Woeiiiiii, de 30 weken zijn behaald!

He Cora,

Ik ben ook (vandaag precies) 27 weken zwanger en weet ook niet meer hoe ik moet liggen. Ja, ook ik ben een echte buikslaper, heeerlijk... maar ja, dat is al een tijdje over. Mijn buik zit erg in de weg als ik wil slapen en schijnbaar rol ik toch een beetje half in de buikligging: want meestal word ik wakker van het geschop van de baby. Zo van: ga eens effe anders liggen, ik heb geen ruimte meer....

Pfff, ben die buik echt wel zat....
maar wel een fijn gevoel als ik het kindje voel bewegen en natuurlijk vind ik het heerlijk om er soms een beetje mee te showen.
(Maar voor de rest zit het ernstig in de weg!)

Liefs Renata.

hoi renata

ja dat heb ik ook ik ben geen buikslaper maar altijd op me zijkant omdat ik al zoveel ben aangekomen doet het gewoon pijn als ik te lang op 1 kant lig walgelijk heen en weer draaien met kussens maar ja ik snap ook niet hoe ik dat met die tweeling toen deed dat zou nog erger geweest moeten zijn denk ik ,, nou ja we moeten de laatste weken nog even in he 12 nog denk ik hahah nou zal aan je denken als ik me weer om draai vannacht !!!!!!!

veel liefs cora

Hoi Cora,

met de tweeling is het inderdaad erger. Lig ik op mijn linkerzij maakt de linkse commentaar. Lig ik op mijn rechterzij dan maakt de rechtse commentaar. Lig ik op mijn rug krijg ik vreselijke hartkloppingen.
Tja je neemt alles voor lief (soms niet) en nog maar 10,5 weken te gaan.
Misschien komen deze twee wel eerder.

Groetjes Miranda

Het aftellen is begonnen en soms denk ik; yes yes yes!
En op het andere moment: oei oei oei, als het allemaal maar goed komt

He Miranda,

Heb weleens gelezen dat vrouwen die zwanger zijn van een tweeling gemiddeld met 36 weken zwangerschap bevallen... dus wie weet hoef je nog maar een weekje of 7....

Zelf vind ik het al zwaar genoeg om zwanger te zijn van 1. Moet er niet aan denken er 2 in mijn buik te hebben (vlgs mij past dat nooooiiitt). Dus ik heb veel respect voor je hoor!!

Ik ben nu 27 2/7 wk zwanger en moet zeggen dat ik nu soms wel kan huilen... (hormonen he??). Moet er niet aan denken dat ik nog tot 36 weken moet werken. Dit red ik volgens mij echt niet (ben verpleegkundige in zweden), dus ik ga door totdat het gewoon niet meer gaat. Je mag hier al met zwangerschapsverlof 60 dagen voor de uitgerekende datum. Het vervelende is dat we het geld zo goed kunnen gebruiken, dus ik moet gewoon nog effe doorzetten....

Nou slaapze allemaal!!!!
Groetjes Renata.

Hoi, hoi

Spannende tijd hé die laatste weken! Ik kijk er naar uit, heb geen idee (klinkt ook raar) hoever ik er in zit. Volgens mijn eigen berekening ben ik 12 nov uitgerekend, volgens de eerste echo (doen ze hier pas rond 20 weken) was de datum 28 nov, volgens de 2e echo 30 nov en bij de laatste controle zelfs 4 dec!!!! Oh, ik wordt daar zo onzeker van! (suffe canadezen ook) Maak ik me gelijk weer zorgen of het wel goed groeit enzo en aan de andere kant houdt ik me nog steeds vast aan mijn eigen datum want die laatste menstruatie herinner ik me zo goed! Nou moet ik 17 okt naar de gyno ( na 2 x keizersnede heb ik de derde keer geen keus dus weer geplande keizersnede) maar stel nou dat mijn eigen datum wel klopt dan ligt dat wel erg dichtbij de 38 weken waarop ze ws de keizersnede plannen. Snappen jullie het allemaal nog? Enfin ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer naar de dokters hier luister en eerst het bezoek aan de gyn maar afwacht en met hem wel ga debateren over een datum! Maar ondertussen lig ik er nachten wakker van (stel nu dat ze het te lang laten zitten?) De eerste 2 zijn nooit ingedaald, ken geen weeen behalve de naweeen van het infuus, heb geen ontsluiting of vruchtwater verloren en deze derde schat zit ook weer tot onder m'n ribben. En dat terwijl ik van de 2de echt ver over tijd liep. Bah, baal er soms echt van. Dan denk ik weer even terug aan die schat van een gyno uit NL die dan vrolijk door de gangen riep: broed nog maar even lekker verder mevrouwtje! Kon ik maar even naar haar terug!

Dani

hoi miran

ja je mag eerder met een tweeling hoor!! je mag met 37 weken dan bevallen dat zien ze als een voldragen zwangerschap voor een tweeling,, ik trok het niet meer ik ben ook echt met 37 weken naar het ziekenhuis gegaan zo van ik kan niet meer ze moeten eruit!!!
nou dat is nu vrijdag 9 jaar geleden dan worden mijn twins alweer 9 jaar jeetjte de tijd vliegt voorbij man hahah ga er maar lekker van genieten straks hoor voordat je het weet zitten ze in groep 6 en vieren ze hun 9de verjaardag

veel liefs cora

Yes yes, de 31e week is alweer aangebroken!
Nog 9 te gaan, het aftellen is begonnen!

De beeb is anders gaan liggen deze week voor mijn gevoel, zometeen naar vk en dan zal ik eens vragen of dat juist is.

Gr. G.!!!!!!

Terug
Bovenaan