wonderwomen

Hoi meiden,

Zoals ik Petra beloofde:
ik ben zwanger. Ik hier natuurlijk verteld dat we zouden stoppen met zwanger proberen te raken. We zijn weer braaf condooms gaan gebruiken, maar ja, op vakantie hebben we die dingen dus niet gebruikt en je raadt het al: zwanger!
Ik denk dat het nu rond de 5 weken is, ik heb het dus hier op het forum verteld, maar verder proberen we het zolang mogelij voor ons te houden. We willen net als vorige keer een vlokkentest laten uitvoeren ,dus proberen we het nieuws geheim te houden tot de uitslag, die rond de 14 weken komt. pfff, duurt nog heel lang dus. Maar goed voor je het weet is het november.
Ik voel me goed, ben helemaal niet angstig dat het misgaat. Heel vreemd. Vorige keer was ik vanaf dag 1 bang en nu helemaal niet. Mijn man vindt dat ik te veel reken op een goede afloop. Hij heeft meer de houding: het gaat vast fout, verheug je nergens op. Maar ja, waarom was ik vorige keer bang en nu niet?
heb nog geen kwaaltjes, alleen wat gespannen borsten, maar verder helemaal niets! Dan denk je weer: oh is dat wel goed. Maar bij mijn jongens had ik ook weinig last, wat moe (ernstig moe bij de oudste) en af en toe wat misselijk maar verder niets.
Ik ga wel de vk bellen vanmiddag, ik mocht om de 2 weken een echo hadden ze vorige keer beloofd, maar of ik dat echt wil. Ik weet het niet. Ik wil wel snel bevestiging zien. Maar ik wil wel een hartje zien kloppen en ik denk niet dat ik met rond de 6 weken al een hartje kan zien, dus liever over 2 weken een echo dan komende week al.
Ik ben het forum altijd wel blijven lezen, maar deed meer mee met het geklets, ik moest alles een plekkie gaan geven, maar vanaf nu zal ik me wel weer wat vaker laten zien. Al meld ik me pas bij mei-moeders aan als ik 14 weken ben. De vorige keer werd ik altijd naar en bang  van alle meldingen van miskramen. Daar ga ik me nu wel voor beschermen.

groetjes, keesje

Wauwerdewauw wat leuk is dit!

Ik ben zo blij voor je en heerlijk dat je er een goed gevoel bij hebt. Dit is zo herkenbaar. Ik had dat namelijk net zo wat jij beschrijft. De keer in januari met de mk was ik ook bang vanaf dag 1. Ik voelde gewoon dat er iets niet klopte! En deze keer, totaal niet he. Wel af en toe twijfels maar dat is wel normaal. Maar toen ik ontdekte dat ik zwanger was heb ik mijn vriend gebeld met de mededeling dat dit kindje goed zit en blijft zitten hahaha. Ik wist gewoon dat het dit keer goed zou gaan. Oke we zijn er nog niet maar de mk tijd is lang voorbij bij ons. Goh Kees wat gaaf joh, ik zit hier echt te jubelen.

Enne als je ons zoekt om het grote nieuws daar te droppen dan zitten we gewoon bij het novemberforum onder Forumhoppers, ideetje van dattig haha. Nou ik hoop je toch vaker te spreken en je weken gewoon lekker bij te houden hiero, echt superspannend en leuk hoor. Ik wist het wel....ontspanning en het laten gaan....het is HET middel volgens mij hoor!!! Jij bent wederom een bewijs hihi.

Geniet er van meid en die kwalen....laat ze lekker wegblijven, heerlijk juist.

Groetjes en een knuf vanuit zeeland.

joepie!!!
gefeliciteerd keesje!!!

ik had dat ook hoor.. het voelde gewoon gelijk goed deze keer.. en ben morgen alweer 16 weken zwanger. dus je ziet dat het kan!

ik had mijn eerste echo ook met 7 weken en niet met 6. gewoon omdat ik meer kans wilde hebben dat het hartje klopt. en toen heb ik ook iedere 2 weken een echo gehad. nu is het alweer 4 weken geleden dat ik de laatste echo heb gehad.. nog 4 en dan de 20 weken echo. deze weken vind ik wel lang duren hoor!

nou meid geniet ervan! ennuh geheimhouden tot de 14 weken.. pfff wat een taak!
als je geluk hebt kun je je buikje wel verbergen... maar als je Carina heet, dan ziet iedereen het met 11 weken al!

groetjes

Hoi Carina,

Wat schiet jouw zwangerschap alweer op!

Ik heb nu net een afspraak gemaakt voor over 2 weken een echo, dan ben ik een week of 7-8 en dan is het hartje goed te zien.Meerder echo's kon wel, maar dan moest er een excuus verzonnen worden voor de verzekering. Hoe is dat bij jou opgelost?
Nou dat buikje? Ik heb een enorme buik van mezelf, dus ik ga het in ieder geval proberen. Vorige keer kon je het ook niet echt zien, als je het wist misschien, maar de mode is nog steeds tunieken en daar heb ik er best wat van, dus dat gaat wel lukken (hoop ik), broeken vormden toen wel een probleem.
Maar vorige keer wist niemand dat ik zwanger wilde raken en nu blijft iedereen het vragen, zelfs als je aan hebt gegeven er niets meer aan te doen. Toch weer na de vakantie als die vragende blikken van collega's: en... heb je nieuws?

@ Petra, wat een ontzettend lieve reactie van jou, dank je wel,

groetjes, keesje

hoi keesje!

ja nu is het echt aardagi op aan het schieten. en mijn buik groeit behoorlijk mee.
ik kan er echt niet meer omheen.
vanmorgen merkte ik ook echt dat ik een buik heb.. wij hebben een kookeiland en als ik die poets kon ik dat altijd vanaf 1 kant. maar nu moest ik toch echt omlopen om de andere kant helemaal schoon te maken hahaha

ik weet eigenlijk niet hoe ze in het ziekenhuis dat gedaan hebben met die echo's.
ik heb in totaal 5 echo's gehad. de laatste dus met ruim 12 weken.
er is tegen mij nooit iets gezegd over de verzekering die moeilijk zou doen.
de eerste 3 zijn door de gyn gedaan en de laatste 2 door de verloskundige van het ziekenhuis.

misschien hebben ze het op mijn gemoedstoestand gespeeld? geen flauw idee!
ik ben wel erg blij dat we zo vaak ons kindje hebben kunnen zien. met 7 weken zagen wij in ieder geval en gelijk een knipperend stipje... en de laatste echo (was extra uitgebreid) zagen we zelfs de 4 hartkamertjes! gewedlig was dat!

maar goed.. over een paar weken heb jij dat ook! eerst dat koffieboontje...

ennuh die klachtjes.. komen vast nog wel! bij mij begon het misselijke en spugen met 6 weken... dus pas maar op!

groetjes

Terug
Bovenaan