Woensag punctie

Lieve Belle en Nikki,

O , o wat is het spannend ....
Belle wat goed om te horen dat je na de terugplaatsing van afgelopen vrijdag nog  4 eskimootjes over hebt !!
Voor jou zijn de spannende weken ook aangebroken
Vanaf gisteren vind ik het wel extra spannend hoor, ik begin nu ook echt wel zenuwachtig te worden... toch nog tot vrijdag wachten, pffff !!
Bij onze vorige behandelingen in Leiden moest ik na de terugplaatsting op vrijdag de week erna op dinsdag al testen, dat zou dus morgen zijn..
In Gent wordt mijn geduld dus langer op de proef gesteld

Nikki, wat goed dat je al 14 eiblaasjes hebt en wees blij dat je geen klachten hebt !
Dat heeft niets met de hoeveelheid te maken hoor !!
Ook niet elk eiblaasje bevat altijd een eicel
Vanaf wanneer de eerste symptomen van overstimulatie zich openbaren heb ik geen idee maar in het ziekenhuis merken ze dat gauw genoeg met de controleechos
'Wanneer mag je weer voor een echo of ben je inmiddels alweer geweest ?

Ik ben benieuwd !!

Liefs, SunshineJo

Hoi Belle en Jo,

Spannend hoor, op het wachtbankje! Hopelijk wordt al de moeite en het wachten beloond!

Vandaag hebben wij de punctie ondergaan. Uiteindelijk zijn er 17 eicellen gevonden. De punctie duurde dan ook wat langer, maar was nog redelijk te doen.

Ik moet wel rust nemen in verband met dreigende overstimulatie. Weet het niet meer helemaal precies, maar een eventuele terugplaatsing kan in gevaar komen. Het advies was dan ook om rust te nemen en veel te drinken.

Omdat ik nogal een type ben dat denkt niet zeuren, gaat vanzelf weer over, ben ik toch maar in de ziektewet gegaan om mezelf te beschermen. Als ik eenmaal op het werk ben, is de kans groot dat ik toch mezelf voorbij hol. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Ik wil achteraf mezelf niets kunnen verwijten

Als er bevruchting is opgetreden en als de terugplaatsing door kan gaan (wat nu dus nog best onzeker is), zal dat in ieder geval vrijdag pas zijn, omdat ze mijn eierstokken rust willen geven.

Meiden, heel veel succes met wachten en ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes,
Nikki

Lieve Nikki,

Héél verstandig van je om in de ziektewet te gaan. Als er overstimulatie dreigt moet je zeker geen risico nemen
Houd je maar goed aan het gegeven advies, al kan ik je er niet uit ervaring advies in geven, en doe het rustig aan
Vrijdag wordt dus voor ons allebei een spannende dag ?
Weet je morgen of en zo ja, hoeveel bevruchtingen je hebt ?
Ook weer een spannende dag maar wel weer een stapje dichterbij de vervulling van je droom
Bij mij nog steeds geen  'ontwikkelingen' maar ik word met de dag zenuwachtiger...
pff, nog 3 nachtjes slapen...

Veel sterkte met het bijkomen en laat je ons weten hoeveel bevruchtingen er zijn ?

Liefs,
Jo

Hoi Sunshine Jo en Nikki,

Wat een prachtige score, 17 eitjes. Daar moet toch iets het van gaan doen! En idd lekker rustig aandoen, ze zeggen het niet voor niets.

Het is voor jullie allebei vrijdag erg spannend. Ik hoop op goed bericht.

Vrijdag zit voor mij pas week 1 erop. Het valt me nog wel mee maar de dagen gaan wel langzaam voorbij, ben ook erg moe, komt vooral doordat ik slecht slaap maar kan ook komen door de progestan. Maakt niet uit waardoor het komt het is gewoon vermoeiend.

Hou vol nog even allebei!

Groetjes   Belle

Hoi Belle, Jo en Nikki

Spannend allemaal he. Jo je bent bijna bij testdag, ik zal hard voor je duimen dat het goed blijft gaan. Belle, je moet nog een weekje in de wacht blijven, ook voor jou succes en ik zal ook voor jou duimen. Nikkie, succes met de terugplaatsing, met 17 eitjes moeten er toch een aantal geweldig bevrucht zijn.
Ik zelf ga pas in mei/juni verder, lees maar bij mijn stukje. We wachten eerst een aantal onderzoeken af naar herhaalde miskramen.

Liefs

Lydia

Lieve meiden,

Zojuist gebeld door het ziekenhuis. Van de 17 eicellen zijn er maar 3 bevrucht, waarvan de kwaliteit ook nog matig is. Voel me zo rot. Heb eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in deze poging. Waarschijnlijk worden er morgen 2 teruggeplaatst, in verband met de matige kwaliteit. Wat wil deze matige kwaliteit eigenlijk zeggen?

Weet het even niet meer. Maar, morgen is weer een nieuwe dag!

Groetjes,
Nikki

He Nikki

wat een vreselijk nieuws!!!
Ik had net als Lydia toch wel iets meer verwacht (jij natuurlijk ook). Hebben de artsen een idee waardoor het komt? Wellicht te veel eitjes of zo?
Ik zou zeker voor 2 terugplaatsingen gaan en ook uit iets matigs kan iets heel moois komen!! Dus houd wel moed! Want ook hele mooie eitjes/ bevruchtingen gaan mis dus dat zegt ook niet alles!

Houd moed en zet hem op morgen!!

Gaat het nog wel een beetje met de dreigende overstimulatie, heb je er veel last van?

Heel veel succes,

Liefs, Belle

Lieve Belle,
Ik wil jou ook even heel veel sterkte wensen voor je laatste weekkie
Voel je je al beter of nog veel klachten ?
Nu maar hopen dat het bij jou positief afloopt, ik had helaas geen geluk

Liefs, Jo

Terug
Bovenaan