Wil een aparte naam, is deze niet TE apart?

en even @ de dames die zeggen dat namen niks te maken hebben met pestkoppen nou wel degelijk dus

ik zat in groep 6 van de basisschool en er kwam een nieuwe jongen in de klas champieere (weet ff niet hoe je het schrijft)hij kwam de klas binnen en moest zn naam vertellen nou en iedereen schoot in de lach en riep champignon het jongentje is de klas uitgerend en nooit meer terug gekomen hij werd er blijkbaar al zo vaak mee gepest

Hoi mamalina,

Ik vind Mus een supernaam, helemaal te gek. En Pip erbij, helemaal top, toch?! Zeker doen. Ik zou er zo voor gaan, ware het niet dat ik een beetje lispel en dus geen naam met een -s erin wil. Tja, je kan maar een reden hebben. haha.

Ik heb een dochter Puck en ben nu weer zwanger. We hebben al een leuke jongensnaam die er goed bij past (nog van de vorige keer), maar we komen er niet goed uit met de meisjesnamen. Heb jij nog leuke ideeën? Volgens mij zitten we wel op een lijn met de namen... Anders  iemand anders op dit forum goede tips?

Alvast bedankt en groetjes,
Lon

Hallo,

Ik zou het absoluut doen. Ongeacht wat de rest vind!!!
Het is orgineel en jullie voelen je er goed bij.

En over het pesten door de naam, dat is natuurlijk de grootste onzin!
Kinderen pesten nou eenmaal en als ze niet een naam hebben om te pesten, dan is het wel dat ze de verkeerde schoenen aan hebben ofzo. Helaas zijn dat ook  kinderen!

Succes ermee!!

Groetjes

Hoi,

Als jullie Mus een mooie naam vinden, dan moet je die naam aan je zoon geven.
Wat kan jou een ander schelen, er is altijd wel iemand die de naam niet mooi vind..so what, het is julllie zoon en jullie gekozen naam!
Mus en Pip passen wel bijelkaar vind ik.
Persoonlijk hou ik wat meer van langere namen, misschien omdat ik zelf een korte naam heb.
Succes!!

Groetjes van Gea, mem van Lucianna

gewoon lekker schijt hebben aan andere mensen als jij hem mooi vind gewoon lekker doen mijn zoontje heet justin tegenwoordig een hele doorsnee naam ik vond hem altijd heel erg mooi en ik heb 2 jr geleden een zoontje gekregen en gelijk justin genoemd nu moeten we weer nadenken over een andere naam voor een meisje of jongen ik weet nog niet wat het wordt ben zwanger van de tweede maar mijn voorkeur gaat ook uit naar aparte namen niet die doorsnee zoals jan piet klaas kees linda etc etc te nederlands!

Terug
Bovenaan