Woensag punctie

Lieve Belle,

Van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend goed nieuws! Het is jullie zo gegund! Hoe voel je je? Heb je al zwangerschapsklachten?

Groetjes,
Nikki

Lieve Belle,

Wat FANTASTISCH !!!
Ik ben zo blij voor jullie.... eerst was ik al bang dat ook jij een negatieve uitslag had gehad omdat er geen berichtje van je verscheen maar integendeel...
Ik begrijp heel goed dat je nog niet durft te genieten maar....dat moment komt en dan is er nog TIJD genoeg !
Gefeliciteerd, ik ben echt  héél blij voor jullie
Nu maar hopen dat ik, en vele andere wanna-be-moms snel zullen volgen
Woensdag hebben we gesprek in Gent als evalutie van deze poging en eind van de maand mogen we alweer beginnen met de eskimootjes
Duim je ook voor ons ?

Nikki, wat gek dat jij moet stoppen met de Progestan. Ik had nu in Gent, net als vorige keer in Leiden, tot aan de 1e echo met Progestan door moeten gaan (mits de uitslag dus positief zou zijn geweest)
Maar ik begrijp dat jij morgen al mag stoppen en dan volgende week maandag pas mag testen...brr, spannend !!
Nu maar hopen dat jij net zulk goed nieuws brengt als Belle

Liefs, SunshineJo

Hé meiden,

heel erg bedankt! En natuurlijk blijf ik voor jullie en de andere meiden  duimen!

Maar het is zo spannend. Heb nog niet echt klachten. Vorige week voelde ik me wel wat duizelig als ik sneller omhoog kwam dat is nu weer over verder voelde ik vandaag buikpijn (en dat kan in de 5+6-de week). Zou wel blij zijn als ik een week of 14 was dan is de ergste spanning wrs voorbij.

Heel veel succes allebei en hoop dat jullie ook snel   positie mogen testen.

liefs, Belle

Hoi meiden,

Zit er momenteel helemaal doorheen. Denk namelijk dat onze eerste poging niet is gelukt. Mijn afscheiding is donkerder van kleur -> neigt naar lichtroze. Dit had ik zonder de hormonen ook altijd een paar dagen voordat ik ongesteld werd. Geen goed teken dus. Voel ook niets wat op een eventuele zwangerschap kan duiden; geen zere borsten, niet vermoeid, geen gevoel van zwangerschap. Ik hoop dat iemand zegt, dat de kleur afscheiding van de medicijnen of zo kan komen, maar eigenlijk weet ik het antwoord wel…..

Groetjes,
Nikki

Hoi Nikki,

hoe is het met je?

Geen symptonen zegt niets, ik was alleen een beetje duizelig en verder niks. Nu af en toe buikpijn en zo nu en dan gevoelige borsten.

Ik duim nog even voor je!

Groetjes Belle

Hoi Belle,

Helaas zijn de RD precies twee weken na de terugplaatsing gearriveerd. Alsof zich niets heeft afgespeeld in mijn lichaam.

Maar gelukkig heb jij deze maand wel goed nieuws gebracht! Hopelijk volgen wij snel.

Groetjes,
Nikki

PS: heb overigens ook nog een stukje geschreven bij het berichtje van Jo

Terug
Bovenaan