!

@Pink, Doe je lekker rustig aan!!

@Mier, Ga voor je duimen meid dat je niet ongi word!!

Tot volgende week meiden, zal jullie best wel missen. Niet teveel kletsen he anders heb ik dalijk een heel boekwerk te lezen als ik terug kom, hahaha.

Liefs xxx

Hey meiden,

Ik heb niet alles gelezen (tijd gebrek) Maar hier toch even weer een reatie van mijn kant.
Vanmiddag even de stad in geweest en het was helaas geen succes. Viggo lag eerst rustig te kijken en later nog een tijdje te slapen tot het tijd was voor de fles....Hij was  aan het krijsen en brullen...tjeee wist niet dat ie zoveel lawaai kon maken! Maar hij as dus niet stil te krijgen al was het nog zo. Drinken deed ie ook niet dus uiteindelijk maar opgegeven en weer naar huis gegaan.  

Daar was meneer natuurlijk weer helemaal rustig en dronk alsnog lekker zn fles leeg. Volgens mij is ie al de drukte gewoon niet zo gewend. Het was ook zo onwijs druk.

Maar  voor die tijd toch nog wat leuks kunnen kopen hoor. Alleen maar kleertjes voor Viggo, terwijl ik zelf ook wel wat nieuws kon gebruiken haha.

bedankt voor jullie mailtjes,
liefs Tara  

Patricia, heerlijk even weg!! En... een potvis?? Nou dat zal wel wat meevallen toch? Is je bikinilijn nog heel??

Mier, spannend vrijdag je nod. Heb je er een bepaald gevoel bij of laat je het gewoon over je heen komen? Op een bepaald moment durf je ook niet meer te hopen he? Ondanks dat draaien mijn duimen voor jou!!

Ukkie, lees ik dat goed dat Lise begint te kruipen? Wat een knappe meid zeg!

Het besef begint hier langzaam te komen en tegelijkertijd ook de angst dat het mis zou kunnen gaan. Lijkt me wel een natuurlijke reactie. We hebben er zo lang op gewacht, en het is een heel gek idee dat als alles goed gaat, we een kindje krijgen!!
Nog niet echt kwaaltjes hier. Nog steeds moe, steken in mijn rechterborst (is altijd al gevoeliger dan links) en af en toe een trekkend gevoel in en naast mijn baarmoeder. Vanmorgen weer even getest, en binnen 5 seconden stond er al een +, terwijl het afleesvenster nog niet eens 'nat' was van de urine. Goed teken dus!!

Toch ben ik voor eerst pas gerust als ik de echo volgende week heb gehad. Als die goed is, wordt het daarna ook wel weer spannend, maar stapje voor stapje............

Pink

Terug
Bovenaan