Woensag punctie

Hoi meiden,

Gisteren hebben wij de terugplaatsing gehad van 1 embryo. Er was er toch nog 1 doorontwikkeld (beetje trage celdeling). Of de andere twee emmy’s helemaal niks meer waren, weet ik eigenlijk niet. Normaal ben ik scherp genoeg om dit soort dingen gelijk te vragen, maar in dit traject komen dit soort vragen pas later bij me op.

Ook mijn bloed is weer onderzocht en dit was iets verslechterd ten opzichte van afgelopen dinsdag in verband met die dreigende overstimulatie. Hier had ik niet op gerekend, omdat ik nagenoeg geen klachten heb. Maar ja, we zullen wel zien en we hopen er het beste van.

Jo, nogmaals heel veel sterkte in de komende periode!

Belle, hoe is het op het wachtbankje? Spannend hoor! Hopelijk breng jij ons volgende week goed nieuws.

Lydia, las je stukje op jouw topic. Lekker even rust tot 11/19 februari. Geniet ervan!

Groetjes,
Nikki

Hoi Belle!

Wat fijn om weer eens te lezen hoe het met je gaat! Het is al weer een tijdje geleden....
Ik las dat je nu weer op het wachtbankje zit. Gaat het nog een beetje? Wanneer is je NOD? Ik hoop dat het deze keer iets moois oplevert. Ook jij wacht al lang genoeg!
Hier ook nog steeds niets. Weer vol in het traject van IUI 5. MOrgen FM en pregnylinjectie en dan vrijdag de inseminatie. Het valt me deze keer allemaal erg zwaar. ook omdat de laatste IUI eraan zit te komen. Ze gaan er maar 6x voor en dan wordt het IVF.
Ach, in ieder geval zal ik voor je duimen en ooit moet het toch een keertje lukken! Succes met wachten en tot snel!

Ook de rest: sterkte en succes met de hele ratteplan!

Liefs,

Ginger

Hallo meiden,

tja, reuze spannend hier.
Vorige week ging nog wel maar nu de test datum dichterbij komt krijg ik toch ook wel de kriebels. Ben soms een tikkeltje hyper.

Ginger, lief dat je even een berichtje achterliet!
spannend hoor je vijfde IUI. Er zijn mensen die ook van de zoveelste poging zwanger worden.
Alhoewel mijn gyn in België zei, dat wanneer het na een paar keer niet gelukt was zij altijd over stappen op IVF. Dus daar verschillen de gyn's van mening over.

Ik duim voor je dat het deze keer raak mag zijn.

Nikki, hoe voel jij je op dit moment op het wachtbankje? Is de spanning nog een beetje uit te houden? Heel veel sterkte!

Groetjes Belle

Lieve Nikki en Belle,

Ik ben weer een beetje tot rust aan het komen. De menstruatie is 4 dagen na het stoppen met de Progestan eindelijk op gang gekomen dus nu is alles definitief VOORBIJ voor deze poging
Ik had nog steeds een beetje hoop omdat ik niet wist hoe lang het kon duren voor de menstruatie op gang zou komen.. nou , tot 8 a 10 dagen na het stoppen met de Progestan....
Nu ik alles weer een beetje op orde heb in mijn hoofd, ben ik zooooo benieuwd hoe het met jullie gaat !!
Belle, jij hebt vrijdag zeker je test ?
Pff, houd je je zenuwen nog een beetje onder controle ?

En jij Nikki, alles weer rustig in je buik maar nu onrustig in je hoofd zeker ?
Ik ben benieuwd of je je al beter voelt
Ik hoop toch zo dat je embryootje lekker blijft zitten want je ziet het,  Excellente Embryo's geven óók geen garantie op een zwangerschap

Veel sterkte en ik hoop snel positief nieuws te lezen

Liefs,
Jo

Hoi meiden,

De eerste wachtweek zit er bijna op. Zou graag willen dat we twee weken verder zijn. Af van deze onzekerheid. Het gaat op zich wel hoor. Ben gewoon weer fulltime aan het werk, dus genoeg afleiding. Heb geen klachten, dus ik ga ervan uit dat die dreigende overstimulatie bij het dreigement is gebleven. Thuis zitten is niet echt aan mij besteed, wetende dat er veel werk ligt te wachten.

Vraagje: stel dat het niet gelukt is, wordt je dan pas ongesteld wanneer je stopt met de progestan? Zo ja, dan hoef ik me eigenlijk pas na dinsdag (laatste dag gebruik progestan) zenuwachtig te maken.

Tja…eigenlijk is het maar gewoon afwachten.

Belle, wanneer mag / ga je testen? Duim zo voor jullie dat je positief test!!

Jo, goed dat je weer wat rust hebt gevonden. Hoe is je man eronder? Hebben jullie steun aan elkaar?

“Spreek” jullie snel!

Groetjes,
Nikki

Lieve Belle en Nikki,

Jullie spanning is ongeveer bij mij voelbaar... Belle, heb je vandaag je testdag gehad ?
Ik hoop zó iets positiefs van je te lezen...er staat nog niets op het forum maar of dit goed of slecht nieuws is... ik leef met je mee !!

Nikki, voor jou nog een paar daagjes. Je mag al vroeg testen, zo was dat bij mij in NL ook (vr tp - di test), in Belgie was het nog 3 dagen langer wachten (vr. tp - vr. test)
Je vroeg over het op gang komen van je menstruatie na het stoppen met Progestan:
De eerste keer werd ik al op zondag ongesteld na het stoppen op vrijdag ervoor , geen tussentijds bloedverlies gehad.
Nu de laatste keer kwam het pas dinsdagmiddag op gang na het stoppen op vrijdag.   Ook tussentijds geen bloedverlies gehad en dat was volgens de vroedvrouw in Gent een goed teken. Helaas bleek dit dus anders te zijn, tóch niet zwanger

Er kan dus eerder bloedverlies optreden en dat zou geen goed teken zijn maar hoeft nog geen negatieve test te betekenen. Hier kun je dus eigenlijk ook niets mee
Na het stoppen met Progestan kan het dus nog tot  8 a 10 dagen duren  voor je menstruatie doorzet. Dat wist ik niet dus ik heb dinsdagochtend gebeld of zelf testen misschien verstandig was...
Dat zou pas  moeten als  10 dagen na het stoppen de menstruatie nog niet zou zijn doorgezet
Helaas, testen bleek dinsdagmiddag niet meer nodig !

Nu vestig ik alle hoop op jullie meiden
Belle ik kijk uit naar goed nieuws en Nikki ook voor jou. Mag je dinsdag zelf testen of is het een bloedtest ?

Veel sterkte dit weekend

Liefs,
Sunshine Jo

Hoi meiden,

Hoop zo goed nieuws te horen van jou, Belle!

Mijn eerste wachtweek zit erop. Ik mag dinsdag nog niet testen hoor Jo. De dag van de punctie ben ik ’s avonds gestart met progestan. Dit gebruik ik twee weken. Dinsdag a.s. dus voor de laatste keer. Indien er nog geen menstruatie te zien is, mag ik volgend weekend zelf testen. Maandag 11-2 de bloedtest en dinsdags de uitslag. Spannend!

Groetjes,
Nikki

Hoi meiden,

Yes! De bloedtest van vrijdag is ........ positief!

Ik ben zwanger! Met een hcg waarde van 143.8 dus prima!

Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan,het risico blijft groot. ik vind het nog wel moeilijk om er nu  al echt van te genieten.Maar  ik vind dit iig heerlijk om eens te mogen schrijven.

Hoop dat jullie me snel mogen volgen.

Nikki, heel veel succes in deze laatste week.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan