Wij gaan voor de tweede!

Hoi Marieke,

Ik snap wel wat je bedoeld. Er zijn een hoop meiden in de tussentijd zwanger geworden. Dan is de teleurstelling des te groter dat jij nog geen goed nieuws hebt.   Ik vind dit topic niet overzichtelijk genoeg om aan iedereen te vragen hoe het is er om overal op te reageren. Dan zie ik door de bomen het bos niet meer.

Je schreef zondag dat je goed geklust had. Ik hoop voor je dat het geholpen heeft. Weet je nu wanneer je ongie moet worden? Vervelend dat er dan ineens een langere cyclus tussen zit. Dan krijg je toch een beetje valse hoop. Weet je al of je vorige maand een eisprong had (met die buikpijn bedoel ik) of dat het een vmk was?

Ik hoop echt dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Nelly.

Hi dames!
Pffff ik begin flink zenuwachtig te
worden! Heb nog niet getest, heb 'm wel al in huis gehaald. Ben nog aan
het twijfelen of ik m'n man ga polsen of hij dit keer samen wil testen,
of dat ik morgen gewoon test en hem dan verras als hij uit z'n werk
komt...Ik heb al een t-shirt voor Bente gemaakt met op de voorkant
"Geef mij maar een kus" en op de achterkant "Want ik word grote zus!".
Ik vind het zó spannend...ik wil het graag weten en heb er stiekem ook
wel een goed gevoel bij, maar aan de andere kant de angst voor de
teleurstelling...het dromen, fantaseren, elke 5 sec. denken "Ik zou
zwanger kunnen zijn!", dat is dan over. En het zou betekenen dat ik een
lange cyclus heb en dat lijkt me ook geen pretje! Wat een gedoe
allemaal...herkenbaar? ;-)

hai marieke

snap je heel goed hoor! Maar ik kan echt niet op iedereen reageren helaas, ik vergeet de helft hahahhaa maar hier nog eentje die nog heel graag een 2de wil hoor en net een MK achter de rug heeft...dus heel herkenbaar....je gunt het iedereen he, maar natuurlijk ook jezelf!

wanneer is je NOD?? mijne nu 9-3 ongeveer...ben nog ongi veel langer nu met een MK dus tja we zien wel hoe lang mijn cyclus nu is, geen idee...spannend weer he, hoe voel je je??

alle andere meiden, hoe gaat tie?? al spannende NODjes?? of klachten??

liefs sweety

Hallo allemaal! Zoveel goed nieuws hier! Alle zwangere dames gefeliciteerd!
Helaas nog veel slecht nieuws ook, moeilijk hoor. Maar het komt vast goed!!! Ook voor mij is het helaas niet raak deze keer dus gaan we op voor ronde 12. Deze keer een goed gesprek gehad met mijn man over hoe we er nu over denken nu we 'al' aan ronde 12 beland zijn. Gelukkig was het een erg goed gesprek en voel ik me zekerder dan de afgelopen maand en is een tweede kindje nog meer gewenst! Al die positieve vibes moeten ergens goed voor zijn, dus vol goede moed op naar de volgende ronde.
Statistisch gezien doen jullie er gelukkig niet zolang over om zwanger te raken als ik, allemaal veel geduld en succes gewenst!
Vele groeten, Esther.

Hoi Dames,,

We hebben een zoontje van 4 jaar en we zijn 5 maanden bezig voor tweede,

Ik vindt het heel spannend weer,,

Succes allemaal,

Groetjes

Fettee

Hé dames!
Even een snelle update, want ik moet zo nog weg:
Ik
heb vanmiddag getest met de digitale clearblue en helaas stond er "niet
zwanger" op het schermpje :-( Ik was me al zó aan het verheugen op een
positieve test! Ik ben nog niet ongesteld, heb sinds vandaag pijnlijke
borsten en dat heb ik de laatste tijd vaker voordat ik ongesteld word.
Maar vandaag hoopte ik natuurlijk dat het door een zwangerschap kwam!
Af en toe denk ik dat ik het voel lopen beneden en dat ik dus ongesteld
word. Dat had ik voor m'n vorige zwangerschap ook. Maar ja, ik wil ook
zo graag hè...dan voel je vanalles!
Liefs, Edith.

