Wij gaan voor de tweede!

Haai billie,

klopt, ik typ hier ook niet meer, want niemand reageerd bijna nog, wij hebben nu een eigen topic one2bemums ...erg gezellie en Marieke typt daar ook mee...en Loth...
kan me indenken dat je een echo wil meid, blijft toch onwerkelijk en spannend he. je wil natuurlijk bevestiging succes hoor!!!

hier verder alles goed, we gaan er wel weer voor, dus duim maar voor me oke!!! anders lees maar eens met ons topic mee, zitten ook 4 zwangere dames en tis echt een leuk groepje!! kijk maar, zou leuk zijn!!

knufffffffffffff

Hallo allemaal,

Jammer dat dit forum niet echt meer loopt, maar ik werk er ook niet echt aan mee....

Het gaat super goed hier. Mijn vakantie was super en de rust heeft  me goed gedaan.
Heb helemaal geen last meer van m'n rug. Verder ook geen kwaaltjes eigenlijk.

Een goede uitslag van de nekplooimeting gehad en ik begin een klein beetje te groeien.

Het enige jammere is dat Owen niet echt meer slaapt overdag. Dan merk ik toch dat ik die rust eigenlijk wel nodig heb. Hopelijk pakt hij het binnenkort weer op.

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws. Ik hoop dat het goed met jullie gaat!

Groetjes Jojo

Hoi Dames!
Het is hier idd stilletjes geworden hè...! Ik schrijf ook bij one2bemoms, maar ook daar niet zo heel veel hoor. De 1ste 2 weken van m'n cyclus heb ik ook nooit zoveel spannends te melden ;-) De 1ste cyclus na m'n mirena was spannend en duurde erg lang voor mijn doen: 39dagen. Deze ronde was het dus weer afwachten hoe lang de cyclus zou duren. ik had al het idee dat ik m'n eisprong eerder had dan berekend en het klopt, want ik ben vandaag, op dag 29, ongesteld geworden. Helaas niet zwanger, maar ik ben niet eens zo heel erg teleurgesteld, allang blij dat ik nu een "normale" cyclus heb en dat dus ook goed had aangevoeld. Nu maar hopen dat het zo blijft!
Iedereen succes met zwanger zijn en worden!
Liefs, Edith.

Hoi,

Zeker jammer dat we niet meer schrijven hier want het is juist zo leuk om te beginnen met een zwangerschapswens en dan langzaam iedereen te volgen naar een gezond geboren babytje.

Hier alles ok. Ik voel me stukken beter en ben nu 11+3 zwanger. Vrijdag 28 maart heb ik weer een echo en hopelijk zien we dan opnieuw zo'n mooi mensje zwemmen.
Ik begin een heel klein beetje te groeien nu maar het is nog niet de moeite. Gelukkig maar, ik kan nog lang genoeg met een dikke buik rondlopen straks.

Jammer voor jou Edith, dat het weer niet gelukt is maar je bent gelukkig positief. Ik hoop op meer geluk in de nabije toekomst voor jullie!

Jojo: Fijn dat alles goed met je gaat. Ben erg benieuwd naar je beeb straks in september! Laat af en toe effe wat horen. Jij bent tenslotte de oprichtster van dit wij gaan voor een 2e forum en je was de eerste zwangere onder ons!
Ik hoop dat Owen weer gaat slapen, want dat is nog zo lekker af en toe een dutje.

Voor alle lieve andere meiden die hier schreven: laat nog eens iets horen! Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

Liefs, Billie
Mama van Quinten, 16 mnd en 11w3d zwanger van nummer 2!

Hoi meiden.
Het is inderdaad stil hier...Worden weinig nieuwe berichtjes geplaatst. Ook ik heb een hele tijd niets van mij laten horen.. . Ik ben wel actief op de andere forums hier.
Maar goed, zal weer eens een update houden..
Inmiddels 20 weken zwanger, volgende week krijgen we de 20 weken echo en dan hopen we dat alles goed is. Daarna gaan we beginnen met de kamer van onze dochter, want die gaat verhuizen.
Echt last van zwangerschapskwaaltjes heb ik niet echt. Alleen wel moe en nu soms al last van maagzuur. Verder voel ik het kindje al regelmatig gezellig schoppen. Ik voelde het al zo rond de 15 weken. Heerlijk hoor!
Ook merk ik dat ik last van mijn rug krijg, maar dat komt ook omdat ik wel eens die kleine niet goed optil.. Tja.. dan doe ik het mijzelf aan.

Komend weekend gaan we, zonder dochter, een weekend weg. Even voordat de nieuwe drukte zich weer aandient. Gezellig, maar toch ook weer spannend om onze dochter weer achter te laten.

Ik hoop dat voor diegene die zwanger willen worden, het snel zijn en voor diegene die zwanger zijn, een heerlijke zwangerschap hebben.

@ Billie, spannend dat je morgen weer op de echo mag. Ik hoop dat alles goed is.
@ Debby 269: Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik las het op het andere forum.

Groetjes mamajo (19+5 weken zwanger van nr. 2)

Hoi hoi,

ja het is hier idd erg rustig, ik ben eigenlijk ook speciaal een beetje weggebleven omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn.
En blijkbaar is dit de goede keuze geweest, want idd Mamajo, we zijn ZWANGER!!
Ik zou op 3dec. uitgerekend zijn.

Groetjes Debby.

hallo allemaal,

ik heb me eigen hier aangemeld, omdat wij ook een tweede willen.
voor me vriend is het zijn eerste kindje dan. ik heb zelf een zoontje van bijna 5.
wij hebben besloten dat ik de strip van me pil opmaak en dat ik dan stop met de pil.
allemaal weer heel spannend.
hoop dat ik weer een hoop info vind hier.
ik weet nog wel wat er van hahaha maar het is toch al weer ff geleden.

Terug
Bovenaan