wij gaan voor een 2e kindje, wie ook??

Hallo missc.

Ik ben thuis bevallen van ons zoontje, het ging erg snel namelijk in 9 uur was hij er.
Wel had ik veel last van rugweeen.
Toen de weeen begonnen ging het nog wel ik heb veel onder de douche gestaan om ze op te vangen, toen ik 5 cm ontsluiting had zijn de vliezen gebroken en had  binnen 3 kwartier al 8 cm.
Ik heb een uur geperst en toen kreeg ik wel een knip omdat mijn zoontje klem zat  , na de knip was hij er zo.
Ik was blij toen ie er was en lekker in mijn eigen huis.

Ik hoop dat je  ook  op natuurlijke wijze  kan bevallen mocht je zwanger zijn van de 2e

groetjes sandra

hoi sandra.

lijkt me super een thuis bevalling, maar ivm keizersnee moeten volgende kind(kinderen) altijd in ziekenhuis geboren worden.. jammer!!
heb bij eerste ook geen kraamzorg gahd omdat ik na 11 dagen ziekenhuis thuis kwam en dochtertje nog moest blijven.. best jammer hoor!!!

jij een knip gehad... dan kan je niet lekker zitten in je kraamtijd.. alleen een beetje scheef op je andere bil he!! (ben 8 jaar kraamverzorgster geweest voor dochtertje werd geboren... best raar als je al die jaren thuis bevallingen ziet en mee maakt, dan zelf niet)

had sterk het idee dat het deze maand niet gelukt is om zwanger te worden, maar nou zat dochtertje een ie te eten vanmorgen en ik kon wel overgeven toen ik het alleen al zag!!! en heb mijn ei zo weggegooit... maar ben ook bang dat dat niets met zwanger zijn heeft te maken.. kortom de hoop is terug!!!
groetjes missC

Hoi missC

Klopt het zat niet lekker op een kussen ging het redelijk dat was zacht.
Ik heb er wel lang last van gehad ongeveer een week of tien, hechtingen wilde niet goed oplossen.
Ook op bed komen in de kraamtijd was niet prettig heb een krukje moeten gebruiken omdat het bed omhoog stond.

groetjes sandra

hoi hoi,ja hoor, hier gaan we ook voor een 2e.
we hebben een zoontje van 15 maanden.
mijn noddag is 30 nov. as donderdag dus.
ik hoop maar niet teveel, want ook ik heb ervaring hoe je lichaam je voor de gek kan houden, zo raar dat je je van alles in je hoofd kunt halen en het dan ook nog voelt.
ik ben al wel een paar dagen niet zo lekker, moe en een beetje gammel, maar ik denk dat het door de verkoudheid komt die hier in huis heerst.
wachten dus maar en dat is nu net iets waar ik niet het geduld voor heb. herkenbaar???
gr. christel

Nou, ik schreef een tijdje terug dat wij ook voor de tweede gaan...en: ik ben zwanger!
Ongeloofelijk! Zo snel! We hebben echt een turbotempo! Met onze eerste kind was het meteen de eerste keer raak, en nu al bij de derde keer! We mogen echt van geluk spreken!
Nu jullie ook nog he! Gaat vast lukken!
Succes!

Terug
Bovenaan