Wij gaan voor de tweede!

Hoi Meiden,

Is erg rustig hier... Allemaal druk met kerst vieren?
Wij hadden gister een heerlijk dagje met z'n drietjes en vandaga familiedag... Vanmorgen bij me schoonmoeder geweest, vanmiddag komt m'n vader en daarna gaan we   eten bij m'n moeder.... Owen blijft daar lekker slapen. Hoeven we hem niet uit z'n bedje te halen en kan m'n vriend morgen weer eens ouderwets uitslapen. Ik moet werken dus helaas moet ik wel vroeg m'n bedje uit.

Heb er denk ik een klachtje bij.... beetje obstipatie (sorry).... normaal nooit last van en volgens mij had ik  er bij vorige zwangerschap ook last van..... ZO!!!, ik durf het bijna niet op te schrijven, maar zal het dan toch al raak zijn? Of geef ik mezelf weer valse hoop....
Nou ja, nog 4/5 dagen en dan weet ik het. Zou wel weer heel leuk zijn. Precies in zelfde tijd uitgerekend, een mooi geheim met oud en nieuw, verlof in de zomer......... owwwwwwwww. Klinkt ideaal he?
Maar ja, misschien helemaal niet waar, maar toch..... t zou heerlijk zijn!!!!

Fijne dag verder.

Groetjes Jojo

Hey meiden,

Hier ben ik weer, helaas niet zwanger ben zaterdag ongesteld geworden, dus maar weer op naar ronde vier!!
We zijn nu net terug van vacantie, hebben het heerlijk gehad...............
Dadelijk even naar de ha, want mijn man zit helemaal onder de uitslag, ik hou jullie op de hoogte
Het was wel een teleurstelling voor ons, vooral voor mij omdat we echt dachten dat ik zwanger zou zijn, dus we hebben even een dipje gehad, maar ja life goes on, we hebben wel voor hetere vuren gestaan, van de week gezellig verder buurten allemaal?

Groetjes Janneke

quote: sweety76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 15:59:52'));

@ billie, ik gebruik ovutesten van jestjezelf.nl zijn helemaal niet duur en erg hygienisch met bijgeleverd pipetje..

Hoi Sweety, de website doet het niet bij mij, en www.testjezelf.nl ook niet.
Doe ik iets niet goed??

Groetjes Debby.

Hallo dames,
Ik heb net even al jullie verhaaltjes gelezen. Even over de ovulatietesten: Ik gebruik ze van Sensitest: Goed en niet echt duur vind ik zelf. Te bestellen via internet (.nl), en heel snel in huis. Ik heb vorige mnd getest en deze maand heb ik ze maar twee keer gebruikt (zit nu in ronde 10 en wil me wat minder focussen op het zwanger worden, was er echt teveel mee bezig).
Ik zal hier waarschijnlijk niet veel komen, toch even voorstellen: Ik ben Esther, 30 jr en heb een prachtige dochter van 16mnd. Ook ik wilde graag twee kindjes met een klein leeftijdsverschil, alleen is dat niet gelukt. Ik had de vorige maanden steeds een dip, en ook als andere bekenden zwanger waren was ik echt jaloers. Dat vond ik te ver gaan en vandaar dat ik het nu wat kalmer aan probeer te doen. Ook ben ik twee mnd geleden tot het besef gekomen dat het niet zo veel uit maakt hoeveel leeftijdsverschil ertussen zit. Aan alles zit zijn voor en nadelen: een tweede kindje is zeer welkom wanneer hij dan ook moge komen.
Iedereen veel succes met brusjes maken, hehe.
Groetjes, Esther.

hee allemaal!!

Hoe hebben jullie de kerstdagen gehad??? Wij erg druk, maar wel gezellig!! Justin was wel ff van slag maar gaat nu wel weer lekker!!

debbie, de website moet zijn www.testjezelf.nu....sorry, zag dat ik nl had getypt...
ik heb ze erg snel in huis, kon het via mail bekijken, kreeg steeds een mailtje wat er gebeurde, zoals, nu wordt je pakketje ingepakt, vandaag verzonden enz. erg prettig, plus betalen via ideal en dus veilig! Ze zijn echt niet duur en tot nu toe gaat het goed! ik zit nu op dag 15 geloof ik, maar nog geen ei, ik test rustig verder, want heb geen haast. succes hoor en bij vragen hoor ik het wel!!

welkom meis uit belgie...ben ff je naam kwijt sorry!! succes hoor en snap best dat je het nu rustig aan wil doen, tis ook allemaal zo spannend en das echt idd niet altijd goed voor jezelf en daar wordt je gek van he!! hopelijk werkt het zo beter voor je en komt jullie wondertje snel!! kom lekker mee kletsen wanneer je zin hebt, maakt niet uit hoevaak hoor!!

liefs weer hier!!

sweety

Hai meiden,

Hey jojo, spannend hoor, hoop echt voor je dat je zwanger ben, dat zou een leuke binnenkomer voor het nieuwe jaar zijn.

Hey sweety, hoe werken die ovulatietesten? En had je mijn berichtje nog gelezen, vandaar dat ik even een paar daagjes niet gereageerd heb, het viel me behoorlijk koud op mijn dak !!

Nieuwe meiden welkom!! en dat we maar gauw zwanger mogen worden met zijn allen he!!!
ps; ben ook nog eigenlijk nieuw hoor!

Groetjes Jannnetje

quote: Jojo25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 11:10:29'));

Heb Mylene erbij gezet. Kijk maar of ik het goed heb gedaan. Leeftijd wist ik niet. Rest heb ik uit je verhaaltjes gehaald.

Groetjes Jojo

PS Owen is lekker in slaap gevallen

December
15 Janneke, 24 jaar; derde ronde, cyclus 34 dagen, zoontje jelle 7 maanden
16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26Janneke, 25 jr, vierde ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen), zoontje jelle 7 mnd
27
28
29
30
31

Hallo meiden.

Zo, weer ff stukjevan NOD lijst gehaald. Vanaf de 30ste krijgen we veel NOD's achter elkaar. t worden dus twee spannende weken voor velen van ons!!!

Zullen we een heel goed uiteinde en heel goed begin gaan krijgen? Ik verwacht minstens 1 zwangere!!! Wie gaat het worden???

Groetjes Jojo

December
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26Janneke, 25 jr,  4de ronde, cyclus uitgaande van 32 dagen( laatste x 40 dagen),      
                                  zoontje jelle 7 mnd.
27
28
29
30
31

Terug
Bovenaan