Hoi meiden!

Even een berichtje van mij; er is om me heen nogal wat ellende gebeurd dus ik heb weinig tijd gehad om mee te lezen en schrijven! Sorry.
Met mij gelukkig alles goed, normale zwangerschapsverschijnselen. Moe, krampjes, pijnlijke tepels, bladiebladiebla....
22 Feb een echo, ben benieuwd!

@Marieke: Hoi, hoi. Sorry hoor, was helemaal neit de bedoeling niet te reageren. Het si inderdaad zo dat veel meiden van dit forum snel zwanger zijn geworden en dat het daar vaak over  gaat maar denk niet dat niet-zwangeren bewust genegeerd worden. Ik gun iedereen een zwangerschap! Lukt het je wel het een klein beetje los te laten. Ik krijg de indruk dat je dat heel moeilijk afgaat. Had ik ook last van hoor, je wil zo graag en je ziet overal zwangeren....Moeilijk. Maar het komt voor jou ook hoor! Ik duim voor je!

@Sweety; Hoe gaat het met je? Kan de MK een beetje verwerken? Volgens mij ben je een bikkel ;-) maar toch is het zo jammer. Gelukkig heb je de trouwerij om je op te verheugen en wie weet alweer snel een nieuwe zwangerschap!

@Jojo: Ben je daar nog Jojo? Gaat het ok met je?

@Edith: Oooh, jammer Edith! Ik had het je gegund! Had zo leuk geweest. Kop op meid!

@EsthervanBelgie: Jeetje, ronde 12. Ik vind dat zoiets onvoorstelbaars. Dat sommige mensen zoveel geduld moeten hebben. Voel ik me soms echt een beetje schuldig dat ik zo snel zwanger raak.....Ik duim ook voor jou!

@Everyone:  Ga vanaf maandag meedoen aan Moeders voor Moeders. De test was heeeeeel positief zei de informatrice. De teststreep werd zowat zwart! Dus veel hormonen, gunstig voor M v M. Ben wel blij dat ik op deze manier iets kan doen.
Heb een mooie dvd gekozen als geschenk, krijg hem over 2 weekjes in de bus. Leuke bijkomstigheid.

Nou lieve meiden, ik ga nog even doorlezen wat er de laatste tijd is geschreven!

Liefs!! Billie
5w5 zwanger

Hallo allemaal,

Sorry dat ik een tijdje niet heb geschreven hier. Nogal druk met werken, nieuwe keuken etc etc. Vanaf woensdag heb ik vakantie en zondag gaan we pas weg (naar cuaracao voor 2 weken). Hoop dus voor die tijd even bij te kunnen lezen hier en dan ga ik zoveel mogelijk op iedereen reageren. Moet zo alweer werken dus even alleen ene verhaaltje over mezelf. Dan weten jullie in ieder geval hoe het met me gaat.......

Afgelopen vrijdag hebben we de eerste echo gehad van ons tweede kindje.
Nu was alles meteen heel herkenbaar en zocht ik naar het hartje. Toen we die zagen kloppen viel er een last van mijn schouder. Was toch wel weer erg spannend.
Heel bijzonder om te zien dat er in 3,5 cm al een heel mensje te herkennen is.
De uitgerekende datum klopte. 7 september ben ik uitgerekend.
Komende vrijdag heb ik weer een echo. Wij willen de neklpooimeting doen, maar zijn precies op vakantie in de periode dat dat mogelijk is. Nu gaat ze vrijdag kijken of het kindje groot genoeg is voor de nekplooimeting.
Kan ik die kleine frummel dus alweer zien!!!

Verder merk ik dat de bekende klachten wat afnemen. Ben wat minder moe, minder last van wisselende stemmingen. Alleen mijn rug word er niet echt beter op. Ik loop al bij de fysio, maar t helpt nog niet zo goed. Na de vakantie gaat er een manuele therapuit naar kijken. Hopen dat dat gaat helpen.

Tot snel!
Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan