Lieve Belle en Nikki,
O , o wat is het spannend ....
Belle wat goed om te horen dat je na de terugplaatsing van afgelopen vrijdag nog 4 eskimootjes over hebt !!
Voor jou zijn de spannende weken ook aangebroken
Vanaf gisteren vind ik het wel extra spannend hoor, ik begin nu ook echt wel zenuwachtig te worden... toch nog tot vrijdag wachten, pffff !!
Bij onze vorige behandelingen in Leiden moest ik na de terugplaatsting op vrijdag de week erna op dinsdag al testen, dat zou dus morgen zijn..
In Gent wordt mijn geduld dus langer op de proef gesteld
Nikki, wat goed dat je al 14 eiblaasjes hebt en wees blij dat je geen klachten hebt !
Dat heeft niets met de hoeveelheid te maken hoor !!
Ook niet elk eiblaasje bevat altijd een eicel
Vanaf wanneer de eerste symptomen van overstimulatie zich openbaren heb ik geen idee maar in het ziekenhuis merken ze dat gauw genoeg met de controleechos
'Wanneer mag je weer voor een echo of ben je inmiddels alweer geweest ?
Ik ben benieuwd !!
Liefs, SunshineJo
O , o wat is het spannend ....
Belle wat goed om te horen dat je na de terugplaatsing van afgelopen vrijdag nog 4 eskimootjes over hebt !!
Voor jou zijn de spannende weken ook aangebroken
Vanaf gisteren vind ik het wel extra spannend hoor, ik begin nu ook echt wel zenuwachtig te worden... toch nog tot vrijdag wachten, pffff !!
Bij onze vorige behandelingen in Leiden moest ik na de terugplaatsting op vrijdag de week erna op dinsdag al testen, dat zou dus morgen zijn..
In Gent wordt mijn geduld dus langer op de proef gesteld
Nikki, wat goed dat je al 14 eiblaasjes hebt en wees blij dat je geen klachten hebt !
Dat heeft niets met de hoeveelheid te maken hoor !!
Ook niet elk eiblaasje bevat altijd een eicel
Vanaf wanneer de eerste symptomen van overstimulatie zich openbaren heb ik geen idee maar in het ziekenhuis merken ze dat gauw genoeg met de controleechos
'Wanneer mag je weer voor een echo of ben je inmiddels alweer geweest ?
Ik ben benieuwd !!
Liefs, SunshineJo