Hey Yvette,
Hoe gaat ie vandaag? al wat geruster? Ik kan je vertellen dat ik buiten wat krampjes en ongesteldheidsgevoel (wat er echt bij hoort) bijna geen kwalen had. Mijn borsten waren wel gevoelig en mn emoties liepen steeds hoog op en moe moe moe...maar verder, niet ziek of andere klachten. Ik heb me ook soms afgevraagd of het wel echt was. Maar toch voelde ik me zwanger omdat ik me anders voelde dan anders zeg maar. Ik hoop dat je dat op de achtergrond dat toch ook voelt. Maak je niet te druk....de weken (hoe snel of langzaam ook gaan toch echt gewoon voorbij meid) en wees eigenlijk maar blij dat je weinig klachten hebt. Hele dagen boven de plee is echt niet leuk. Er zijn zoveel vrouwen die echt lijden tijdens hun zwangerschap en die vinden het echt niet fijn al zijn ze nog zo blij.
Je bent heus zwanger meid en je gaat het straks toch echt steeds meer merken aan andere dingen. Eetgedrag misschien? Meer honger of juist geen trek in dingen, geuren die je tegen staan of heel erg aantrekken. Emoties...er zijn zoveel dingen waaraan je kunt merken dat je zwanger bent. Zelfs dat je bepaalde dingen ineens supermooi of superlelijk vind die je eerst niet eens opmerkte haha...of in de tranen kan schieten door een simpele opmerking of een gedachte. Al die dingen tellen ook mee.
Wat betreft de vk. Die kan je gewoon gelijk bellen hoor. Het ziekenhuis is geen noodzaak tenzij je er een medische reden voor hebt of er geen vk zit bij jou in de buurt. Of omdat je al bij een gyn liep misschien. Maar noodzaak is het niet. De vk weet alles en doet alles voor jou en de kleine. Bij twijfel bel je ze toch gewoon allebei? haha..Succes meid.
Groetjes Peet (mijn echo was goed trouwens, ik was ook wel nerveus hoor)