Wij gaan voor de tweede!

Hey Jojo,

Wat fijn dat je een hartje zag kloppen. Ik moet nog even wachten tot volgende week maandag maar ik kan niet wachten. Hopelijk valt dan ook een last van mijn schouders af. Heel raar maar ben er nu veel meer mee bezig als toen bij de 1e. Alvast fijne vakantie. Mag ik vragen waarom je voor de nekplooimeting kiest?

Groetjes Lotje

Hoi allemaal,

Heb ook niet zoveel tijd dus ook ff een kort berichtje over mijzelf:

Ben vandaag voor een echo geweest en alles was goed! We hebben het hartje zien kloppen. Het is nog heel erg klein, zoals verwacht, 7 weken en 1 dag! Over 3 weken mogen we weer om de uitgerekende datum precies te bepalen.

Ik weet al dat we niet voor de nekplooimeting gaan. Ik zit niet in de risico groep en bovendien zou ik nooit een zwangerschap afbreken. Dus heeft de meting geen nut voor ons!

Ik ben erg blij dat alles goed is. Nu op naar de volgende echo!

@Jojo: Jij ook gefeliciteerd met jullie 'kloppende hartje'!

Liefs, Billie

Hey!

Wat fijn dat alles goed is met de zwangeren!

Hoe gaat het eigenlijk met degenen die nog niet zwanger zijn?

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

ik zit in afwachting van mijn NOD.
Die zou vandaag moeten zijn.
Maar ik weet niet hoelang mijn cyclus prs is.
De laatste x was hij 21dgn (als ik toen ongi was, kan ook een vroege mk zijn, zei de HA).
Heb nog geen tekenen van ongesteldheid, voel mezelf normaal.
Hoe ist met de rest van de dames??

Groetjes Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 15:59:00'));

Hoi Nelly,

ik zit in afwachting van mijn NOD.
Die zou vandaag moeten zijn.
Maar ik weet niet hoelang mijn cyclus prs is.
De laatste x was hij 21dgn (als ik toen ongi was, kan ook een vroege mk zijn, zei de HA).
Heb nog geen tekenen van ongesteldheid, voel mezelf normaal.
Hoe ist met de rest van de dames??

Groetjes Debby.

Hey Debby,

Spannende tijden dus. Wacht je nog even met testen? Wat naar dat je de laatste ronde wellicht een vroege mk hebt gehad. Ik zal in ieder geval voor je duimen!

Ondanks de misselijkheid, het overgeven en de bekkeninstabiliteit gaat het hier goed. Bijna 8 weekjes nu. Volgende week dinsdag voor het eerste weer naar de vk. Best spannend. Als het goed is horen we dan wanneer we voor een echo mogen.

Groetjes,
Nelly.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

ooohhh spannend, die echo!!
Leuk joh!!
Ik hoop dat alles goed is

Ik ben gisternacht toch ongi geworden.
Dus nu gaan we ronde 4 in...

Groetjes Debby.

Hey Debby,

Hè balen dat je weer ongie bent. Ik hoop dat ronde 4 bij jou net zo positief uitpakt als bij mij! Zowel bij de 1e zwangerschap als bij deze was het in ronde 4 raak. Ik zal voor je duimen!

Groetjes,
Nelly.

Hoi allemaal!

Jammer dat er bijna niet meer geschreven wordt op dit forum.
Toch nog effe een bericht van mij:

Hier alles ok. Nu 9 weken zwanger en kijk enorm uit naar de volgende echo want ben best wel onzeker. Heb ik geen reden toe hoor, Heb nog steeds wel last van moeiheid en pijnlijke borsten, helemaal geen bloedverlies of buikpijn gehad maar....wil toch wel weer graag zien hoe ons ukje het maakt daar diep in mijn buikje!

@Debby: Jammer voor jou Debby, dat de 3e ronde mislukt is! Maar wie weet brengt de 4e ronde jullie een mooi kadootje! Ik duim voor je!

@Ma_rieke: Hoi Marieke, hoe gaat het nu met jou? Ben je nog wel eens op het forum? Ben benieuwd hoe het met je gaat!

@Jojo: Hoe was je vakantie?? Gaat alles ok met je?

@Sweety: Hoe is ie met je Sweety? Zijn jullie alweer begonnen met 'klussen' of wil je het even rustig aan doen?

@Alle meiden: Laat nog ns wat van jullie horen! Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat! Voor de niet zwangeren: Veel succes en vruchtbaarheid gewenst!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan