Wij gaan voor de tweede!

Hai Mylene,

Dankjewel vor je reactie! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Volgens mij hebben wij tegelijkertijd onze NOD. Spannend he?
Ja, die ovu tests...Ik wil ze wel weer proberen. Heb het de vorige keer ook gebruikt, toen was ik de 2de maand al zwanger. De 1e ronde was de ovu test toen heel duidelijk, en juist in die succesvolle 2e ronde heb ik de eisprong nooit kunnen ontdekken, Maar vind het wel handig. Zijn alleen zo duur. Tempen kan ook maar ik ben nogal chaotisch en denk dat  ik dat tempen steeds vergeet.
Enne..2 jaar en 4 mnd is niet laat om aan een 2de te beginnen hoor. Prima verschil toch. Wij wilden het graag iets sneller na elkaar maar die keuzes zijn heel persoonlijk en bovendien moet je altijd maar weer afwachten wanneer er opnieuw een kindje komt...

Nou, veel succes met 'oefenen' en  we houden elkaar op de  hoogte!  

Dat had ik ook gezien. Beau is van 4-12, dus ze schelen 5 dagen.
Is het bij jullie ook allemaal zo mooi buiten? Alle takken van de bomen zijn wit en de zon schijnt!

Hallo meiden!

Welkom Mylene. Leuk dat je meekletst. De leeftijd van de eerste als je aan de tweede begint is zeker weten heel persoonlijk. Maakt dus helemaal niks uit! Ieder doet het op z'n eigen manier.

Vind het echt ontzettend leuk dat we zo'n fanatiek forum hebben. Er word aardig wat afgekletst hier. Ik lees bijna alleen maar dit forum. Dan kan je iedereen goed bijhouden en leer je elkaar ook een beetje kennen. Hoop dat we dit zo volhouden met elkaar totdat iedereen zwanger is en misschien nog wel langer....

Ik heb nooit ovaluatietesten gebruikt en denk dat ik het ook niet ga doen. Bij Owen deden we het op dezelfde manier als nu ( rond eisprong genoeg klussen) en was na half jaar zwanger. Tuurlijk zou het leuk zijn als het eerder lukt, maar ja.... dat heb je niet voor het kiezen. Is gewoon een kwestie van alles op precies het goede moment en denk ook wel een beetje geluk...

Wij gaan nu nog 2 pogingen wagen en lassen dan een pauze in. Willen niet rond de feestdagen een kindje krijgen. Een hele bewuste keuze waar we allebij achter staan. Al zal het wel moeilijk zijn. Nu willen we graag... Hopen dat het dus nu of een van de volgende twee pogingen raak is.....

Owen is nog steeds ziek. Heeft het aardig te pakken. Ik dacht dat hij wat opgeknapt was, maar na het badderen stortte hij toch weer in. Heb hem dus lekker in zijn bedje gelegd. Ligt heel stil in z'n bedje, maar slaapt nog niet. Hoop dat t m zo lukt, want slaap is toch het beste medicijn....
Gelukkig heeft ie een hele goede nacht gehad. Sliep om 19:15. Rond 21:30 wakker geweest en toen vanaf 22:30 tot 6:15 niet meer gehoord. Is toen weer in slaap gevallen tot 8:15! Ik heb dus ook een beetje uitgeslapen!!!

Nou, ik ga ff wat aan t huishouden doen. Moet vanmiddag werken dus doe niet al te veel verder.

Ziet er inderdaad prachtig uit buiten. Als Owen niet ziek was geweest was ik lekker naar 't bos gegaan denk ik. Maar ja, hopelijk herhaalt dit mooie weer zich nog een paar keer....

Zo, dat was een heel verhaal. Lekker om zo ff van je af te schrijven...

Groetjes Jojo

Heb Mylene erbij gezet. Kijk maar of ik het goed heb gedaan. Leeftijd wist ik niet. Rest heb ik uit je verhaaltjes gehaald.

Groetjes Jojo

PS Owen is lekker in slaap gevallen

December

16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11
12Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Hi dames,

Ik voeg me graag bij jullie clubje.
Ik ben hottymommy (ik moest toch wat verzinnen....) en heb een zoon van 1.
Mijn man en ik willen graag nog een kindje. De vorige keer was het in de eerste ronde raak. Nu zitten we weer in de eerste ronde en aanstaande maandag is mijn NOD-dag.
Ik ben erg benieuwd, we hebben ons best  gedaan.

Spannend hè!!!

Groet,
Hottymommy

Welkom Hottymommy (haha)

Leuk dat je ook meekletst. Wil je je gegevens in de NOD lijst zetten?

Ik ga nu naar me werk en ben  hier pas weer morgenmiddag.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Jojo

Hoi allemaal,

Dit is zeker een leuk forum zeg! Ik had al gereageerd op een andere 'wij gaan voor een tweede' en daar stond als reactie dat er al zo een onderwerp was. Ik heb de laatste dagen een beetje mee zitten lezen maar dacht ach laat ik ook eens mee kletsen.
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Loth (24)  en ik heb een zoontje van 2,5 uit een eerdere relatie. Nu hebben mijn vriend en ik besloten dat we samen voor een kindje gaan dus spannend!!!! Als het goed is moeten we zo rond de kerst goed klussen nou dat moet lukken dacht ik zo haha.
Nou meiden allemaal een hele gezeligge kerst en veel succes met klussen!

Groetjes Loth

Ik wil me ook graag toevoegen als het mag.
Wij zijn nu de troste ouders van Niels van bijna 2, ben zelf 26 jaar oud en we zijn in juni gestopt met de pil en vanaf september zijnw e ervoor gegaan.
We zitten nu in ronde 5 en dat is stiekem wel een beetje een tegenvaller, helemaal omdat ik bij Niels ongepland zwanger was en we lekaar toen net kende.
Dat heeft dus zeker korter dan 5 rondes geduurd ;-).
Toen was het 1 keer condoom vergeten en het was raak.
Helemaal niet erg want wilde altijd al wel jong moeder worden en ben gek op Niels.

Mijn NOD is rond 11 januari, maar dat is een beetje moeilijkt e bepalen, omdat ik een onregelmatige cyclus heb, varierend van 25 tot 28 dagen.

Terug
Bovenaan