Wil een aparte naam, is deze niet TE apart?

Hoi hoi,

Als jij Mus een mooie naam vindt, waarom niet??? Ik zie soms de meest rare namen voorbij komen, maar het gaat toch om wat jij zelf mooi vindt? Waarom is Mus raar en Merel niet? Het is maar weer wat we gewend zijn. Doe lekker wat je zelf wil en ga niet af op wat anderen vinden. En pesten? Ach, kinderen worden om de meest stomme dingen gepest. Laten we bedenken dat pesten onaangepast gedrag is en niet iets 'normaals' wat veel mensen helaas nog denken. Als jij je kind leert hoe bijzonder zijn naam is, zal hij hem met trots dragen!!!!!!
Veel succes met het kiezen van DE naam (als je gevoel goed is, gewoon doen).

Liefs Jolie
38+4 dagen zwanger

Ik vind het echt VRESELIJK...
Maar goed, zoals hierboven al vaker is beschreven...ieder zijn smaak en over smaak valt niet te twisten!!
Succes het het kiezen.

groetjes Mootje

Hoi MamaLina,
Hoop dat je al deze reacties heb overleefd!!!Ha ha!Jeempie!En dan probeerde ik het nog subtiel te brengen....
Doe wat jij wilt hoor, en trek vooral niks aan van andere hun meningen.
Succes!
Groetjes Roos.

haha wat grappig, kennissen van me hebben 3 dochters, die heten Muus, Zus en Pip! Duidelijk dus dezelfde smaak...
Ik zou er ook niet voor kiezen, maar vind het wel lek bi elkaar passen. Zelf heb ik een zoon die Moos heet, ben ik ook nog altijd erg blij mee...
Volg je eigen gevoel, niks zo persoonlijk als een naam voor je kindje kiezen!

ik persoonlijk vind hem te apart en het is helemaal niet mijn smaak, vind hem gewoon lelijk maarja het is ieder zn eigen keuze toch kwa namen pip is ook totaal niet mijn smaak maarja smaken moeten verschillen succes

Ik vind Mus echt een super leuke naam. Echt gaaf. Ik ben ook helemaal verliefd op de naam Raaf. Ook origineel, en misschien iets minder 'pestgevoelig'??

Gewoon je gevoel volgen, je zoontje weet straks niet beter dan dat dat zijn naam is, wat die naam dan ook is....

xxx
Mama van Navara (haha, hebben we 'zelf' verzonnen, als voornaam dan...)
(09-10-08)

Whahaha, ik zit alle reacties nu pas te lezen. Maaruh.... aparte dingen (zoals een naam) kunnen ook juist zorgen dat een kindje  de populairste van de klas is. Ik zou dat zo ontzettend niet laten meespelen in mijn keuze.

xxx
Mama van Navara

Hoi,
Gewoon doen als het jullie een leuke naam lijkt! Onze oudste zoon heet Skip (noemt zichzelf trouwens vaak Pip..) en onze jongste zoon heet Bo. Ik ben nu zwanger van de derde en ook voor hem/haar willen we geen alledaagse naam, die zijn er al genoeg haha.
Ik ben er echt van overtuigd dat een naam nooit dé reden is van pesten.... als een kind niet goed ligt in een groep dan heeft dat niks met een naam te maken. Tussen een grapje over een naam en echt pesten zit namelijk nogal een groot verschil, denk ik.
Ik denk dat het veel belangrijker is je kind weerbaar te maken, dan het altijd maar als ouders te behoeden voor pesterijen of ander ongemak. Ik heb me geen seconde laten leiden door of ons kind gepest zou kunnen worden, gewoon doen!
Daarbij.... de mensen die vroeger in mijn groep werden gepest, hadden hele normale namen....
Succes! Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Terug
Bovenaan