Wil iemand succesverhaal met ons delen?

hoi hoi allemaal

hier heb je een verhaal van mij!

in 2003 kwamen mijn vriend en ik erachter dat we zwanger waren, maar tegelijkertijd kwam ik er ook achter dat ik diabetes had....we waren ondangs de diabetes blij dat er een kindje op komst was, maar na 8 weken zwangerschap is het toch misgegaan
mijn   was gebroken

ongeveer een half jaar tot een jaar was ik weer zwanger maar helaas ging dat ook niet goed...een miskraam

weer een keer daarna was ik weer zwanger......en weer een miskraam

ik mijn gedachten was ik de hoop al kwijt geraakt maar vertelde dat niet aan mijn vriend.....ondertussen zat hij ook al te denken "wat is er mis" "waarom lukt het nou niet?"

nu 4 jaar later (mei 2007) verloor ik mijn opa
en ik moest ong worden maar het kwam maar niet....ik dacht bij mij zelf..ïk ga nog geen zwangerschapstest doen, want wat als het weeer niet zo is"dus ik heb nog effe gewacht"
op 9 juli, de verjaardag van mijn vriend heb ik dus de test gedaan en....zwanger
eindelijk na zo'n lange tijd
nu ben ik dus al 23 weken zwanger

dus lieve mensen geef de hoop niet voor iedereen komt een keer geluk

xxxxxxxx en veel sterkte allemaal die het nog niet gelukt is en als jullie met vragen zitten kan je me altijd om hulp vragen

haaa,

Ik heb ook een succesverhaal. Ben hier op dit forum lang te vinden geweest. Wil graag mijn verhaal opschrijven maar op mijn oude web-log (waar ik alles van me afschreef ) staat mijn storie te lezen. Dus als je zin hebt in een verhaal met succes waarin 9 iui behandelingen zijn geweest en een ivf behandeling snuffel daar gerust even rond

(www.babydroom.weblog.nl)  

Ben nu na 6 jaar zwanger van ons zoontje. Ben 30 weken zwanger na een ivf behandeling!! Het kan allemaal echt!!!!!

zet m op lieve meiden!!!!!!!!!  

veel liefs
Sjan  

Hoi Sjan,

Ik heb op de link geklikt, maar ik weet niet goed hoe ik jouw verhaal moet vinden...

Kun je jouw verhaal niet kopieren en hierin zetten? Of is het een heel lang verhaal?
Ben wel benieuwd.

En meiden, kom gerust met meer succesverhalen!

Groetjes Hopey

Nou hier mijn eigen succesverhaal....

Ik ben zwanger!!!

Heb zaterdag positief getest.

Lees mijn verhaal onder: "Ik kan het haast niet geloven!"

Ik hoop dat veel meiden iets hebben aan alle succesverhalen die onder deze topic staan. Daarom heb ik hem weer even naar boven gehaald. Ik kreeg er steeds veel hoop van als ik de verhalen las en hoop dat jullie dat ook hebben.

Groetjes Hopey

Hoi Hopey,

Wat een goed idee om iedereen een hart onder de riem te steken met succesverhalen.

Ook ik heb een succesverhaal.

Na een behoorlijk aantal jaren zelf sleutelen hebben mijn man en ik januari 2006 eindelijk de stap durven wagen om naar de huisarts te gaan. Deze heeft ons na een goed uitgevallen zaadtest doorgestuurd naar de gynaecoloog. Hier werd al snel gezien dat ik endometriose heb. Nadat in april 2006 door middel van een pijnlijke kijkoperatie geconstateerd werd dat ik nooit op een gewone manier zwanger zal kunnen worden omdat mijn beide eileiders helemaal dichtzitten door de verklevingen moesten we beslissen of we IVF wilden.

We hadden altijd gezegd dat we dat niet willen maar als je dit bericht krijg dan ga je je grenzen vanzelf verleggen. Na een aantal maanden goed afwegen wat de voor en nadelen zijn. Zijn we in september 2006 toch begonnen met de 1e IVF poging. Dit verliep allemaal boven verwachting goed. Bijna geen bijwerkingen van de hormoonspuiten en geen enkele last van overstimulatie. Alleen een beetje een pijnlijke punctie waaruit wel 9 goede eitje kwamen. Na drie dagen wachten kregen we te horen dat er 6 goed bevruchte eitjes (embryos) waren waarvan 1 zeer goede. Deze is uiteindelijk teruggeplaatst

Helaas was na 2 weken de test negatief maar ik werd ook maar niet ongesteld. Na een week hebben we nog een test mogen doen en deze was POSITIEF. Inmiddels ben ik op 2 juli bevallen van een gezonde dochter.

Ik hoop dat jullie wat aan ons verhaal hebben.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan