Wij gaan voor nr 2!

Hoi hoi,

Nou das wel echt sterk he!! welgrappig.. en nog in de zelfde maand ook!

Ik was 6 nov uitgerekend, maar ben 11 nov bevallen (11e van de 11e.. en we komen uit brabant, dus wordt echt en carnavals kindje hihi

Ik weet niet waarom ik het erg vindt want het is net wat je zegt.. de kans is zoooooooooo klein dat ze dzelfde dag geboren worden...

Het zou wel echt sterk zijn als we nu wer allebij volgende maand aantellen, maar liever deze maand al toch!!??

Groetjes Debby

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen  Mijn naam is Antoinet, getrouwd met Richard en moeder van Esmée van 15 maand.

Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje. Esmée was er erg vlug. Ik stopte oude jaarsdag met de pil en op 15 februari deed ik een positieve test. Nu gaat het niet zo snel en zijn we in ronde 4 nu.
Hopelijk mag ik snel positief testen en met mij ieder ander met een kinderwens natuurlijk!

groetjes, Antoinet

Hoi Hoi

Ik ben Chantal getrouwd met Andre, we hebben al een dochtertje van bijna 9mnd en ook wij zijn bezig voor een 2de, dit is of was onze 1ste ronde en had dus afgelopen zaterdagnacht mn ongie moeten krijgen, maar tot nu toe nog niks, dus erg spannend! ik wacht het nog even af...

Grtjs Chantal en Zoë!

Hee debby

Nou ik zo het liefst ook deze maand zwanger willen worden maar ja dat hebben we niet voor het zeggen.
Maar jo word dat volgende maand dan krijgen we het gewoon druk in november/december!
Hahahaha nou dat wijst   dan ook van zelf zijn weg !
Dat is zo ook gegaan bij de eerste en dat gaat ook bij een tweede.
Ik hoor jullie snel!!

Groetjes Colinda

Hallo Chantal en Antoinet!!

Ik ben ook net een paar dagen nieuw hoor.
Het is wel erg leuk zo!
Zo hoor je en lees je nog wel eens wat.
Tot snel

Colinda

Hallo!

Wat vreselijk herkenbaar die twijfels!!
Ons zoontje is nu 3 en ik heb zoiets van: ja gezellig nog een kindje erbij! Een broertje of zusje voor mijn zoontje.
Ik ben al gestopt met de pil deze maand, maar we vrijen nog met condoom tot ongeveer mei. Want we hebben nog een vakantie gepland in juli naar Spanje met z'n tweetjes. Dan wil ik nog geen hele dikke buik hebben.

Maar zo af en toe slaan dan de twijfels weer toe. Net als vanochtend, dan moet ik mijn zoontje alleen doen, alleen naar het kdv brengen en dan op de trein naar mijn werk. Dan moet ik wel even denken: hoe ga ik dit soort dingen doen met twee kindjes??
Dat soort dingen worden wel even lastig denk ik in het begin.

Maar volgens mij hebben alle moeders dit he?
Waar zou dat toch vandaan komen?
Ik denk persoonlijk dat ik er meer spijt van zou krijgen om het niet te doen, dan dat ik misschien af en toe spijt heb van het feit dat het zo druk wordt/is.
Want alles is relatief. Nog even (en dat gaat sneller dan je denkt) en dan zijn ze groot! En dan heb je weer veel meer tijd over. Dan vraag je je waarschijnlijk af waar je je zo druk om hebt gemaakt en dan ben je bllij dat je je kindjes hebt!

Laten we elkaar er maar doorheen slepen, toch?
Groetjes Gerrie (ook uit zeeland trouwens....!)

Hoi,

Wij gaan voor de derde en ik denk ook wel eens aan die drukte.

Máár als ik ff terug denk aan toen de 2e kwam, leek me ook enorm druk en het is me 100% meegevallen.
Fietst er zo bij door.
Je zit al in het ritme en dan merk je het soms niet eens.
Zodra de baby er is ben je in feite al gewend .

Groetjes mamaloe

Terug
Bovenaan