Wupsie/M.L

GEVONDEN!!
en hoe is het ermee??
Nou, wat ik mee heb gemaakt vandaag; ging na voeden Dominique wassen en daarna ruim een uur met m wandelen.Wat denk je; slaapt ie gewoon verder in de wagen en na 4 uur heb ik m gewoon wakker moeten maken.Lekker joh!!Even tijd voor mezelf.
Hopen dat nu echt de goede kan top blijft gaan.Vannacht is ie echter flink gaan huilen na zn eerste nachtvoeding.Ojee, wat dan te doen om hem snel stil te krijgen; speentje, praten aaien..hoe doe jij dat, of heb je daar geen last van??

groetjes
 
HOI

Tuurlijk gaat het de goeie kant op het ene kindje heft daar meer tijd voor nodig dan het andere maar het komt zeker goed.
Waarom heb je hem wakker gemaakt? is dat het advies van het cb of je gevoel dat ie nu toch echt moest gaan eten?

Als Nick midden in de nacht na de voeding niet door wil slapen heeft ie eigelijk alleen de tweede nacht gehad dan pak ik hem bij mij. om de rest te laten slapen.
Nu houdt ik als hij 's nachts komt heel rustig ik geef hem GEEN schone luier aan als hij alleen maar geplast heeft.
Ik houdt het zo donker mogelijk en zeg haast niks zodat hij voor mijn gevoel het idee krijgt dat het nacht is en dat hij moet slapen.

Vandaag komt hij om de drie uur hij denkt natuurlij ik moet en zal die 6 flessen wel hebben vandaag aangezien hij vancht niet kwam maar hij mag ze van mij hebben hoor als hij komende nacht weer zo lekker wil slapen hoort ie mij niet mopperen.

Als Lisa na haar fles niet wilde slapen wat regelmatig voorkwam toen deed ik van alles speen in de kinder wagen en wiebelen bij mij op bed naar beneden nog een beetje eten geven  enz ik denk dat je alles doet en wil doen om je kindje maar een beetje rust te geven.
Ik merk nu wel dat NIck soms even moet huilen om in slaap te komen maar dat is nooit lang   en niet zo hard dus goed om aan te horen.

Krijg zo weer visite pff vandaag drie keer visite op de gekste tijden maar ja morgen weer een dag zonder alleen jammer nu is het lekker weer en morgen niet zoals de berichten voorspellen.

Had vanmiddag nog een stukje kunnen gaan wandelen maar wilde Nick vanmiddag persee in zijn bedje laten slapen waarom weet ik nu eigenlijk ook niet.

Tot mails weer.
 
hoi,
ben ik weer eventjes;
wat een beroerde nacht zeg! nadat ik Dominique gevoed had vannacht, was hij klaarwakker en huilde, huilde..tot aan de volgende voeding en de volgende, dus was uiteindelijk om half 6 nog met m bezig...toen kwam mn man gelukkig in actie en heeft m bij zich genomen zodat ik nog even kon slapen...en nu huilt ie weer.En ik had echt het idee, dat het beter ging..
We waren helaas gisteren 2 keer de druppels tegen de krampjes vergeten, dus misschien lag het daaraan.
Ik hoop, dat jij beter geslapen hebt.
Wat betreft, dat wakker maken na 4 uur; ik heb begrepen dat ik minimaal 2 en maximaal 4 uur tussen de voedingen moet houden, vandaar...


groetjes
 
Hoi

Ik zou nu denken als hij slaapt lekker slapen en dan maar wat later eten, ik weet dat er in de eerste weken max 5 uur tussen mag zitten vanwege de bloedsuiker daling maar ik wist niet dat dat nu nog moet.

Nick gisteren om 20.30 tot 23.30 geslapen fles gehad toen geslapen tot 4.30 en vanmorgen om 8.45 wakker gemaakt omdat ik zelf weg moest ik hebdus over mijn nacht rust niet te klagen.

Morgen naar het cb ben benieuwd wat hij weegt verder doe ie het naar mijn idee erg goed hij kijkt al echt rond , is tevreden en lacht zo nu en dan.
Ik hoop dat hij blijft zoals hij nu is dan hoor je mij niet klagen.

Tot mails
 
hoi,
na die waardeloze nacht en dag, is het afgelopen nacht weer wat beter gegaan.Die boekjes waar je het over had, van rust en regelmaat;die hadden we van de wvk meegekregen.
Ik blijf het moeilijk vinden te zien wanneer Dominique moe begint te worden, want dan moet ik m in zn bedje leggen.Soms denk ik dat ie moe is na de voeding, leg m weg en dan begint ie me een partiij te krijsen met wijd open ogen.Dus er maar weer uithalen dan.En soms denk ik , dat ie goed wakker is en valt ie op mn arm in slaap, dus ben ik weer te laat met m in zn bedje doen.Hij moet nl wakker in zn bedje gelegd worden, zodat hij ziet dat ie daar in slaap moet vallen.Volgens rust en regelmaat.Doe jij het ook zo??
Bij de osteopaat in zbergen kunnen we pas 8 april terecht, maar ze bellen bij een afbeller, we staan bovenaan de spoedlijst....

hoe was het bij het cb??Wij moeten om 15.15

groetjes
 
Hoi

Ik kan Nick ook niet altijd wakker in zijn bedje leggen hoor en als hij wakker is valt hij daar ook niet altijd in slaap de ene keer wel en de andere keer niet.

Wat ook wel eens helpt is een warme kruik in zijn bedje en die er uit halen als hij er in moet dan heeft hij een voor verwarmt plekje.

Ik moet om 15 uur 10 op het buro zijn ik laat nog wel wat horen ga nu Nick zijn eten gevenhij heeft honger volgens mij.

Groetjes M
 
hoi,
gisteren niet veel wijzer geworden van de arts.We hebben ook de verpleegkundige gesproken daar, die bij ons thuis geweest is.Zij helpt ons echt super.Die arts kwam allemaal met adviezen die we al 1,5 week geleden van de verplk hadden gekregen.
We gaan er weer met volle moed tegenaan.Hebben inmiddels voor dinsdag een afspraak bij de osteopaat.Ik ben maar een andere gaan bellen.
Vannacht is het redelijk gegaan.Ik laat tussendoor steeds even opboeren, alleen vannacht toen ik hem over mn schouder nam, kwam er dus een hele plas uit..bed er onder, maarja..
Ligt nu zelfs stil in de box, dat mag in de krant.haha
Hij weegt nu 5.011 dus in een week weer flink gegroeid.En Nick???

Groetjes
 
Terug
Bovenaan