wonderwomen

joepie!!!
alles was goed!

we hebben een armpje naar ons zien zwaaien, we hebben een lichaampje zien kronkelen/ dobberen in mijn buik. heel leuk!

over 2 weken mag ik weer. maar daar ga ik met plezier naar toe en niet in onzekerheid!
dit wordt dan wel de laaste keer in het ziekenhuis. vanaf dan mag ik nar een gewone verloskundige en krijg ik pas weer met 20 weken een echo.
maar met de foto's (3stuks) van vandaag ben ik helemaa happy!

ze heeft heel uitgebreid gekeken, van alle kanten wel een keer met ons gekeken wat er allemaal te zien was. de beginnende kaaklijn, alle armpjes en beentjes gezien enzovoort.

joepie! we vieren weer een klein feestje vandaag!

Hallo Wonderwomen, Ik ber er nog wel. lees mee, maar reageer niet altijd. Wil het rustig aan doen. Moet nog anderhalve week voor de eerste echo. De tijd kruipt voorbij.
Word er gek van. Hag gisteren bruin bloed. Maar vandaag niet meer,dus ik hoop dat dat een goed teken is. Hoe gaat het met de rest? En met jou , Wanda?
Liefs, Yvette

JOEPIE!!!!

we zijn weer goedgekeurd! de kleine bewoog lekker, we zagen zelfs de hersentjes in het hoofdje! echt mooi.
toen we het hartje goed in beeld hadden, kon ik de linker en rechter helft goed zien, maar toen ze het aanwees, zagen we zelfs de 4 hartkamertjes. wat bijzonder is dat toch!

7 echofoto's rijker gingen we weer naar huis. en bij de verloskundige waar ik u voortaan naartoe moet, hebben we nog naar het hartje geluisterd en heeft ze de normalen controles gedaan.

voor mijn zwangerschap woog ik rond de 70 kg. vandaag bij de vk op de weegschal oog ik er 67. ik had al het gevoel dat ik wat afgevallen was. maar meer bij mijn benen en armen. mijn buikje groeit gestaag.

we hebben nu ook eidnelijk een uitgerekende datum...
20-02-09        
ben nu dus 12 weken en 6 dagen!

groetjes  

Hee Carina,
Alweer 2 weken voorbij gegaan dus! En nu 12w6d. Het grootste risico is nu dus voorbij!! Een heerlijk gevoel, of niet??!!!
Geniet van je zwangerschap en deze keer gaat het helemaal goed komen!!
Groetjes Laura

klopt! het genieten is nu echt begonnen!
ik was vanmiddag voor het eerst bij een "gewone" verloskundige en zij vond dat het ook wel eens tijd werd voor goed nieuws!
en zo is het maar net!

hoe is het verder met jullie???
groetjes

Terug
Bovenaan