Wij gaan voor onze 1e!!!!

Geen dank, geen dank ;) haha....vind het zelf wel een mooi voorbeeld....

Zo...ben net even terug van shoppen, en ik moet zeggen ben nog nooi zó moe geweest als nu. Ik kan even niet meer lopen hoor ;( Ben van 13:00h tot 17:00h weggeweest). Tja en dan ga je natuurlijk weer nadenken he.........hihi. Moet nog 2 dagen werken en zondag mag ik pas de test uit de kast pakken. En owja, heb een hele lieve knuffel gekocht bij Prenatal. Kon em niet laten liggen :p

Groetjes lesy.

@lesly: Ik heb gelezen, weet niet of het op dit forum was..dat je pas na 5 weken een bloedband krijgt met je kindje. Mocht je per ongeluk brie eten of wijn drinken, of rauw vlees eten (wat ook niet mag) is er nog niets aan de hand.. ;)

Ahh pas na 5 weken. Bedankt voor de tip. Heb ik genoteerd. Ik heb ook al een paar babysokjes hihi. Ik zal voor je duimen Lesy. Heb je stiekum al een vermoeden?

Groetjes Karoliene

De rode duiveltjes zijn gekomen   arghh..
Maar goed, we gaan vrolijk verder naar ronde 2!

@jam_ernie: Ahh wat jammer!! Had je het gevoel dan dat je zwanger zou zijn? Zelfs al is het de eerste maand wat niet wil lukken, het blijft natuurlijk een teleurstelling. Maar inderdaad, op naar ronde 2, dat is ook nog mooi op tijd. Zet em op!!  Groetjes lesy.

@

jam_ernie

balen dat ze duiveltjes zijn gekomen. Ach ja het is nog maarhet begin. Suc6 met ronde 2!!!!

Ik begin nu met ronde 01-10 gestopt met de pil. 05-10 ongesteld en afgelopen zaterdag de laatste dag. Dus ik ben benieuwd.

Groetjes Karoliene

Hallo Allemaal,

Ik zal me eigen even voorstellen, ik ben 24 jaar en mijn man is 29 jaar. Wij afgelopen juni getrouwd. En wilen nu heel graag aan kinderen beginnen. We wonen in Brabant.

Ik ben in augustus gestopt met de pil en was mooi op tijd ongesteld geworden en toen had ik in septemder ook weer ongi moeten worden en die kwam maar niet dus ga je toch heel erg hopen en dagdromen!!! al 3 testen gedaan en negatief maar nog steed niet ongi geworden. Nu dan 3 weken overtijd kwam ik vanochtend uit bed en helaas ik was ongi. geworden. Maar ja we gaan gewoon door met klussen. En ik blijf ook nog wel dagdromen, over baby's en spulletjes en namen.

Als je het niet meer voor je kunt houden over het feit dat je zwanger wilt worden dan kun je ook 1 persoon bv. je beste vriendin het vertellen en vragen of ze het aan niemand door verteld. Ik zelf heb dat namelijk ook gedaan en toch lucht dat enorm op ook als het dan tegen zit ent als vanochtend, kun je ff je gevoel kwijt buiten je partner om.

Heel veel succes iedereen!!!!

Meiden, waar is iedereen van dit topic???
Het laatste berichtje is van een week geleden!!!
Hoe zijn de vorderingen hier? Zijn er al meiden zwanger van hun eerste?
Wij zitten nu in de 2de ronde, dus druk met klussen.
Hoor graag weer iets van jullie.........

Groetjes lesy.

Terug
Bovenaan