Wil iemand succesverhaal met ons delen?

Hey Mammarijn,

Bedankt voor je verhaal!
Jemig na 5,5 jaar zwanger... Dan hebben jullie inderdaad heel wat achter de rug. Wat ontzettend goed om te lezen dat je uiteindelijk toch zwanger bent geraakt!

Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap en bevalling en straks natuurlijk genieten van jullie dochter he!

Liefs Hopey

hallo allemaal,

ik wilde jullie even laten weten dat wondern toch bestaan, kijk maar naar mijn verhaal.
iedereen wil het liefst huisje boompje beestje alleen is het niet voor iedereen weg gelegd, toen ik mijn huidige partner heb leren kennen wist ik het zeker, dit word de man van mij leven en de papa van mijn kindje, alleen ging het niet zo vanzelf sprekend, we wilde allebei heel graag zwanger worden en oefende dan ook flink, maar telkens bleef mijn menstruatie uit, maar niet zwanger, we hebben ons blauw gekocht aan testen, maar helaas, we zijn naar de huis dokter gegeaan voor een onderzoek en deze heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis, hier op de afd gyneacologie hebben we bijna 1 jaar gelopen voor allerlei onderzoeken, totdat we werden doorverwezen naar de ivf icsi, we beleefden alles in een roest en deden wat ons werd gevraagd, je wordt echt geleefd, na twee pogingen en veel verdriet, waren we toch zwanger, we waren in de wolken, ondertussen is onze lieve meid al bijna 3 jaar. ze vertelden ons uitdrukkelijk dat we n iet spontaan zwanger konden worden de kans was0,0%. maar we wilde niet meer, onze grootste wens was uitgekomen, we hebben een mooie meid, maar wat is nu gebeurd ja, ik ben zwanger!!! spontaan bijna 7 weken, zo je ziet wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik geef iedereen een goede tip als jullie bezig zijn met zwanger te worden, praat erover, sluit je niet af, probeer er ondanks alles toch van te genieten. je zult er nieuwe vrienden door krijgen en ook vrienden verliezen en dat doet pijn, maar jullie zijn belangrijk, praat er veel met je partner over, geef aan tot hoever jullie willen gaan. niks is zo belangrijk als je partner. ik wens iedereen heel veel succes en denk eraan wonderen bestaan.

ik wil ook best mijn succesverhaal ff neerzetten!
na 2,5 jaar oefenen en een half jaar gyn was ik zwanger na onze
1e iui poging.
daar is onze zoon uitgekomen die inmiddels 1,5 jaar is.
toen een klein jaartje later...spontaan zwanger van nr. 2!!!
de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit??!
we verwachten onze dochter volgende maand!
dus blijf hoop houden, alles is mogelijk.

gr sabine

Hallo meiden

Ik wil ons verhaal ook wel met jullie delen, als jullie het nog aan kunnen horen.
In mei 99 kwamen we al bij de gyn onder behandeling.
Eerst IUI gehad, later KI.
Na  2,5 jaar haalde dit niks uit, ik reageerde ook niet goed op de hormonen.
Door gestuurd voor IVF.Eerste poging, 3 eitjes waarvan 1 bevrucht en teruggeplaatst.Helaas niet zwanger. Begonnen met 2de poging maar die werd afgebroken omdat ik niet goed op de hormonen reageerde (dan word het niet als poging geteld). Er werd me geadviseerd om toch eerst maar flink af te vallen anders zagen ze het toch somber in. Ben in totaal 55 kilo afgevallen. Poging nummer 2 weer opnieuw gedaan. Veel blaasjes aangeprikt (16) waarvan 5 eitjes. Er waren er 2 bevructh.Weer die vreselijk wachtweken in. Maar na 9 dagen ging het alweer mis, net zoals bij poging nummer 1.
Nou nu hadden we dan nog maar 1 kans. Pff doodeng.
Ik ging me lichamelijk slechter voelen, wat bleek verschillende maagzweertjes flink bloedarmoede.Moest zelfs een paar dagen in het ziekenhuis blijven en kreeg 3 zakken bloed. Een paar maand later ernstige pijn in de zij. Wat bleek acute galaanval. Lever ontstoken weer 4 dagen ziekenhuis. En we waren net met de 3de poging begonnen. Die moest nu afgebroken worden. Gaddamme wat een ellende, menig traantje ook gepikt. Maar nu afgelopen januari weer opnieuw begonnen met de 3de poging. En we hopen zometeen in december onze tweeling te verwachten!
Dus na 8 jaar en alle ellende komt het nu toch nog goed. We hadden ons er al helemaal in geschikt dat er geen kinderen zouden komen en dat we met zijn tweeen zouden blijven. Het lot bepaalt nu toch anders.

Zo zie je maar.

Iedereen heeeeel heeel veel sterkte en suc6 wie nog zwanger wil worden.

Liefs plodder

Hallo allemaal    

Ik wil jullie mijn verhaal graag vertellen. Het lukte ons niet om gewoon zwanger te worden en zijn wij de weg naar het ziekenhuis begonnen. Twee IUI behandelingen gehad, maar bij de tweede poging werd al gezegd dat het eigenlijk geen zin had. En de arts had gelijk. Dus verdere voor de volgende stap, waarbij enige tijd voorbij ging i.v.m. onderzoeken.In maart2006 begonnen we een behandeling om ICSI te doen. Dit werd een beetje een meevaller toen ICSI omgezet werd in IVF, want daarmee namen de kansen iets toe. Al   een week na de terug plaatsing was ik niet lekker, kortademig en opgezet. Ik bleek een overstimulatie te hebben en ik werd opgenomen in het ziekenhuis.Geen test thuis, maar in het ziekenhuis en wat ongeloofelijk.... ik was zwanger en dat na een eerste IVF. Na een onzekere periode kreeg ik meer vertrouwen en na een zwangerschap van 32weken en 5 dagen is onze tweeling geboren. Wel te vroeg maar gelukkig gezond en a.s. zaterdag 20-10 gaan we hun eerste verjaardag vieren. ( we hebben een dochter en een zoon).In totaal heeft het voor ons een kleine vier jaar geduurd. Meiden houd moed en succes met jullie poging(en)
groetjes

Dag meiden,

Bedankt voor jullie succesverhalen!
Wauw, een tweeling... Geweldig!!

Wij hebben gister de uitslagen gekregen van onze eerste reeks onderzoeken. Ze hebben bij mij mijn cyclus gevolgd, een samenlevingstest gedaan en het zaad van mijn vriend onderzocht. Alles was goed! Mijn vriend had zelf 198 miljoen zaadcellen (per ml?) en dat is erg goed.

Dit betekent dat ik een kijkoperatie krijg, omdat ik in het verleden chlamydia heb gehad en mogelijk verklevingen heb aan mijn eileiders. Helaas moet ik waarschijnlijk nog 3 maanden wachten voordat ik aan de beurt ben...
Maar ik ben wel blij en  opgelucht dat dit allemaal in ieder geval goed is!

Hopende op nog meer succesverhalen...

liefs Hopey

Terug
Bovenaan