Wij gaan voor de tweede!

16 Marieke, 27 jaar. Eerste ronde, cyclus wisselend, zoontje 14 maand
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 JoJo, 27 jaar, tweede ronde, Cyclus 27 dagen, zoontje Owen 15 maanden,
31 Lizzy, 35, ronde 7, cyclus 26 dagen, zoon 12 maanden

Januari:

1
2 Kim, 25 jaar, eerste ronde, Cyclus 28 dagen?, zoontje Lennon 15 maanden.
3
4Billie, 28 jaar, eerste ronde, cyclus 31 dagen?, zoontje 12 maanden.
  Mylene,  .. jaar , eerste  ronde, laatste cyclus 34 dagen, zoontje Brette 28 maanden
5
6 Nelly, 24 jaar, derde ronde, laatste cyclus 32 dagen, zoontje Dean 14 maanden
7 Debby, 25 jaar, eerste ronde, ervanuitgaande cyclus 27dgn, zoontje Dylano 7,5mnd
8
9
10Sweety, 31 jaar, eerste ronde, cyclus denk 30 dagen, Zoontje Justin 8,5 maand
11Linda, 26 jaar, vijfde ronde, cyclus 25/28 dagen, zoontje Niels 23 maanden
12Lotje, 28 jaar, Cyclus ? Laatste keer week te vroeg ongesteld, Dochter 2,5 jaar
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

zowwwwwwww ik heb ff bij moeten lezen hoor!!! welkom alle nieuw meiden en heel veel geluk met zwanger worden van jullie 2de wondertje!!!

@ billie, ik gebruik ovutesten van jestjezelf.nl zijn helemaal niet duur en erg hygienisch met bijgeleverd pipetje..ik vind het fjn om mijn lijf goed te kennen vandaar dat ik ze gebruik...en natuurlijk kun je dan iets gerichter klussen, omdat wij het echt niet om te dag doen zoals vele..hihihi. mede dankzij de ovutesten was ik al in ronde 2 zwanger. zit nu in ronde 1 en ben nu sinds vandaag met de ovutesten begonnen op dag 10 dus. we zien wel. wel spennend hoor!!

@jojo, nog steeds een goed gevoel???spannend hoor!!

@iedereen veel succes met klussen en de spannende NOD dagen...

liefs sweety

@Nieuwe meiden: Hoi, hoi, welkom! Leuk dat jullie meelezen en schrijven, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

@Lizzy: Goh, dan schelen onze kids maar heel weinig. Leuk. Weten mensen in jouw omgeving dat jullie voor een 2de gaan? Bij ons wel. Sommigen vinden het snel. Heb jij die ervaring ook?

@Jojo: Nee, twijfel ook over ovu tests. Had ze vandaag bij ed drogist in mijn handen maar heb ze teruggelegd. Eerst maar effe zo proberen. Misschien volgende ronde??

@Sweety: Thnx voor de tip. Ik ga testjezelf.nl eens even googlen. Zijn ze wel betrouwbaar volgens jou?

@De rest die ik vergeten ben: succes met oefenen!
Vandaag was onze kleine Quinten weer zo heerlijk bezig. Lekker vrolijk! Hij loopt nu sinds kort. Zo schattig. Ben helemaal trots! Hij is best wel vlot met zijn 12 mnd.

Ik ga nu maar eens slapen. Tis alweer veel te laat. Heb nog steeds enorme tepelpijn en last van steken in mijn buik. Maar misschien gewoon nog mijn eisprong? Of last van mijn darmen? Heb een oud beriggie van mezelf uit 2006  erop nageslagen en toen vroeg ik meiden precies hetzelfde: Ik heb last van mijn tepels en terkkerige buikpijn. Toen was ik zwanger. Brrrrrrr...Zou het dan misschien. Grrrrr...Ik maak mezelf in ronde 1 al gek! Hihihih

Greetz

Hoi Allemaal,

Ben weer helemaal uit mijn dipje. Komende week veel klussen en manlief wil dat ook erg graag. Hopelijk is het de komende maand raak. Alvast fijne feestdagen en spreek jullie later.

Groetjes Lotje

Hallo Meiden,

Weer ff bijgelezen en leuk dat er weer twee nieuwe schrijvers bij zijn gekomen. Welkom Linda en Loth!!!

Ik heb nog steeds een goed gevoel, maar durf het niet echt uit te spreken ( alleen hier dan) Mijn vriend word erg zenuwachtig als ik het hem zeg dus ik wacht gewoon nog de komende week af. Over 7 dagen al NOD dus het gaat alweer een beetje opschieten. Ik ga mezelf niet teveel gek maken, anders valt het zo tegen.... Maar heb nog steeds wat dingetjes waardoor ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn.... Maar ja, je weet het nooit.... gewoon afwachten maar!

Lotje, Fijn dat je je weer wat beter voelt en dat je vriend ook weer helemaal ervoor wil gaan deze ronde. Ik hoop dat het je snel lukt om zwanger te raken. Maar dat gun ik natuurlijk iedereen!

Nou meiden, ik ga nog ff genieten van mijn twee stoeiende mannen. Owen is alweer aardig opgeknapt gelukkig.

Groetjes Jojo

hoi allemaal,

nieuwe meiden:welkom en succes met zwanger worden!!

@billie, ik las net dat je mischien enkt zwanger te zijn??spannend hoor!! hopleijk is het ook zo want dan hoef je geen ovutesten meer op testjezelf.nu he hahahaha

@jojo, wanneer ga je testen?? spannend hoor!!

iedereen, fijne dagen, hier verder geen nieuws dag 12 van mijn cyclus nu dus we wachten vrolijk af wanneer mijn eitje komt..

fijne dagen!!

liefs sweety

Hoi allemaal,

Voor de volledigheid van de NOD-kalender: Ik ben 24 jaar.

Verder wil ik iedereen een mooie kerst wensen en een goed 2008, met hopelijk een gezinslid meer

Gr, Mylène

Hoi meiden,

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst. Hopelijk voor ons allemaal de laatste kerst met z'n drietjes. Hele fijne dagen en alle goeds voor 2008!!!

Sweety, ik ga de 31ste testen als ik dan nog niet ongi ben. Ben altijd heel regelmatig ongesteld dus als ik t de 30ste niet word weet ik het bijna al. Was bij eerste ook al.
Nog 6 dagen te gaan tot NOD..... spannend!!!!

Veel plezier allemaal!

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan