wonderwomen

Hoi   Marije,

Ik heb de afgelopen maanden netjes een cyclus gehad van 28 dagen, na mijn curratage was ik na 33 dagen ongesteld en daarna was het 28/29 dagen.Dus gelijk weer vrij normaal. We blijven voorlopig maar om de dag klussen en dan moet het toch wel een keer raak zijn, lukt ook niet altijd maar probeer mijn vriend wel in de stemming te krijgen als ik mijn vruchtbare dag eraan zie komen :)
Ik heb je al vaker gezien op het forum en begreep dat je na je curratage nog niet ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Moet je nu nog terug voor controle?

Ik ga gewoon de komende weken voor ons allemaal duimen.Ik lees dat er al 1 zwangere is onder ons. Wonderen bestaan dus toch nog. Ik kan me voorstellen dat je constant in angst zit of het wel goed gaat..

Corina, volgens mij ben ik jou ook aleens vaker tegen gekomen. Ik begrijp dat je nu voor de 3e keer een miskraam hebt gehad. Heftig hoor. Hoop dat er binnenkort voor jou ook een wondertje komt. Gaan ze nu verder nog onderzoeken doen bij je?

Volgens mij is mijn NOD 19 of 20 april als ik uit ga van een normale cyclus. Maar wie weet loopt tie nu weer anders. We gaan dus maar weer vrolijk klussen vanaf   nu hihi.

Liefs Jessica

ja jessica.. heb nu de derde miskraam voor mijn kiezen gekregen.
weet nog neit zo goed wat ik er allemaal mee aan wil.

wat ik wel weet is dat we nog steeds dolgraag een kindje willen. wat ik voel nu is een sterk gevoel dat er iets goed mis is. en dat het er voor ons misschien wel medisch niet eens in zit.

hoe ik aan dat gevoel kom? geen idee.. hoe kom je ervanaf?

ik ga de molen verder in.. laten we hopen op goed nieuws!
groetjes Carina

quote: jessica1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 20:55:02'));

Hoi   Marije,

Ik heb de afgelopen maanden netjes een cyclus gehad van 28 dagen, na mijn curratage was ik na 33 dagen ongesteld en daarna was het 28/29 dagen.Dus gelijk weer vrij normaal. We blijven voorlopig maar om de dag klussen en dan moet het toch wel een keer raak zijn, lukt ook niet altijd maar probeer mijn vriend wel in de stemming te krijgen als ik mijn vruchtbare dag eraan zie komen :)
Ik heb je al vaker gezien op het forum en begreep dat je na je curratage nog niet ongesteld bent geworden. Kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Moet je nu nog terug voor controle?
Liefs Jessica

Hoi,

Klopt idd nog niet weer ongesteld geworden en de curettage is nu bijna 11 week geleden.... staat een afspraak bij de gyn voor as dinsdag en dat zal wel weer een fijne inwendige echo zijn met dan waarschijnlijk een kuurtje om de boel op gang te brengen. Hoop dat het nog vanzelf komt, zo'n kuur is toch weer een noodgreep en voor hetzelfde geld is je lijf daarna nog steeds van slag en zit je na een aantal weken weer (plus de jongste krijgt nog 1x per dag bv en bij zo'n kuur zou ik daar mee moeten stoppen.... op zich niet zo heel erg, maar zou graag zelf stoppen en niet omdat het MOET)

groetjes,
Marije

En in het kader van we mogen ook best met z'n allen lekker flauw doen.... idols 2008/2009!!!!

Ja ja, ik heb het lang stil gehouden, maar ja hoor, ik ben geselecteerd voor de voorrondes van Idool 2008-2009 !

Daar schrikken jullie van hé ! Ik zing inderdaad vaak in mijn vrije tijd. Maar aangezien ik nogal bescheiden ben over mijn zang talent verkoos ik dit niet overal rond te bazuinen.

Maar nu ik geselecteerd ben kan mijn enthousiasme niet meer op !

Spannend hoor.........

De opname die ik instuurde voor de selectie wil ik jullie natuurlijk niet onthouden en kan je beluisteren via de link onderaan te klikken ! Het nummer kent iedereen wel:

Still loving you van The Scorpions. (inderdaad geen Novastar of Zornik, maar daar heb ik de stem niet voor)

Bij deze om alvast het nummer nog beter te leren
kennen zodat jullie mij straks volledig kunnen helpen
en toejuichen

http://www.irlmeier.de/bird.swf

Ik reken op jullie steun ! Bedankt

groetjes,
Marije

Jaaaaaa dan mag ik natuurlijk niet ontbreken. Ikke ben 31 jaar, sinds juni vroig jaar gestopt met de pil, 14 dec. erachter gekomen dat ik zwanger was, blij blij blij. Eerste week januari echo: baby te klein, de week erop: hartje gestopt en gaan vloeien. 1 februari cur. Niet meer ongesteld geworden en een raar voorgevoel.... en jawel een positieve test. De gyn zei dat het nog van oud hormoon kan zijn en over twee weken mag ik weer testen. Ondertussen ben ik al aan het groeien, dus stiekem doe ik dit weekend weer een test!!!
Kan nog niet echt een agenda invullen, hoop binnenkort in te kunnen vullen wanneer we een echo gaan maken!!!!
Over twee weken gaan we trouwens lekker op vakantie!!!!
Hee tot schrijfs!

Liefs Dattig

HAHAHAHAAA marijke gek wijf! ik was echt serieus nieuwsgierig en dan krijg je dit! hihi geniaal!
ik denk dat we alvast kaartjes moeten reserveren voor de live-shows!!

Hallo allemaal,

Ik ben Wanda, en kwam 4 weken geleden toevallig op deze site terecht.
En ondertussen lees ik dus al 4 weken jullie verhalen mee, en ondertussen weet ik al veel van jullie, maar jullie nog niks van mij.
Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik hier ook even mijn levensverhaal in het kort opschrijf(typ).

Ik ben dus Wanda 28 jaar en ben in juli 2003 gestopt met de pil.
Meteen erg onregelmatig, was niet te peilen, soms 38 dagen, maar ook uitschieters van 50 dagen....
In mei 2004 doorgestuurd naar gyn. allerlei testen gehad en uiteindelijk kwam eruit dat ik te kleine eitjes heb om bevrucht te kunnen worden.
Dus doorverwezen naar de i.v.f.   1e i.v.f. poging gehad in maart 2005 en gelukkig meteen zwanger!
En het waren er nog 2 ook! Alles verliep eigenlijk heel voorspoedig tot die ene dag in augustus...
27 augustus zouden we gaan trouwen, maar die dag kreeg ik vroegtijdige weeen en zijn Nick* en Noah* geboren met 24 weken.
Helaas ook na een paar uur te hebben geleefd overleden.

Na 3 maanden kwam ik er achter spontaan zwanger te zijn geraakt, heel streng in de gaten gehouden in het ziekenhuis, en met 42 weken is op 19-08-2006 onze dochter Evi geboren! Een flinke meid van bijna 9 pond!!

In augustus 2007 weer gestopt met de pil om hopelijk weer spontaan zwanger te kunnen raken (was tenslotte al 1 keer meer gelukt).
En ja hoor 15 Januari 08 testte ik positief! Ons geluk kon niet op, maar helaas kwam ik er   achter dat het hartje met 11 weken gestopt was en ben met 12 weken gecurreteerd(6 maart jl.)

Dit kwam heel hard aan, ben er nog steeds heel verdrietig over en ook het verdriet van onze zoontjes kwam daarmee weer naar boven....

Gelukkig heb ik een gezonde dochter rond lopen, en die geeft me heel veel troost.
Mag mezelf al heel gelukkig prijzen want velen van jullie hebben dat dus(nog) niet...

Dit was zo"n beetje mijn verhaal. Beetje lang verhaal geworden

Hoop nog veel verhalen met jullie te mogen wisselen en vooral veel positieve berichten te mogen lezen!

Veel liefs Wanda

Terug
Bovenaan