A
Anoniem
Guest
9 kg en 30 weken verder........ en wat gaat er nu door je heen?
- Hier vooral blijdschap omdat ik best bang was dat ons kindje als nog iets zou overkomen (nog steeds een klein beetje wel) maar 30 weken lijkt toch wat meer garanties te geven.
- Nog 6 tot 4 weken en dan gaat het zwangerschapsverlof in!
- Het kamertje is klaar alleen nog wat kleine aanpassingen in huis!
- Iedereen ziet nu dat je zwanger bent, dus er wordt ook rekening mee gehouden in de winkel etc.
- De baby weegt ongeveer 1,5 kg en dat voel ik aan het einde van de dag wel! Net als de rest van mijn lichaam!
- Over 2 mnd is er een kindje bij ons, dat ook nog van ons is wel te verstaan (blijft vreemd). Dan zijn wij met zijn 3 tjes!!
- Nog 10 weekjes, het aftellen is begonnen!!!!
En hoe staan jullie er voor? Liefs G.
- Hier vooral blijdschap omdat ik best bang was dat ons kindje als nog iets zou overkomen (nog steeds een klein beetje wel) maar 30 weken lijkt toch wat meer garanties te geven.
- Nog 6 tot 4 weken en dan gaat het zwangerschapsverlof in!
- Het kamertje is klaar alleen nog wat kleine aanpassingen in huis!
- Iedereen ziet nu dat je zwanger bent, dus er wordt ook rekening mee gehouden in de winkel etc.
- De baby weegt ongeveer 1,5 kg en dat voel ik aan het einde van de dag wel! Net als de rest van mijn lichaam!
- Over 2 mnd is er een kindje bij ons, dat ook nog van ons is wel te verstaan (blijft vreemd). Dan zijn wij met zijn 3 tjes!!
- Nog 10 weekjes, het aftellen is begonnen!!!!
En hoe staan jullie er voor? Liefs G.