Wupsie/M.L

Hoi

Hier is het sinds vandaag weer beter onze kleine uk vorige week van het k.d.v gehaald met koorts en tot en met woensdag aan de kwakkel geweest.
Ons arm ventje had he zo benauwd hij moet zijn puffer dus gewoon blijven gebruike. dan is de kans dat hij het krijgt straks kleiner volgens de h.a.

Inmiddels wel zijn vierde tandje door en nr 5 en 6 zijn ook al weer in aantocht dus daar heeft hij ook nog flink last van.

Wij hoesten er met zijn alle ook flink op los maar ben gelukkig niet ziek.

Nu lekker vakantie heerlijkkkkkkkkk morgen lisa nog een halve dag naar school en dan vertrekken we ben nu aan het inpakken.

Hoe was je cursus en hoe was het op het cb . Last van files gehad of viel het wel mee .
Is Domimique ook zo'n kwebbel Nick wel hoor die roept de hele dag mamam en papapap wie of wat dat zijn weet hij niet maar is wel grappig om te horen hoor.

Jullie ook fijne week volgende week .

Groetjes Marielle
 
Hi there,
ben ik eindelijk weer.Al sinds vrijdag terug van vakantie, maar ben het eigenlijk even vergeten....leuke vakantie gehad jullie???
Bij ons was het super hoor, alleen...Dominique liet snachts flink van zich horen.Was al voor we weggingen, maar nu nog extremer.Vanaf de 1e dag had ie een open plekje bij zn bil.bloed eruit.Echt zielig.En veeel dunne poep de hele dag..dusse..ja pijnlijk/Ik denk zelf dat zn tandjes nu echt gaan komen boven.
Veder was het echt heel leuk, lekker gezwommen elke ochtend, maar niet meer smiddags, om dat billetje even rust te geven zeg maar.
Verder gaat alles zn gangetje hier.Het billetje is weer bijna goed.Dominique lacht de hele dag, behalve als we m om half 8 uit bed halen savonds voor het badje en de fles, want dan ligt ie zooo lekker te slapen..weet niet goed hoe we dit moeten oplossen, want hij trekt het niet tot aan half 8.
groetjes en tot mails weer he
 
Hoi

Hier was de vakantie ook prima hoor, lekker gezwommen op verschillende tijden maar 1 keer per dag vind ik meer dan genoeg met dat aan en uit kleden.
Nick heeft inmiddels 5 tanden en hij heeft poepbroeken pfff dat wil je niet weten.
Wat goed helpt op open plekjes is bephanten, maar volgens mij is het ook de leeftijd Nick heeft ook meer last van nachtelijke onrust zal ik het maar noemen.

Hoelaat slaapt Dominique overdag? Nick slaapt meestal nog twee keer en redt het dan net tot tot 19.30 vandaag ook niet hoor en hij had vandaag toch echt veel geslapen vanmorgen van 9.15 tot 11.45 en vanmiddag van 14.30 tot 16.30 maar om 19.00 was hij weer in slaap gevallen in zijn wipstoel .
Hij heeft zo ie zo de dag na dag van het kdv meer slaap nodig

Hier is de sint ook duidelijk aanwezig bij Lisa pfff arme kind klaagt al een week ver buikpijn en slaapt erg onrustig ik ben blij als het vrijdag is en die goede man weer naar spanje vertrekt.

Groetjes
 
haha, is het nog wel leuk geweest met de sint, en Lisa??
Wij doen alleen met de kerst wat.

Dominique gaat normaal gesproken smorgens rond 10 terug naar bed tot 12.00/Hij slaapt dan niet de hele tijd, maar ik laat m lekker brabbelen en soms valt ie weer in slaap.
12.00 eten en dan rond 14.00, uiterlijk half 3 erin.Zodat hij mooi een uurtje kan slapen tot half 4, het fruithapje en de spa (die drinkt ie echt heel weinig).
savond trekt hij het niet tot het badje, dus gaat ie na het avondeten om 18.15 nog even naar bed tot half 8.
Dit wisselt allemaal wel wat hoor, maar ik doe m voor minimaal 1 uur naar bed en probeer zoveel mogelijk naar m te kijken, of ie al moe is.

Gisteren middag werd ie niet lekker, bleek Dominique 39,2 te hebben en vervolgens 2 keer overgegeven.
Zielig voor het ventje.En wat denk je, had ik net een verjaardag.Mn man zou thuisblijven.Nou, ik zat daar niet lekker hoor.Vandaag weer stuk gezakt, dus ben net een uur gaan wandelen.Heeerlijk.
Ik denk dat het nog steeds van de tandjes komt...
Bij jullie alles ok???
Groetjes en werkse weer he
 
Hoi

Hier alles ok hoor, Nick heeft inmiddels 7 tandjes en nr 8is volgens mij weer in aantocht.
Wij doen met de kerst niet veel bijzonders 1e kerstdag gewoon lekker thuis en 2e kerstdag komen er vrienden bij ons eten.

Met de sint is Lisa echt verwend maar gelukkig is de rust weer terug gekeerd en slapen wij over het algemeen ook weer goed.
Nu is het schoolvakantie en dat is ook wel weer lekker even iets moeten behalve gewoon werken dan.

Wat gaat het hard he met die ukkies vanmiddag even bij ons nieuwe nichtje geweest en ik kan me al niet meer voorstellen dat Nick ook zo klein is geweest, maar moet zeggen dat ik mijn nacht rust toch wel weer waardeer hoor die kleine van van ons heeft altijd wel redelijk geslapen maar ons nieuwe nichtje slaapt overdag goed maar 'snachts haast niet zo'n 3 uur per nacht is veel.

Nick is verder nog niet veel actiever geworden hoor hij vindt het allemaal wel best en denkt mijn tijd komt nog wel en ik vind ht ook wel best maak me daar ook geen zorgen over.

Hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar voor jullie.

Groetjes Marielle
 
Hello,
jee, alweer 8 tanden?Dominique heeft er nu 4, waarvan er maar twee duidelijk zichtbaar zijn.
Hij is al ruim een week niet lekker geweest; vorige week maar naar huisarts; anti-biotica gekregen en een puffer (net als Nick).Hij piepte erg en bleek een oorontsteking te hebben..gaat nu weer stuk beter.MOrgen even terug langs de huisarts.

Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst??Wij met kerstavond uit eten en naar de film in Antwerpen, 1e kerstdag bij mn ouders en 2e kerstdag bij mn schoonouders.
MOrgeavond nog werken en dan lekker naar de kerst toe.

Jullie hele fijne dagen en tot mails weer...

 
Terug
Bovenaan