Woeiiiiii, de 30 weken zijn behaald!

nou gridje je bent niet de laatste hoor ik ben morgen 30 weken hahaah

klagen wil ik wel even ben het soms zo zat pff niet slapen en gewoon niet alles kunnen doen en ik heb het idee dat ik eigenlijk nog zo veel moet doen maar ja nog een week of 10 dan is het voorbij ik denk dan kijk toen we net zwanger waren toen was 10 weken zo voorbij he !!!

wel spannend hoe het verder gaat met iedereen nu het wil niet zeggen dat de eerste ook als eerste gaat enzo vooral met de twins he is het heel anders !!!

nou wens iedereen de laatste loodsjes veel sterkte toe !!!!

zijn er nog dames die minder dan 30 weken zijn? anders ben ik de laatste hahaha

veel liefs cora

Yes, ook ik heb afgelopen vrijdag de 30 weken behaald.
Nu de laatste loodjes.

En zo zie ik het echt: krijg tegenwoordig last van mijn buik als ik teveel doe. Zie ertegenop om te moeten gaan werken (ben verpleegkundige).
Als de kleine beweegt weet ik soms niet waar ik het zoeken moet (au...)
Word soms zomaar emotioneel om niets (ja ja hormonen..)
Kan bijna niet wachten totdat de keizersnede wordt gepland, aan de andere kant begin ik dit nu ook wel weer eng te vinden. (brrrrrr.....)

Maar het meest ben ik nieuwsgierig hoe ons moppie eruit zal zien!!

Groetjes Renata.

Jeetje, zeg! Toen ik dit bericht voor het eerst las moest ik nog een paar weekjes. Maar inmiddels ben ik de 30 weken ookal weer gepasseerd. Het gaat zo snel!!! Wij weten dat dit onze laatste zwangerschap zal zijn en dat maakt me af en toe best emotioneel want het lijkt voorbij te vliegen..

Mams79

31wkn en 1 dag

Hallo allemaal,

Ik ben nu ook 30 weken zwanger. Ik heb wat berichten van jullie lezen en ben een beetje geschrokken. Ik merk dat heel veel van jullie de babykamer al af hebben. Ik heb altijd gehoord dat het 6 weken van te voren af moest zijn. Wij hadden zelf zoiets van o.k:  vierde week november uitgerekend dan zorgen we ervoor dat de kamer eind september af is. Dat is dus 8 weken van te voren.

Maar nu lees ik dat een paar van jullie het al af hebben en daarom de vraag: Zijn jullie vroeg of ben ik laat????

Dit wordt trouwens ons eerste kindje.

Haai,

zij zijn 34 weken zwanger van ons 1e kindje en hadden het kamertje direct na de vakantie al af (6 mnd).
Dat is  wel erg op tijd hoor, maar zo ben ik. Mag graag weten wat er komen gaat en het liefst doe ik alles zo goed mogelijk. Dus in de wetenschap dat het kindje met 24 weken al komen kan (en het ook kan overleven) wilde ik de kamer zsm afhebben. Is meer angst geweest als dat het moest.
Bovendien kon ik me toen nog enigszins voortbewegen, ik zou nu de kamer niet meer kunnen doen met de dikke buik.
Dus was puur voor innerlijke rust zeg maar. Vond het vooral ook leuk om er al mee bezig te zijn omdat je dan ergens naar toe leeft en er lekker mee bezig bent.
Bij een eventuele volgende heb ik er minder haast mee denk ik.
De baby kamer eerst de rommelkamer, ook dat zat mij niet lekker. En daarbij werd ik gek van alle rondslingerende babyspullen in huis, die wilde ik graag centraal en overzichtelijk hebben op één vaste plek.
Nou dat was het wel haha!
Succes met het kamertje! Groetjes

Onze babykamer is ook nog niet helemaal af. Ik ben gisteren maar eens begonnen met wassen, verder ben ik nog volop aan het naaien,(dekenhoesjes en lakentjes)  daar heb ik alleen 's avonds tijd voor, dus dat schiet niet zo op. En er moet nog een bodem in de wieg!! Dat is wel zo veilig.
Francien 33,5 dgn zwanger

Yes! Morgen 34 weken zwanger en vandaag is mijn verlof ingegaan! Heerlijk!!!
Ik loop al een week te schreeuwen dat ik de gordijnen etc. graag wil uitwassen en de kasten uitsoppen en de plantjes eens lekker verzorgen etc. etc.
Mijn man keek me van de week aan als of ik niet goed snik was geworden en zei: goh, dat ik jou dat mag horen zeggen! Ben je wel lekker verder, haha!

Verder allemaal leuke dingen gepland; Ikea, tuinland, intake gesprek, bezoekje gyn voor groeiecho, boel bezoekjes aan verloskundigen, een boel vriendinnetjes die volgende week terug komen van vakantie, écht super!

Met hoeveel weken mag je eigenlijk thuis bevallen, 37?

Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippie, morgen 35 wkn zwanger!
Dat gata snel hé, slik!
Vanmorgen bij gyn geweest voor groei echo.
Kindje is nu 2,5 kg en zal bij de geboorte 3,5 kg zijn.
Dat is mooi toch?
Nu lekker middag dutje doen (oud wijf)...

Gr. G.

Terug
Bovenaan