Wij gaan voor nr 2!

Hallo!

Ook wij gaan voor nummer 2! We hebben een zoontje van pas drie en nu willen we er wel voor gaan.
Ik ben afgelopen dinsdag met de pil gestopt. We willen alleen nog even wachten met het echte beginnen aangezien we begin julie nog 8 dagen saampies naar de Costa Brava gaan. Ik twijfel of ik dan wel zin heb om met zo'n dikke buik al te gaan.

Maar wie weet kunnen we echt niet wachten en laten we de condooms achterwege.
Duurt het ontpillen bij jullie lang?

Groetjes Gerrie.

Hallo allemaal,
Ook wij gaan voor nummer 2.
We hebben al een dochtertje van 2 jr en 2 maanden (dit was na een mk en een bbz in de 2e ronde raak) en zitten nu in de 2e ronde..  woensdag NOD!!
Toch wel weer een beetje angstig of het nu in 1x goed gaat..
Groetjes Debby

Hoi allemaal,

Ik hoop ook binnenkort zwanger te worden van een tweede. Ik heb al een zoontje van 3,5 jaar.
Ik ben sinds december gestopt met de pil, en ik heb gisteren een test gedaan, maar helaas.. De vorige keer werd ik zwanger terwijl ik aan de pil was, dus ik hoop dat ik nu ook weer lekker snel in verwachting raak.

Ik vind het allemaal wel weer hartstikke spannend.

Iedereen veel succes met zwanger worden!!!!

Veel liefs van Mylene

Hallo,

Ook wij zijn bezig met een tweede! Ons dochtertje is nu 2 jaar en 2 maanden.
\eigenlijk wilde we dit al veel langer maar aangezien ik vorig jaar 9 maanden erg ziek ben geweest is het er niet van gekomen. Zit nu in ronde 4. Bij mijn dochter was ik in 1 keer zwanger. Nu weet ik dat ronde 4 nog niet lang is, maar ben toch bang dat doordat ik ziek ben geweest alles niet zo goed meer werkt.
Volgens de H.A. is die kans niet zo groot en moet ik het eerst maar eens even proberen.
Moeilijk hoor.
Het maakt me allemaal best wel onzeker en probeer daarom ook maar niet te vaak op dit forum te komen maar het blijft toch wel leuk om af en toe te volgen hoe het met iedereen gaat.
Jullie in elk geval allemaal veel succes en hoop dat we allemaal snel een tweede hebben.

Groetjes,
Jessica

Hallo hallo

IK ben ook nieuw!
En ook wij gaan voor de tweede.
Mijn zoontje is nu 2 jaar en 1 maand.
Ik ben net gestopt met de pil.
Vorige keer was ik gelijk zwanger.
Ik hoop deze keer ook weer  maar ik ga er van uit van niet.
Dan valt het niet zo tegen als het dus niet is gelukt.
Hebben jullie ook soms ook zo'n gevoel van ja helemaal geweldig een tweede maar aan de andere kant ook van ja is het nou wel verstandig,kan ik het wel aan,vind mijn zoontje het wel leuk.Gek is dat he!Hebben jullie dat ook ?
Volgens mij is dat vrouw eigen dat we zo denken. Ja ik dan.
Nou hoop jullie snel te horen!!

Groetjes Colinda (uit Zeeland)

hoi Colinda,
Ik heb precies het zelfde hoor en ik denk met ons nog meer.
Ik wilde wel al eerder, maar had nog geen vast contract. zodra ik deze had heb ik de pil gelijk weggegooid hihihi
Het is een heel dubbel gevoel, ik zit er op het moment het meeste mee hoe ik het allemaal moet gaan doen met 2 kinds.. ff snel boodschappen doen enz..

ik heb op het moment ook last van een ander twijfel.. van de oudste ben ik aangeteld in februari en nu zit ik de 2e rnde als het nu dus niet raak is en volgende maand wel ben ik weer rond de zelfe tijd uitgerekend en weet ik niet of ik dit wel een fijn gevoel vindt, dus misschien dat ik volgende maand wel ff oversla..

Groetjes Debby

Heee Debby

Nou ik heb precies het zelfde als jou  jo.
Als ik volgende maand zwanger zou worden in plaats van deze maand kom ik op zelfde uitgerekende datum als met mijn zoontje micca.
Ik was toen ook 30 nov uitgerekend en als ik volgende maand ook zwanger mag zijn dan valt dat op precies de zelfde datum.
Gek he
Nou dat is ook toevallig    dat jij dat ook heb.
Ooo ik ben gelukkig niet de enigste die daar ook zo over denkt.
Nu ga je zo makkelijk even weg he met 1 kindje en dan heb je er 2
Nou hoor snel weer wat van je!!

Groetjes Colinda

Hee debby

Vergeet nog een reactie te geven op de zelfde geboortedag
Ik zou het   niet er vinden hoor   als het in de zelfde maand word geboren.
Ik geloof ook nooit dat het op de zelfde dag word geboren als je eerste kindje.
Ik was de 30 november uitgerekend en hij werd met de keizersneede gehaald op 11 december 04.
En was dus 10 dagen te laat.
Maar ja zeg nooit nooit!!

Groetjes Colin

Terug
Bovenaan