wonderwomen

nou hier issie dan hoor...
ons eigen draadje tussen alle losse draadjes door!

hier kunnen we samen bijkletsen, onze NOD's bijhouden en eventuele afspraken met de gyn of nog beter met de verloskundige aan elkaar doorgeven...

waarom wonderwomen?
ik dacht dat dit wel een geschikte naam was.. allemaal meiden die graag ook een wondertje in hun armen sluiten, maar waarbij het door 1 of meerdere miskramen niet gegunt is...

op naar de eerste 700 berichtjes!
liefs Carina

laat ik maar gelijk beginnen met een kort verhaaltje over hoelang we nu bezig zijn ed.

januari 2007 hadden we het goede voornemen om te stoppen met de pil.
1 juni testte in positief van ons eerste gupje.. 11 augustus was de eerste miskraam een feit.

de andere 2 miskramen zijn nog maar kort geleden. de laatste was anderhalve week terug.

2 april mag ik weer naar de gyn om verdere onderzoeken te starten. Het chromosomenonderzoek loopt al. eins mei verwachten we daar de uitslag van.

oja.. ik ben 29 jaar en mijn vriend 27. we wonen in het mooie zeeland, waar we een huis aan het opknappen zijn. het was een tpye bouwval gezocht, maar nu is de benedenverdieping op wat kleine dingen na klaar...

groetjes!!!

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
1-4
2-4   Carina afspraak met de gyn om 11 uur.
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
8-4
9-4
10-4
11-4
12-4
13-4 Carina rond deze tijd NOD. moet nog eens tellen hoeveelste ronde inmiddels
14-4
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

Hoi hoi,

Dan sluit ik me hierbij aan bij het nieuwe lijntje en hopelijk volgen er meer.

Wat leuk, ik woon ook in zeeland. Welk eiland woon je carina? Ik op tholen.

Ik ben al 38 en vraag me soms af of ik het nog wel moet doen, gezien mijn leeftijd maar het verlangen naar een baby met mijn nieuwe partner is gewoon erg groot. Een bezegeling van onze liefde en gewoon nog 1 x zo'n kleintje te mogen verzorgen lijkt me heerlijk. Na de miskraam is deze wens nog sterker geworden. De datum van mijn nod is nog vaag maar zal ik zeker volgende maand kunnen invullen...tenzij....haha.

hey,

Ben benieuwd hoe lang dat duurt 700 berichtjes haha.
Maar wel leuk om nog even te lezen wie, wat en waar....

Nou zal ik ook eens 'voorstellen'. Marije dus, 29 jaar (ieks biiijjjna 30, nog 2 weekjes), woon in Drenthe. We hebben al 2 jongens (3,5 en 2) en zouden heel graag nog een 3e kleintje in ons gezin verwelkomen.
Toen ik zwanger was van de jongste kon de oudste pas een maand voor de bevalling lopen dus we hadden wel altijd gezegd: de jongste moet minimaal kunnen lopen voor we er weer aan beginnen . Daarna ook nog even gewacht, maar toen we eenmaal de knoop hadden doorgehakt.... was ik de eerste maand al zwanger! Kon het niet geloven, wat een mazzel zeg. Voelde me op en top zwanger. Op 31 december opa&oma nog vertelt dat er een 3e kleinkind aan kwam en op 2 januari die zeer ontnuchterende echo met ons kleintje zonder hartslag. De curettage 2 weken later en nu zitten we alweer dik 10 weken verder en wacht ik dus nog steeds op mijn ongi.
NOD ik zou het niet meer weten dus voor even.

1 april (is potdorie een kwartaal na de echo!) weer naar de gyn en dan zien we wel hoe nu verder.... ik gok op een kuur om de boel weer op gang te krijgen. Ben er ook wel aan toe dat dat weer gaat gebeuren hoor (heb stiekum met een pukkel op komst hoop dat ik toch nog eerder ongesteld word ).

Nou ja eigenlijk allemaal dingen die jullie al wel wisten geloof ik.... maar staat het maar op  1 plek.

groetjes,
Marije

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
1-4   Marije afspraak met de gyn om  13.45 uur
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
8-4
9-4
10-4
11-4
12-4
14-4
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

Nou dames,

Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik lees wel vaak op het forum zwanger worden, maar voel me er vaak niet helemaal thuis.
Nog even kort, want de meeste kennen me vast nog wel:
Ik ben Keesje, 37 jaar. Mijn oudste zoon is 5,5, de jongste is in februari op 2,5 jarige leeftijd overleden. Ik heb in december 2006 een miskraam gehad (die wijt ik zelf aan stress en verdriet) en in december 2007 heb ik met bijna 12 weken een 2e miskraam gehad.
We willen graag nog een derde. Ik ben nu stiekem aan de ovulatietesten(mijn man wil dat eigenlijk niet, die heeft zoiets, we zien wel), en ach, hij hoeft niet te weten dat ik zo 1x keer in de maand perse die avond even wel sexen.
Ik was voor het eerst 5 weken na mijn curettage ongesteld, toen weer precies na 4 weken (ook ovulatie precies na 2 weken), maar deze maand zaten er 17 dagen tussen, dus ja ik heb mijn nod ingevuld, maar of ie helemaal klopt, geen idee.
Ik voel me wel heel positief, net alsof er een knop in mijn hoofd is omgegaan die zegt: nu ben je er pas echt aan toe. Vast onzin, maar zo voelt het. Nu maar hopen dat zaadje en eitje dat ook voelen.
Lijkt me leuk om met jullie te kletsen. Spannend al jullie bezoeken aan de gyn. Oh ja, wij hebben ook nog een erfelijkheidsonderzoek lopen waarvan ik toch binnenkort wel een uitslag verwacht, dus hopelijk komt daar niets uit en kunnen we 2x miskraam gewoon wijten aan domme pech.

groetjes, meiden,

keesje

PS ik ga geen rondes tellen, dat maakt me alleen maar depressief.

wonderwomen kalender:

28-3
29-3
30-3
31-3
1-4   Marije afspraak met de gyn om  13.45 uur
              Misschien NOD Keesje (is precies 14 dagen na eisprong)
3-4
4-4
5-4
6-4
7-4
8-4
9-4
10-4
11-4
12-4
14-4
15-4
16-4
17-4
18-4
19-4
20-4

Hallo dames,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik zal me even voorstellen. Ik heet Jessica en ben 31 jaar. We hebben een hele mooie dochter die eind mei alweer 3 wordt. Okt 2006  heb ik een bbz gehad, okt 2007 een missed abortion en nu zitten we alweer in ronde 4 of 5 volgens mij. Bij de andere zwangerschappen was ik zo zwanger en nu duurt het (in mijn ogen) te lang. Afgelopen weekend ben ik ongesteld geworden, terwijl ik 4 dagen overtijd was. Puur omdat ik me druk maakte of ik ongesteld zou worden ja of nee.

Het is zo frustrerend dat mensen om je heen zwanger worden/zijn. Maar volgens mij delen we allemaal die gevoelens. Leuk dat we elkaar op de hoogte houden van alles..

Ik heb misschien wel een raar vraagje, normaal gesproken is de eisprong op dag 14, we doen het  rond die periode om de dag, dag voor en na dag 14, maar geen resultaat. Ik wil eigenlijk niet aan de ovulatie testen om het nog een beetje "leuk" te maken/houden zeg maar. Hebben jullie tips? Alvast bedankt.

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan