Wij gaan voor nr 2!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Zijn er hier nog meer dames die voor nr 2 gaan? Wij hebben een dochter van 15 mnd en willen nu graag nog een kindje. De eerste keer heeft het bijna 9 mnd geduurd voordat ik zwanger was en toen kreeg ik met 7 wkn  helaas een miskraam. Gelukkig was ik daarna meteen weer zwanger en het resultaat kruipt hier nu rond.
Ik ben op 1 januari met de pil gestopt en ben erg benieuwd hoe lang het deze keer zal duren voordat ik zwanger ben.

groetjes,
Ikke mv 1

Hoi ikke!!!

Wij gaan ook voor een tweede kindje. Wij hebben een heerlijk manneke van twee jaar en twee maanden..
De vorige keer was ik de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil, meteen die zelfde maand zwanger.
Stiekem hoop ik dat deze keer weer.Het lijkt me zo frusterend om iedere maand af te moeten wachten...  Ik heb as vrijdag NOD.
Wanneer heb jij NOD, of weet je dat niet precies??

Nou, veel succes hoor!!!

Groetjes, Mar.

Ik vind het ook heel erg spannend! Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad, dus over 2 weken NOD. Ben benieuwd!!!!

Hey.

Wij gaan ook voor nr. 2. Onze dochter is bijna 3 jaar.
Het heeft 1,5 jaar geduurt voordat ik eindelijk zwanger was van haar.
Nu zijn we bijna een jaar bezig voor nr. 2, duurt dus helaas weer zo lang.
We hopen natuurlijk dat het deze ronde dan ook eindelijk raak mag zijn, maar ja dat hoop je natuurlijk elke keer he?
26 januari is mijn NOD, dus afwachten maar weer.
Succes met het zwanger worden.

Groeten van Miena.

Hoi dames,

Hier nog een die voor een tweede gaat. Wij hebben een mannetje van 19 maanden.
En zijn sind nov. gestopt met de pil, maar gaan nu pas voor het eggie wachte eerst even tot ik normaal ong ben geworden. Bij de eerste was ik in 4mnd zwanger ik hoop dat het nu ook snel mag gebeuren. Ook gaan we nog verhuizen over 3 maanden .

Groetjes sandra mama van niels

Hoi,

Wij gaan ook voor nr 2. Onze is nu bijna 3,5. Ik ben net in nov bevallen van een 14 weken oud babietje en dus beginnen we nu weer opnieuw voor nr 2. Zit nu nog in de eerste ronde (laatste zwangerschap hebben wij meer dan een jaar op gewacht)...dus.....
NOD wanneer? Geen idee, ben niet zo regelmatig, maar volgens mij ongeveer een week geleden een ei gehad, dus wellicht volgend weekend NOD.
Afwachten dus.

Sandra

Hoi

Hier nog iemand die voor nr 2 gaat.Wij hebben een heerlijk jochie
van 2jr en 4mnd.Bij de 1ste heeft het 3jr geduurd voor we zwanger
werden.Sept 2005 gestopt met pil in toen in jan zwanger heel snel
had daar geen rekening meegehouden maar helaas met12wk mis
Ben in okt nog een keer zwanger geworden maar in nov met 8wk
weer mis.Maar we gaan er weer voor.Ik hoop dat iedereen gauw
zwanger mag worden in een gezond kindje op de wereld zet.

Groetjes anita

Terug
Bovenaan