hallo allemaal,
ik wilde jullie even laten weten dat wondern toch bestaan, kijk maar naar mijn verhaal.
iedereen wil het liefst huisje boompje beestje alleen is het niet voor iedereen weg gelegd, toen ik mijn huidige partner heb leren kennen wist ik het zeker, dit word de man van mij leven en de papa van mijn kindje, alleen ging het niet zo vanzelf sprekend, we wilde allebei heel graag zwanger worden en oefende dan ook flink, maar telkens bleef mijn menstruatie uit, maar niet zwanger, we hebben ons blauw gekocht aan testen, maar helaas, we zijn naar de huis dokter gegeaan voor een onderzoek en deze heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis, hier op de afd gyneacologie hebben we bijna 1 jaar gelopen voor allerlei onderzoeken, totdat we werden doorverwezen naar de ivf icsi, we beleefden alles in een roest en deden wat ons werd gevraagd, je wordt echt geleefd, na twee pogingen en veel verdriet, waren we toch zwanger, we waren in de wolken, ondertussen is onze lieve meid al bijna 3 jaar. ze vertelden ons uitdrukkelijk dat we n iet spontaan zwanger konden worden de kans was0,0%. maar we wilde niet meer, onze grootste wens was uitgekomen, we hebben een mooie meid, maar wat is nu gebeurd ja, ik ben zwanger!!! spontaan bijna 7 weken, zo je ziet wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik geef iedereen een goede tip als jullie bezig zijn met zwanger te worden, praat erover, sluit je niet af, probeer er ondanks alles toch van te genieten. je zult er nieuwe vrienden door krijgen en ook vrienden verliezen en dat doet pijn, maar jullie zijn belangrijk, praat er veel met je partner over, geef aan tot hoever jullie willen gaan. niks is zo belangrijk als je partner. ik wens iedereen heel veel succes en denk eraan wonderen bestaan.