wij gaan voor een 2e kindje, wie ook??

Hey Simmie.
Ik vind het nu wel weer spannend worden.
In het begin dat ik stopte met de pil, had ik zo iets van, we zien wel waarneer ik zwanger ben. Maar nu 6 rondes verder, vind ik het toch steeds spannender worden.
De vorrige keer duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger was, dus we gaan er van uit dat het dit keer ook wel weer zo lang gaat duren, maar word nu toch wel wat ongeduldig.
Afgelopen woensdag was mijn NOD en ben tot dusver nog niet echt ongi.
Heb vandaag 2x een klein beetje vieze afscheiding gehad, dus houd in mijn achterhoofd dat de wel weer komen. Verder geen tekens van ongi.
Wel ben ik erg vandaag erg moe en moet ik al 3 dagen erg veel plassen, maar ja, jij weet vast ook wel dat je lichaam je lekker voor de gek kan houden.
We wachten af......
Hoop voor jou dat je snel zwanger word. Hoe lang duurde het de vorrige keer bij jou dat je zwanger werd?

Groeten van Miena.

Hee Miena

Ja spannend hoor!! Je bent in ieder geval alweer een paar dagen overtijd, dus wie weet.
Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden. De eerste keer was ik na 2 maanden zwanger en de tweede keer ook. Ik heb voor mijn dochter een miskraam gehad!

Dus ik hoop nu ook weer snel zwanger te zijn, maar dat zegt niets natuurlijk. Ik voel me vanaf gisteren al niet helemaal lekker. Het zal wel niet met een zwangerschap te maken hebben hoor. Maar je weet maar nooit, ik moet in ieder geval nog een weekje geduld hebben!!

xxx simmie

Hallo Allemaal,

zal me eerst even voorstellen. Ben Jessica 27 jaar en sinds deze maand bezig voor een tweede. Ons dochtertje wordt volgende week 2. Omdat ik van haar eigenlijk onverwacht zwanger was weet ik helemaal niet hoe het is om zo af te wachten. Mijn NOD is morgen en ik stik nu al van de zenuwen, en dat in de eerste ronde, errug he.
Hoop dat mijn lichaam het allemaal wel kan hebben want ben dit jaar 7 maanden erg ziek geweest.
Hoop voor jullie dat het allemaal snel mag lukken.
SUCCES
jessica

Meiden, hoe gaat het?? Is er al iemand die heeft getest??
Soms heb ik het idee dat ik zwanger ben, vaak plassen, opgezwollen borsten, gevoelig onder in mijn buik. Maar dan voel ik weer niets, het is ook pas de 1e ronde natuurlijk. Ik wil het misschien ook wel te graag hoor.   Mijn nod is de 13e, dus ik moet nog even geduld hebben!!

Groetjes Simmie

Hey Simmie.

Nou wij gaan op naar ronde 7.
Zondag, helaas, toch nog ongi geworden.
We geven niet op en gaan vol goede moed verder.
En jij...denk je positief te kunnen testen? Weet even niet waarneer jou NOD is.
Spannend is het in ieder geval wel weer elke maand he?

Groeten van Miena

hihi...sorry lees net dat je NOD de 13 is.
Schiet al lekker op voor je. Het aftellen is begonnen.

Groeten van Miena.

Hallo,

Wij gaan ook voor een 2e kindje, wij hebben nu en zoontje van 17 maanden en willen graag een broertje of zusje voor hem.
Het heeft even geduurd  omdat er een erfelijke ziekte bij ons in de familie voor komt maar gelukkig hebben wij het niet.
Ben pas sind kort gestopt met de pil maar we zien wel wanneer het lukt.

Groetjes  

hallo allemaal,

ook wij hopen een tweede kindje te krijgen..
ben vorige maand gestopt met de pil en deze maand gaan we er voor!! spannend..Nod is 5 december. maar heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn, dus valt niet tegen als ik het niet ben (hoe graag ik het ook wil)
wel ons best gedaan, hoor!!

onze dochter wordt bijna 3 en zou erg goed voor haar zijn als er een broertje of zusje bij komt. (als ik maar niet weer in december "beval" is best zielig voor kind!!) beval even tussen aanhalings tekens omdat ik keizersnee had.

hoe was dat bij jullie??
ik heb geen wee gehad niets en ben erg nieusgierig hoe een natuurlijke bavalling is.. hopelijk bij de volgende!!

groetjes missC

Terug
Bovenaan