Woeiiiiii, de 30 weken zijn behaald!

En jawel, woeiiiiiiiiiiii, de 32 weken zijn behaald!!!!!!!!!

Ben ik wel blij mee, want vin dhet nog steeds spannend of alles wel goed komt met het kindje!!!!!!!!!!!

En jawel, de 33 weken staan voor de deur!
Gelukkig, ben het eigenlijk wel een beetje zat

Het niet op mijn buik kunnen slapen, zere rug, krampen, hmmm ben er eigenlijk wel klaar mee momenteel. 'Gezelligheid is er wel een beetje van af zeg maar!

Greetz G.

lekker joh!! nog 7 weekjes en dan is het al zover voor je! Ik ben over 2 dagen 31 wkn dus voor mij nog 9 te gaan! Want vliegt de tijd toch he? En toch duurt het nog zo lang voor mijn gevoel dat het eindelijk zo ver is.

Wel vervelend dat jij echt klachten hebt..kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent eigenlijk. Ik heb niets te klagen. Mijn buik is zo klein dat ie onmogelijk rugklachten enzo kan veroorzaken en hij zit alles behalve in de weg  oneerlijk verdeeld he?

Vandaag werd er zelfs heeeeel voorzichtig gevraagd of ik misschien zwanger was. Toen ik zei: ja al 7 maanden werd er verbaasd gereageerd haha... mensen denken gwn dat ik dik ben door het iets teveel eten    ik wou dat het meer opviel dat ik een kindje krijg want nu lijk ik gwn een veelvraat hahaha... ach ja...nog even geduld en dan zien ze het vanzelf wel. Voordeel is dat ik sommige oude kleren nog aan kan dus ik mag eigenlijk niet zo zeuren.

Nou...op naar de 32 wkn en voor jou de 34 weken

gr angela

Joepie!!! Ik ben dan ook eindelijk 30 weken onderweg. Ik ben stiekem al aan het aftellen vanaf week 27, totaan de 37 weken dus. Als ze me vragen wanneer ik uitgerekend ben zeg ik ook dat de baby 1 november mag komen. Ik heb het ook wel een beetje gehad, om de haverklap erge rugpijn, last van mijn bekken, slecht slapen noem maar op en tot overmaat van ramp begint de misselijkheid ook weer terug te komen. En toch maar proberen te genieten he!
Ik kan niet wachten om dit kleintje in mijn armen te nemen. Nog even geduld, maar het einde is bijna in zicht!!!

Groetjes Marjanne

Wel vervelend dat jij echt klachten hebt..kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent eigenlijk.....

Oh dear, zit ik zo te zeuren? Het zijn niet echt klachten maar eerder zwangerschapsdingetjes die zo nu en dan voorbij komen zetten.....   En ik ben het denk ik zat dat ik mijn eigen lichaam uit moet lenen, ik zou ook wel weer eens een avondje gezellig een wijntje willen drinken of lekker op mjin buik slapen  of sporten! Ben nu eenmaal een beweeglijk typ en moet stapje terug doen nu, dat is voor mij best lastig

Nog 4 daagjes werken en dan begint mijn verlof, heerlijk!!!!

Alles was ok bij de vk, kindje groeit  goed (oh oh) haha en mag over twee weken weer terug komen!

Nog ff'ies gezellie met zijn 2 tjes dus!

Doeg

zeuren?? haha, neej hoor! Dat valt best mee. Ik denk dat elke vrouw het nu wel een beetje zat begint te raken hoor en dat mag ook wel toch na zo'n lange tijd. Net wat je zegt: je leent je lichaam uit en dat gaat behoorlijk vervelen. Ik drink geen alcohol dus daar heb ik geen last van maar ik zou ook wel weer willen eten wat nu verboden is en me weer leuk aankleden ipv die gekke zwangerschapsbroeken haha!

Ach de tijd gaat nu echt opschieten voor ons hier op het novemberforum dus klagen mag nu wel ff....zeker als het je echt gaat opbreken.

Maare...mag je niet meer sporten dan of gaat het gwn niet meer?
Ik doe nu 1 keer in de week aan zwangerschapszwemmen haha...echt leuk met die bolle buiken in het water. is maar een half uurtje les dus dat is wel weinig maar wel erg gezellig en misschien helpt het wel om alles soepeltjes te houden :)

Succes nog ffies :)

Gr angela

Zwangerschapsgym........

Maar wil straks weer lekker strreetdancen enzo!

Groetjes en toi toi voor de laatste paar weekjes

nou ik hoor ook bij de club, ben geloof ik de laatste van het forum... Nu 30 weken en 1 dag...

En ben ook aan het aftellen hoor!

Gabrielle ik heb het helemaal met je eens. Ik ben net als jij altijd een bezige bij en vrij actief. Maar moet nu echt rustig aan doen omdat ik niet meer kan. (mede door de pijn in mijn bekken) maar jeetje dat valt me echt zwaar.. Ik hou er niet van toe te moeten kijken en andere om hulp te moeten vragen.... Maar het moet nu toch echt.

En dat uitlenen van je lichaam vind ik precies degoede benaming.. Vind het erg frustrerend om nu al die leuke herft/winter mode in de stad te zien hangen. Zou zo graag weer gewoon willen zijn. En ook een normaal gesprek willen voeren. Valt het jullie niet op dat alle mensen die je tegenkomt alleen maar over je zwangerscahp beginnen?>? Ik beodel ik ben zo veel meer als alleen zwanger....

tja en sporten en op mijn buik slapen. Ik zou morgen wel wakker willen worden met weeen hoor!!!   Dan slaap ik morgenavond vast weer op minn   buik!!!

Nou genoeg geklaagd.... Van de andere kant zal ik het getrap in mijn buik echt heel erg gaan missen.. En het speciale gevoel van zwanger zijn. Het blijft toch erg speciaal allemaal!!

Succes he die laatste weekjes. (dan zal ik hier lijdzaam toezien hoe jullie straks allemaal al bevallen zijn en ik nog moet... als (bijna)laatst uitgerekende....)

liefs gridje

Terug
Bovenaan